بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس

شبیه‌سازی بریدگی بالای نمایشگر آیفون برای دستگاه‌های اندرویدی ممکن شد!

بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس (iPhone X) یکی از مهمترین ویژگی های ظاهری آن است. حالا با اپلیکیشن XOutOf10 می‌توان آن را به نوعی در دستگاه‌‌های اندرویدی نیز ایجاد کرد.

اپل همراه با رونمایی آیفون 10 به جمع شرکت‌های پیرو طراحی بدون حاشیه پیوست. در بالاترین قسمت صفحه نمایش این گوشی موبایل یک بریدگی وجود دارد که محل قرارگیری چندین سنسور و همچنین دوربین سلفی است. متاسفانه قرار نیست در نرم افزار دستگاه، این بخش مخفی شود و به ظاهر، یک قسمت زائد به نظر خواهد آمد. حین تماشای فیلم‌ها و ویدیوهای تمام صفحه، آزاردهندگی بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس کمی بیشتر خواهد شد.

بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس

هدف از توسعه اپلیکیشن XOutOf10

در هر صورت، به لطف اپلیکیشن XOutOf10 می‌توان این بخش را در گوشی ها و تبلت های اندرویدی نیز پدید آورد. به این ترتیب سیاهی بالای صفحه نمایش و محل قرارگیری نوتیفیکیشن‌ها از بین رفته و تنها یک بریدگی در میانه بالای نمایشگر ظاهر می‌شود. ساعت، میزان شارژ باقی مانده و سایر نوتیفیکیشن‌ها در کنار این بریدگی نمایش داده خواهند شد. توسعه‌دهنده این اپلیکیشن ایجاد بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس در دستگاه‌های اندرویدی، در گیت‌هاب نوشت:

تعدادی از کاربران اندروید، به کاربران آیفون ایکس می‌خندند، چرا که قسمت بالای نمایشگر آن محتواها را می‌پوشاند. این دسته از کاربران بدون نیاز به پرداخت 999 دلار می‌توانند بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس را تست کنند.

برای استفاده از این برنامه باید کمی به دانش برنامه‌نویسی مسلط باشید. همچنین سیستم عامل دستگاه شما باید اندروید 6 مارشملو به بالا باشد. اگر گوشی شما جزو 0.1 درصد دستگاه‌هایی است که اندروید 8 اوریو را دریافت کرده است، احتمالا اپلیکیشن XOutOf10 بر روی آن کار نخواهد کرد. هدف از این برنامه ایجاد سرگرمی بوده و نمی‌توان آن را یک برنامه کاربردی خطاب کرد. برای دانلود می‌توانید به صفحه مخصوص آن در GitHub مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من استفاده کردم بخش زیادی از صفحه رو اشغال نمی کنه
    ویدیو ها هام فقط بخش کوچکی ازشون دیده نمیشه اما بالاخره باید دید کامل در یک فیلم یا ویدیو داشت

    ور که نرم افزار خوبیه که آدم میتونه باهاش آیفون … رو تجربه کنه

    اون قسمت حرف بدی بود ها واسه همین جای خالی زدم