هدست ال جی استیم وی آر

هدست ال جی استیم وی آر در فستیوال واقعیت مجازی کره دیده شد

حساب کاربری “Silicon Valley Virtual Reality” با ارسال توییتی جدید، از نمایش هدست ال جی استیم وی آر (LG SteamVR) در فستیوال واقعیت مجازی کره خبر داد.

علاقه ال جی به حوزه واقعیت مجازی موجود جدیدی نیست و سال 2015، هدستی مشابه گوگل کاردبورد برای ال جی G3 توسط این شرکت طراحی شد. پس از آن، 360 وی آر در سال 2016 از راه رسید و اوایل سال جاری میلادی نیز این شرکت در تعامل با استیم، از توسعه هدست ال جی استیم وی آر خبر داد.

اگرچه اوایل سال جاری میلادی این محصول جدید در قالب کیت توسعه‌دهنده در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای رونمایی شد، ولی از آن زمان اطلاعات چندانی در اختیار کاربران قرار نگرفته بود. ولی حالا SVVR با انتشار تصاویری جدید از فستیوال اخیر کره، هدست جدید ال جی را نمایش داده است.

ظاهر هدست ال جی استیم وی آر با آن‌چه که پیش‌تر نمایش داده شده بود، تفاوتی نداشته و ممکن است عمده تغییرات آن در بخش داخلی اعمال شده باشد.

به هر صورت، با انتشار این تصاویر می‌توانیم مطمئن باشیم که توسعه ال جی SteamVR متوقف نشده است. در رابطه با زمان عرضه اطلاعات چندانی در دست نیست. با این وجود، احتمالا زودتر از سال 2018 محصول جدید ال جی روانه بازار نخواهد شد.

هدست ال جی استیم وی آر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*