آپدیت به آی او اس 11

11 کاری که آیفون شما پس از آپدیت به آی او اس 11 می‌تواند انجام دهد

در این مقاله به بررسی 11 قابلیت جدیدی خواهیم پرداخت که آیفون شما پس از آپدیت به آی او اس 11 (iOS 11) می‌تواند از آن‌ها برخوردار باشد.

چند روزی از عرضه iOS 11 می‌گذرد و تا به الان میلیون‌ها صاحب آیفون موفق شده‌اند دیوایس خود را به جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایلی اپل آپدیت کنم. اما با آپدیت به آی او اس 11 آیفون شما چه کارهایی فراتر از آنچه که تا کنون می‌توانست را انجام خواهد داد؟

ما تمامی قابلیت‌های این نسخه از آی او اس را بررسی کرده‌ایم و 11 مورد جذاب را که می‌توان در این پلتفرم یافت برای شما برگزیده‌ایم. در این موارد از لذت اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های جدید مبتنی بر ARKit‌ گرفته تا برخی از تکنیک‌های مخفی گنجانده شده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

1. یک تصویر پس زمینه جدید

آپدیت به آی او اس 11

اپل بار دیگر تصویری از کره‌ی زمین از زاویه‌ی دید کره ماه را به عنوان یک والپیپر برای آیفون جدید خود معرفی کرده است. این والپیپر ما را به یاد آیفون اصلی اپل می‌اندازد.

2. اپ استور جدید

آپدیت به آی او اس 11

فروشگاه جدید اپلیکیشن‌های اپل اینک بهتر از قبل شده و همانند حالت وبلاگی که به خود گرفته می‌تواند به خوبی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های برجسته را به نمایش بگذارد. جدای فونت‌ها و ظاهر جدید، اپ استور می‌تواند بهتر از گذشته برنامه‌های خوش ساخت را به شما معرفی کند که مناسب عاشقان اپلیکیشن‌ها خواهد بود.

3. کنترل سنتر سفارشی

آپدیت به آی او اس 11

کنترل سنتر در آی او اس 11 به طور کامل تغییر پیدا کرده است و در حال حاضر حاوی دکمه‌ها و اسلایدرهای متنوعی است که می‌توانند کنترل آسان را برای شما به همراه داشته باشند. ما عاشق این هستیم که روشنایی صفحه را با بالا و پایین کردن یک اسلایدر تنظیم کنیم و چقدر ولوم صدا را در این کنترل سنتر جدید تنظیم کردن آسان است. شما همچنین می‌توانید کنترل کاملی را بر روی آیکون‌های قابل نمایش در این صفحه داشته و آن‌ها را به سلیقه خود بچینید.

4. ARKit را با یک اپلیکیشن واقعیت افزوده امتحان کنید

آپدیت به آی او اس 11

آپدیت به آی او اس 11 برای کسب تجربه واقعیت افزوده

اپل همراه با آی او اس 11 به بزرگ‌ترین پلتفرم واقعیت افزوده موبایلی تبدیل شده است. گوشی‌های آیفون 6 اس به بالا همگی می‌توانند پس از آپدیت به آی او اس 11 از پلتفرم ARKit پشتیبانی کنند و اکنون می‌توانید از اپلیکیشن‌های مبتنی بر این پلتفرم (هرچند هنوز تعدادشان کم است) ‌لذت ببرید. این برنامه‌ها شامل بازی‌ها، اپلیکیشن‌های اندازه‌گیری نوآورانه و یک اپلیکیشن جدید به نام IKEA می‌شود که می‌تواند به شما نشان دهد یک مبلمان مورد علاقه شما چگونه می‌تواند در دنیای واقعی خودش را نشان دهد.

5. افکت جدید Live Photo چیزی شبیه به بومرنگ را امتحان کنید

آپدیت به آی او اس 11

افکت جدید Live Photo اپل بسیار جذاب است. شما یک افکت شبیه به بومرنگ اینستاگرام را در اختیار خواهید داشت و چندین افکت دیگر نیز درون برنامه تصاویر در اختیار شما خواهد بود. شما همچنین می‌توانید حاصل کار را به صورت فایل‌های گیف در گالری دیوایستان ذخیره کرده و در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید که قابلیت جذابی به نظر می‌رسد.

