هواوی میت 10 لایت

هواوی میت 10 لایت همان گوشی چهاردوربینه مایمانگ 6 است!

به نقل از ایوان بلس، نام نسخه‌ی جهانی گوشی چهار دوربینه مایمانگ 6 همان هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite)‌ است که 27 مهر معرفی خواهد شد.

فردا 22 سپتامبر (31 شهریور ماه) هواوی از گوشی مایمانگ 6 برای بازار داخلی چین پرده برداری می‌کند. این گوشی که تا به امروز اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز پیدا کرده است، نسل جدید گوشی مایمانگ 5 است که در بازار خارج از چین به نام G9 Plus‌ شناخته می‌شد. به همین خاطر، ما توقع داشتیم آن G10 نام گیرد. اما خبرهای جذابی برای شما داریم که این قضیه را نقض می‌کند.

چرا نام هواوی میت 10 لایت انتخاب شد؟

به نقل از یک افشاگر معروف به نام ایوان بلس (Evan Blass)‌، در حالی که مایمانگ 6 مخصوص بازار چین است، این کمپانی در نظر دارد تا آن را در قالب یکی از اعضای خانواده میت 10 خود به نام هواوی میت 10 لایت روان بازارهای بین‌المللی کند. این یک تغییر استراتژی برای غول چینی گوشی‌ساز محسوب می‌شود؛ به خصوص این که گوشی مایمانگ 6 لیاقت جهانی شدن را همراه با دو قابلیت جذاب و عالی خود دارد. در وهله اول این که گوشی جدید هواوی (که دیگر باید آن را هواوی میت 10 لایت صدا کنیم) حاوی دو دوربین پشتی و دو دوربین سلفی است، همچنین این گوشی حاوی یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 است که از حاشیه‌های کناری بسیار کمی بهره می‌برد. به همین دلایل، قابل درک است که هواوی استراتژی خود مبنی بر نام فراموش شدنی G10 را تغییر داده و به جای آن، مایمانگ 6 را یکی از چهار عضو خانواده میت 10 خود کند.

مشخصات فنی میت 10 لایت

هواوی میت 10 لایت به یک نمایشگر 5.9 با وضوح 1080×2160 پیکسل و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 83 درصدی برخوردار است. در زیر بدنه ی فلزی این گوشی نیز یک چیپست میان رده کایرین 659، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 3.340 میلی‌آمپر ساعت جای گرفته است. یک ماژول دوربین دوگانه شامل سنسورهای 16 + 2 مگاپیکسلی در قسمت پشتی این گوشی جذاب جای گرفته و دو سنسور 13 + 2 مگاپیکسلی را نیز می‌توان بر روی قاب جلویی گوشی یافت. اگرچه فردا نسخه مخصوص بازار چین آن رونمایی می‌شود و باید برای ملاقات با نسخه بین‌المللی آن با نام هواوی میت 10 لایت تا روز 16 اکتبر و رونمایی رسمی از اعضای خانواده میت 10 منتظر بمانیم. گفته می‌شود این گوشی حتی از رابط کاربری EMUI 5.1 مبتنی بر اندروید 8 اوریو برخوردار است که می‌تواند به جذابیت‌های آن بی‌افزاید.

قیمت میت 10 لایت

هواوی میت 10 لایت قرار است در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی و با قیمت 379 یورو در قاره اروپا به فروش برسد. گفته می‌شود فروش آن نیز از اواسط ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لنز دوم دوربین جلو و پشت 2 مگاپیکسل؟ از این چرت ترم داریم مگه؟