نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم!

نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم!

نقاشی سایه بر روی خیابان‌های شهری در ایالت کالیفرنیا (California) آمریکا، توسط هنرمندی خلاق، توجه زیادی را به خود جلب کرده است؛ با ما همراه باشید.

اگر در شهر ردوود (Redwood City) کالیفرنیا قدم بزنید، پس از مدت کوتاهی متوجه چیزی غیرعادی خواهید شد؛ سایه‌ها رفتارهای همیشگی خود را ندارند! به عنوان مثال رد لاستیک دوچرخه از خود گل‌هایی را به جا گذاشته، سایه صندوق پست به هیولایی کوچک تبدیل شده و میمون‌ها بر روی دستگاه پارکبان مشغول بازی هستند.

البته قبل از هر واکنش غیرمنطقی لازم است بدانید که این هنر نقاشی سایه بر روی زمین، اثر طراح گرافیکی خلاق با نام دیمون بلنگر (Damon Belanger) از شهر سان فرانسیسکو است؛ از طرف شهرداری منطقه‌ی ردوود، وظیفه نقاشی بیست سایه مختلف در سطح شهر به بلنگر محول شده بود که هدف از این اقدام تغییر ظاهر شهر و تحریک خلاقیت شهروندان اعلام شده است.

این هنرمند توانا در رابطه با آثارش گفته است که نقاشی سایه باعث ایجاد ظاهری متفاوت در اشیا روزمره می‌شود و مسیر رفت و آمد هر روزه‌ی شهروندان را هیجان‌انگیزتر و بانشاط‌تر می‌کند.

بر اساس گفته‌های خود بلنگر، برای خلق این آثار ابتدا طرح کلی شکل‌ها بر روی زمین کشیده شده و سپس رنگ خاکستری تیره به فضای خالی داخل طرح افزوده می‌شود. در ادامه شما را به دیدن بهترین نقاشی‌های شهر ردوود دعوت می‌کنیم:

نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم! نقاشی سایه های ساختگی بر روی خیابان‌های کالیفرنیا و سردرگمی مردم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جدا از طراحی سایه ها ! مهمترین نکته ! خیابان ها ، و پیاده رو ها زیبا ، تمیز و عالی ساخته شده اند