6. در مورد نوتیفیکیشن‌های جدید یاد بگیرید

آپدیت به آی او اس 11

با کشیدن پایین انگشتانتان از بالای صفحه آیفونتان شما به یک مرکز نوتیفیکیشن جدید دسترسی پیدا خواهید کرد که یک نسخه کپی شده از لاک اسکرین شما است. اپل همچنان نوتیفیکیشن‌های گروهی را ارائه نمی‌کند، بنابراین اگر نوتیفیکیشن‌های زیادی برای شما روزانه می‌آید این می‌تواند کمی از دردهایتان را بکاهد.

7. صدای سیری بیشتر شبیه یک انسان واقعی شده است

آپدیت به آی او اس 11

سیری همراه با آپدیت آی او اس 11 صاحب یک صدای جدید شده است که بیشتر به یک انسان واقعی شبیه است و نمی‌توان در آن ویژگی‌هایی از یک ربات را یافت. سیری اینک شبیه به یک کاغذ سفید است که باید به آن آموخت که به نظر خوب می‌آید،‌ اما شما حتی می‌توانید با آن صحبت کنید و اطلاعاتی که می‌خواهید را نیز از آن بشنوید.

8. با اپلیکیشن جدید Files‌ آشنا شوید

آپدیت به آی او اس 11

اپلیکیشن جدید Files به شما اجازه می‌دهد تا سرانجام فایل‌هایتان را بهتر مدیریت کنید؛ به نوعی آن یک مدیریت فایل ساده برای آی او اس است. البته آنطور که شما انتظار دارید نمی‌تواند به تمامی فولدرها دسترسی پیدا کند و شبیه به یک اپلیکیشن واقعی مدیریت فایل عمل کند، اما آن از کپی پیست پشتیبانی می‌کند و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کاربران حرفه‌ای باشد.

9. فیلترهای جدید دوربین را در اپلیکیشن‌های دوربین و تصاویر مشاهده کنید

آپدیت به آی او اس 11

آن‌ها به شما مجموعه‌ای از فیلترهای جذاب رنگی و سیاه و سفید را ارائه می‌کنند.

10. اسکن یک کد QR با اپلیکیشن دوربین

آپدیت به آی او اس 11

به صورت پیشرفت، آیفون شما پس از آپدیت به آی او اس 11 می‌تواند کدهای QR‌ را بدون نیاز به نصب برنامه‌ی اضافی و تنها از طریق دوربین گوشی اسکنر کند. کدهای QR در کشورهای آسیایی کاربرد زیادی دارند و می‌تواند استفاده از آن‌ها سرعت انجام کارها را جلو بی‌اندازد. آیا می‌دانید حتی مرورگر گوگل کروم برای آی او اس نیز از این کدها پشتیبانی می‌کند؟

11. کار با یک اسکرین شات

آپدیت به آی او اس 11

آی او اس 11 ثبت و ویرایش اسکرین شات را نیز سهولت بخشیده است. شما می‌توانید به آسانی آن را برش بزنید،‌ منطقه‌ای را علامت بزنید و توسط قلمویی با 6 رنگ مختلف بر روی آن چیزی بکشید. سپس شما می‌توانید انواع فلش‌ها را به آن اضافه کنید. یک ابزار ذره بین نیز به شما اجازه می‌دهد تا یک المان خاص را برجسته کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من گوشیم آیفون فایو اس هرچی اسکرین میگیرم جدیداً نمیاد صفحه ی کوچیکش پایین گوشیم چرا اینجوری شده میخواستم بدونم آپدیت جدیده یا گوشیه من اشکال پیدا کرده؟

  2. من گوشیم آیفون فایو اس هرچی اسکرین میگیرم جدیداً نمیاد صفحه ی کوچیکش پایین گوشیم چرا اینجوری شده میخواستم آپدیت جدیده یا گوشیه من اشکال پیدا کرده؟