نورهای مرموز در آسمان

مشاهده نورهای مرموز در آسمان ایالت هاوایی

آیا مشاهده نورهای مرموز در آسمان ایالت هاوایی نشان از حضور بیگانگان در زمین دارد؟ ما را در مشاهده این ویدیوی جالب توجه همراهی کنید.

به طور کلی هر شی ناشناس پرنده‌ای را در اصطلاح، به عنوان یک «یوفو» می‌شناسند. تاکنون گزارشات بسیاری مبنی بر مشاهده این یوفوها منتشر شده و بسیاری از آنان به دیسک‌های پرنده شباهت دارند. بر اساس باورهای عمومی، این اشیای پرنده با نام بشقاب پرنده موجودات فضایی شناخته شده و در هنگام رویت آنان، گفته می‌شود که بیگانگان در حال بازدید از ما هستند.

اخیرا مشاهده نورهای مرموز در آسمان شب ایالت هاوایی، سوالات بسیاری را برای ناظران آن به وجود آورد. آیا این نورهای مرموز متعلق به یک سفینه یا بشقاب پرنده است؟ هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت؛ اما گزارشات متعددی از این رویداد در انواع رسانه‌های خبری منتشر شده و بحث و گفتگو پیرامون این مطلب را به بالاترین حد خود رسانده است.

شخصی که شاهد این نورهای مرموز در آسمان بوده، می‌گوید که ساعت 2:00 بامداد روز سه شنبه 28 شهریور برای نوشیدن مقداری آب از خواب بیدار شده و در کمال ناباوری این اشیای عجیب و غریب را در آسمان مشاهده کرده است. او این ویدیو را از محل زندگی خود ضبط کرده و می‌گوید که نورهای مرموز در آسمان جزایر اوآهو (Oahu) قرار داشته‌اند.

 

در این فایل ویدیویی، شما می‌توانید دو شی نورانی را مشاهده کنید که کمی بعد، نور سوم نیز به آرامی آشکار می‌شود. مش هاتای (Mash Hatae) به عنوان فردی که این فیلم را به ثبت رسانده می‌گوید که در این رویداد، جمعا تعداد 8 الی 10 نور در کنار همدیگر قابل مشاهده بوده‌اند. او در این باره گفت:

به نظر می‌رسید که در حال تماشای شعله‌های آتش هستید. مطمئنا می‌شد که انتظار یک چیز عجیب‌تر را داشت. اما احتمالا این نورها متعلق به شعله‌های آتش بودند. در ابتدا تصور نمی‌کردم که بتوان آنان را در این فایل ویدیویی به ثبت رساند؛ اما شدت روشنایی آن‌ها بسیار زیاد بود و به همین علت امکان ضبط این ویدیو فراهم آمد.

در گذشته نیز، گزارشات متعددی از اشیای ناشناس پرنده منتشر شده است که تعدادی از آنان به عوامل طبیعی، برخی به آزمایشات نظامی و برخی دیگر از دسته موارد غیرقابل توضیح هستند.

ارتش ایالات متحده صحت این ویدیو را تایید کرده و می‌گوید این نورها متعلق به قسمتی از یک آزمایش نظامی در آن شب بوده و این بار هم خبری از یوفوها نیست.

کرتیس کلاگ (Curtis Kellogg) به عنوان یکی از اساتید آموزشی گروه پیاده‌نظام در این باره گفت:

به عنوان بخشی از این آموزش، ما از شلیک منورهای دایره‌ای استفاده کردیم. استفاده از این منورها، موقعیت را به شکل بهتری به ما نشان می‌دهد و امکان مانور در شب را با دید گسترده‌تری فراهم می‌آورد. چیزی که در مورد این منورها گفت این است که قسمتی معمول از آموزش‌های ما هستند. بدین جهت طبیعی است که این نورها توسط برخی دیگر از مردم در آسمان قابل مشاهده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*