تعرفه های جدید اینترنت مخابرات

وزیر ارتباطات از ارائه تعرفه های جدید اینترنت مخابرات به صورت آزمایشی خبر داد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تعرفه های جدید اینترنت مخابرات با نام سرویس ماهانه مهرگان رونمایی کرد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از ارائه تعرفه‌های پیشنهادی شرکت مخابرات ایران برای اینترنت خبر داد. وی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

مخابرات ایران روز گذشته طی نامه‌ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه‌های فوق را در مهرماه و برای برخی از استان‌ها به صورت آزمایشی به اجرا درآورد. انتخاب این مدل برای مشترکان اختیاری است و آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل از مدل‌های قبلی بهره‌گیری کنند. این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارائه سرویس های غیر حجمی است.

این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و طبق وعده در صد روز اول فعالیت، نهایی و اجرایی خواهد شد. مخابرات ایران باید امکان ارائه سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکت‌های اینترنتی نیز فراهم کند. خوشحال می‌شوم نظرات شما را در خصوص این مدل برای لحاظ در جمع‌بندی نهایی داشته باشم. ارسال نظرات تخصصی مکتوب به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات نیز مزید امتنان است.

بنابراین طبق گفته‌های آذری جهرمی، اکنون تعرفه های جدید اینترنت مخابرات شامل بسته ترکیبی مکالمه و دیتا به صورت آزمایشی به اجرا درخواهد آمد تا در آینده نزدیک، وزارت ارتباطات به صورت رسمی از مدل مصوبه جدید اینترنت غیر حجمی رونمایی کند. در ادامه، جزئیات تعرفه های جدید اینترنت مخابرات را مشاهده می‌کنید:

تعرفه های جدید اینترنت مخابرات (سرویس ماهانه مهرگان 1 شرکت مخابرات ایران)

تعرفه های جدید اینترنت مخابرات

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعا باید تاسف خورد چه کسایی تو این مملکت بهشون متخصص و مسئول گفته میشه اینترنت فعلی که هیچی اما این طرح دیگه خیلی توهین به شعور ملت هست

  2. این یه طرح ازمایشی از طرف مخابراته امیدوارم طرح خودشون بهتر باشه چون ترافیک داخلی اصلا مهم نیست مهم ترافیک بین المللیه که اکثر شبکه های اجتماعی و سایت های پر بازدید شاملش میشه به نظر من اگه واسه ترافیک بین المللی هر گیگ رو 500 یا 1000 تومن در نظر بگیرن بازم خوبه 🙂

    • اینترنت حجمی باید به طور کامل لغو بشه، مثل تمام کشورهای جهان، هیچ چیزی به نام اینترنت داخلی (اینترانت ملی) در دنیا وجود نداره و این چیز جدیدی در ایران برای جاسوسی و قطع تدریجی اینترنت هست
      من با توجه به درامد متوسط ایرانیان حدود 50 هزارتومان رو برای اینترنت با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه نامحدود مناسب می دونم و هر چیزی غیر از اون رو توهین به شعور خودم می دونم

      • نظر شما هم صحیح ولی مطمئنن شما هم میدونین که توی ایران هیچوقت چنین طرحی رو عملی نمیکنن متاسفانه تو کشور ما همه مقامات دولتی به فکر سود و منافع خودشونن و کسی نیست که واقعا به فکر مردم باشه اگه قرار باشه اینترنتو هم نامحدود کنن دیگه خبری از پول نیست :))