اچ تی سی یو 11 پلاس در راه است

اچ تی سی یو 11 پلاس همراه با نمایشگر بدون حاشیه در راه است (شایعه)

اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) نام پرچمدار جدید کمپانی اچ تی سی است که تا چندی دیگر معرفی می‌شود. در ادامه با مشخصات فنی آن آشنا شوید.

در حالی که روز گذشته خبر خرید بخش تلفن‌های هوشمند شرکت اچ تی سی توسط کمپانی گوگل (که به معنای تحت امر درآمدن تمامی کارمندان این شرکت زیر نظر غول مانتین ویو است) به ارزش 1.1 میلیارد دلار حسابی خبرساز شد، کمپانی اچ تی سی تایید کرده است که از همین حالا مشغول کار بر روی پرچمدار آینده خود است. هرچند این کمپانی تایوانی هیچ اطلاعاتی از گوشی جدید خود ارائه نکرده است، اما ما حاوی اطلاعاتی هستیم که می‌تواند برای طرفداران گوشی‌های اچ تی سی جذاب باشد.

به نقل از وب‌سایت فرانسوی Frandroid (که معمولا به عنوان یک منبع قابل اعتماد شناخته می‌شود)، اچ تی سی در نظر دارد از یک گوشی بالارده در ماه نوامبر رونمایی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که نام گوشی مذکور اچ تی سی یو 11 پلاس است و نخستین گوشی هوشمند غول تایوانی خواهد بود که از نمایشگری با حداقل حاشیه ممکن روانه بازار خواهد شد؛ بهبه نقل از این گزارش، اچ تی سی یو 11 پلاس به یک نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح 1440×2880 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 تجهیز خواهد شد. این بدان معناست که پرچمدار آینده اچ تی سی محصولی در ابعاد گوشی ال جی V30 با نمایشگری مشابه است.

جدا از ارائه یک نمایشگر بزرگ بدون حاشیه، احتمالا اچ تی سی یو 11 پلاس تفاوت چندانی نسبت به نسخه اصلی اچ تی سی یو 11 که تصویر آن را در بالا می‌بینید نخواهد داشت. این گوشی نیز حاوی یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835، رم 4/6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی خواهد بود. از دیگر امکانات پرچمدار جدید اچ تی سی می‌توان به مقاومت در برابر گرد، غبار و آب به لطف تاییدیه IP68، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و قابلیت جذاب اج سنس (Edge Sense) برای لبه‌هایی حساس به لمس اشاره کرد.

زمان عرضه اچ تی سی یو 11 پلاس

وب‌سایت Fandroid اشاره می‌کند که گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس همراه با یک مدل ارزان قیمت‌تر به نام اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) قرار است در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان ماه) معرفی شوند. هر دو این گوشی‌های جدید در ابتدا وارد بازار چین می‌شوند، اما با فاصله زمانی بسیار اندک می‌توان در سراسر جهان با آن‌ها ملاقات کردم.

ما هیچ تصوری از چهره‌ی نخستین گوشی بدون حاشیه اچ تی سی در ذهن نداریم. شما چطور؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بنجل دیگری از اچ تی سی (بنجل تی سی یا همون هنگ تی سی)???

    • دوست عزیز سامسونگ و هواوی که اسمشون رو گذاشتی رو نام کاربریت بیشترین هنگی هارو دارن تو که هنوز از اچ تی سی استفاده نکردی از کجا میدونی هنگ میکنه و ازت معلومه خیییییییییییییییییییلی تعصبی هستی