پژو 3008

پژو 3008 به ایران رسید؛ شاسی بلند فرانسوی به زودی در جاده‌های کشور

طبق تصاویر منتشر شده، اولین دستگاه از خودروی پژو 3008 وارد ایران شده و در منطقه آزاد انزلی دیده شده است. این شاسی بلند فرانسوی به زودی وارد بازار می‌شود.

پس از ورود پژو 2008 به بازار ایران که با سر و صداهای زیادی نیز همراه شد، حالا نوبت به پژو 3008 رسید. 3008 شاسی بلند بزرگ‌تر و دارای مشخصات فنی بالاتری نسبت به مدل 2008 است و توانسته عنوان بهترین خودروی سال اروپا را از دید 58 روزنامه‌نگار حوزه خودرو از 22 کشور قاره سبز از آن خود کند.

در نمای روبروی خودرو، چراغ‌های کشیده و زاویه‌دار با خطوط شکسته دیده می‌شود که به سمت جلوپنجره ذوزنقه‌ای شکل کشیده شده‌اند. فرم چراغ‌های مه‌شکن و دریچه‌های هوای زیر سپر نیز ظاهری اسپورت و جسورانه را به پژو 3008 بخشیده‌اند. در نمای جانبی این شاسی بلند فرانسوی، خطوط شانه‌ای سیال و منحنی بر روی گلگیر و بالای رکاب به چشم می‌خورد و در نهایت در نمای عقب خودرو، شاهد ظاهری به مانند خودروهای مدرن و امروزی هستیم. فرم دیجیتالی چراغ‌های عقب، شیشه عقب یکپارچه با شیشه‌های جانبی و خط منحنی بالای سپر از جمله ویژگی‌های این بخش هستند. در مجموع طراحی پژو 3008 را می‌توان شیک و به‌روز ارزیابی کرد.

پژو 3008

پژو 3008 در ایران

در فضای داخلی پژو 3008 شاهد کابینی جذاب و دلنشین با امکانات رفاهی متنوع هستیم. این شاسی بلند دوس داشتنی از سبک طراحی i-Cockpit جدید پژو پیروی می‌کند و سرنشینان در هنگام سواری در این اتومبیل، حس دلچسبی را تجربه خواهند کرد. از ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به صفحه لمسی 8 اینچی، فرمان کوچک با کلیدهای کنترلی مختلف و سامانه کنترل دنده خودکار اشاره کرد. همچنین شاسی بلند 3008 به پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 165 اسب بخار مجهز شده است.

پژو 3008

قیمت پژو 3008 در منطقه آزاد انزلی

به این ترتیب این محصول جدید و جذاب به تازگی با قیمت 120 میلیون تومان وارد منطقه آزاد انزلی شده و احتمالا در آینده نزدیک شاهد عرضه آن در بازار خودرویی کشورمان خواهیم بود. باید دید این شاسی بلند موفق، چه زمانی و با چه قیمتی به دست مشتریان ایرانی می‌رسد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*