5 مورد از بهترین امکانات مخفی آی او اس 11 + ویدیو

5 مورد از بهترین امکانات مخفی آی او اس 11 + ویدیو

عرضه جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل، ویژگی‌های جدید و جالبی نیز به همراه داشت. در این مطلب، شما را با بهترین امکانات مخفی آی او اس 11 (iOS 11) آشنا می‌کنیم.

5 مورد از بهترین امکانات مخفی آی او اس 11

1- استفاده یک‌دستی از کیبورد

5 مورد از بهترین امکانات مخفی آی او اس 11 + ویدیو

برای فعال کردن این گزینه، آیکون کره زمین را در کیبورد خود گرفته و نگه دارید. سپس با انتخاب گزینه دلخواه، کیبورد را به سمت چپ یا راست صفحه تغییر مکان دهید. شما می‌توانید با زدن فلش کنار کیبورد، آن را به سمت دیگر نمایشگر شیفت دهید.

2- تراز کردن دوربین

وارد Settings شده و گزینه Camera را انتخاب و از آنجا، Grid را فعال کنید. با این روش، در هنگام گرفتن عکس‌هایی از بالای سوژه مورد نظر، دو علامت + در اپلیکیشن دوربین ظاهر می‌شود. با منطبق کردن بیشتر این دو علامت بر روی هم، عکس‌هایی با سطح تراز مناسب بگیرید.

3- فیلمبرداری از صفحه نمایش

یکی از مهمترین امکانات مخفی آی او اس 11 ، قابلیت فیلمبرداری از نمایشگر گوشی است. برای انجام این کار، وارد Settings شده، به Control Center رفته و از آنجا، Customize Controls را انتخاب و از پایین صفحه، Screen Recording را به گزینه‌های Control Center اضافه کنید. از این پس، با کشیدن انگشت از پایین به بالا، دکمه ضبط صفحه نمایش ظاهر می‌شود. با زدن این دکمه، همه فعالیت‌های شما بر روی صفحه نمایشگر (بدون صدا) ضبط خواهد شد.

5 مورد از بهترین امکانات مخفی آی او اس 11 + ویدیو

برای فیلمبرداری از صفحه نمایش به همراه صدا، دکمه ضبط را گرفته و فشار دهید. با زدن مجدد این دکمه، عملیات پایان یافته و فیلم مورد نظر در گالری ذخیره می‌شود.

4- بهینه کردن فضای ذخیره‌سازی

با رفتن به مسیر Settings > General > iPhone Storage گزینه‌هایی مانند بهینه‌سازی تصاویر و یا حذف اپلیکیشن‌های بدون استفاده را مشاهده می‌کنید.

5- به اشتراک‌گذاری پسوورد وای‌فای

در آی او اس 11 به راحتی می‌توانید رمز WiFi خود را برای دوستانتان نیز بفرستید. برای انجام این کار، هر دو دیوایس باید به iOS 11 آپدیت شده باشند. در این حالت، شما پیغامی دریافت خواهید کرد مبنی بر اینکه دوست شما قصد اتصال به وای‌فای را دارد. با زدن دکمه Share Password در زیر این پیغام، رمز WiFi برای او ارسال خواهد شد. این کار، بدون نیاز به وارد کردن رمز به صورت دستی انجام گرفته و یکی از جالب‌ترین امکانات مخفی آی او اس 11 است.

برای درک بهتر موارد فوق، ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی مخفی بودن! شما چطور پیدا کردیشون؟!!