فیس آیدی اپل

فیس آیدی اپل از سال آینده در تمامی گوشی های آن به کار خواهد رفت

فیس آیدی اپل جدیدترین تکنولوژی پیشرفته‌ای است که به دنیای موبایل وارد شده است. اکنون انتظار داریم به زودی شاهد گسترش استفاده از سیستم امنیتی Face ID باشیم.

تحلیلگر مشهور شرکت KGI Securities آقای مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) یک پیش‌بینی کاملا صحیح درباره گوشی موبایل سال 2017 اپل داشت. وی معتقد بود این شرکت، دیگر از حسگر اثر انگشت در آیفون جدید استفاده نخواهد کرد. البته او به طور صحیح سیستم امنیتی جدیدی که قرار بود جایگزین حسگر اثر انگشت شود را پیش‌بینی نکرد.

اپل حدود یک هفته قبل سه گوشی موبایل جدید خود را معرفی کرد؛ گل سرسبد آن‌ها آیفون ایکس بوده مهمترین ویژگی آن استفاده از یک تکنولوژی کاملا جدید و پیشرفته برای باز کردن قفل گوشی است. تکنولوژی فیس آیدی اپل به خاطر نقشه‌برداری سه بعدی از هندسه صورت کاربر، امنیت بالایی دارد. حال آقای مینگ-چی کو معتقد است در سال 2018 تمامی آیفون‌ها به اپل فیس آیدی مجهز خواهند شد.

به این ترتیب دیگر خبری از تاچ آیدی در آیفون‌های سال آینده نبوده و دوربین TrueDepth و سیستم امنیتی Face ID وظیفه احراز هویت کاربر را بر عهده خواهند داشت. البته این دوربین علاوه بر احراز هویت، قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از اموجی‌های سه بعدی (Animoji) نیز دارد.

فیس آیدی اپل

تمامی آیفو‌ن‌های سال 2018 به فیس آیدی اپل مجهز می‌شوند

از مدت‌ها قبل صحبت‌هایی درباره تکنولوژی حسگر اثر انگشت نوری به گوش می‌رسد، اما اکنون فیس آیدی اپل حواس‌‌ها را به سمت خود جلب کرده است. در این فناوری حسگر اثر انگشت در داخل نمایشگر تعبیه خواهد شد. ابتدا کمپانی ویوو، سپس سامسونگ همراه با رونمایی گلکسی نوت 8 و در ادامه اپل همراه با معرفی آیفون 8 کاندید‌های معرفی اولین گوشی موبایل مجهز به حسگر اثر انگشت نوری بودند، اما همچنین خبری از این فناوری نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*