خودرو مفهومی تویوتا سی اچ آر Hy-Power

خودرو مفهومی تویوتا سی اچ آر Hy-Power معرفی شد

خودرو مفهومی تویوتا سی اچ آر Hy-Power در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی شد. مشخصات فنی این خودرو هنوز مشخص نیست، اما ظاهر آن متفاوت‌تر و بهتر از نسخه معمولی Toyota C-HR است.

شرکت تویوتا با حضور در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از تازه‌ترین دستاوردهای خود در صنعت اتومبیل پرده برداری کرد. یکی از این دسته پیشرفت‌ها، خودرو مفهومی تویوتا سی اچ آر Hy-Power‌ بود که نسبت به مدل اصلی این خودرو از قدرت به مراتب بیشتری برخوردار بوده و از رنگ روشن‌تری بهره می‌برد.

خودرو مفهومی تویوتا سی اچ آر Hy-Power

به گفته‌ی این خودروساز ژاپنی، این مدل مفهومی به جهت امکان سنجی تولید یک نسخه هیبریدی با قدرت بیشتر از کراس اوور سی اچ آر توسعه پیدا کرده است. گفته می‌شود نسخه‌ی استاندارد سی اچ آر هیبریدی از محبوبیت زیادی در قاره سبز برخوردار است و 75 درصد کل خریداران این اتومبیل،‌ همین نسخه را برگزیده‌اند. خوشبختانه طراحان شرکت تویوتا قید استفاده از المان‌های اضافی بر روی درب‌های اتومبیل را زده‌اند تا به جای آن بر روی بهبود شاخص‌های کلی طراحی به فعالیت بپردازند. از این دست شاخص‌ها می‌توان به رنگ‌های جدید، تریم‌ها و جزئیاتی متفاوت‌تر از نسخه اصلی C-HR‌ اشاره کرد.

خودرو مفهومی تویوتا سی اچ آر Hy-Power

تفاوت‌های تویوتا سی اچ آر Hy-Power با مدل اصلی

در مدل مفهومی تویوتا سی اچ آر Hy-Power ، فضای بالای لوگوی کمپانی تویوتا، اسپویلر لبه‌ی قسمت جلویی و همچنین تریم قوس چرخ‌های خودرو به رنگ مشکی براق درآمده است. فریم شیشه‌ها، چراغ‌های جلویی و رینگ‌های 20 اینچی آن را نیز می‌توان با طرح کرومی مشاهده کرد. برای حفظ ظاهر متفاوت اسپورت نیز تویوتا از رنگی متفاوت در ستون‌های جلویی، قاب پشتی آینه‌های جانبی و همچنین نوار داخلی چراغ‌های جلویی استفاده کرده است. بخش‌هایی از جلو پنجره خودرو هم که به سقف منتهی می‌شود ما می‌توانیم با این رنگ مشاهده کنیم.

این رنگ نارنجی جوان پسند را می‌توان در داخل خودرو نیز دید که بخش‌هایی از صندلی‌ها، پنل درب‌ها و همچنین جلو داشبورد را به خود اختصاص داده است.

خودرو مفهومی تویوتا سی اچ آر Hy-Power

چند اسب بخار بیشتر..

متاسفانه تویوتا جزئیاتی از مشخصات فنی این خودرو از قبیل پیشرانه مورد استفاده در آن را در اختیار ما قرار نداده است. خودروساز ژاپنی تنها به گفتن این حرف بسنده کرده است که عملکرد و قدرت پیشرانه‌ی در نظر گرفته شده برای خودرو تویوتا سی اچ آر Hy-Power به مراتب بیشتر از نسخه‌ی اصلی مدل هیبریدی سی اچ آر با توان تولید 122 اسب بخار است. برنامه‌های تویوتا برای تولید اتومبیل‌های هیبریدی از هم اکنون آغاز شده است و جزئیات کامل‌تری از آن نیز تا چند ماه دیگر اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*