نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11

تمامی مشکلات سیستم عامل آی او اس 11 (iOS 11) و روش برطرف کردن آن‌ها

نسخه جدید iOS اپل (Apple) سرانجام دو روز پیش عرضه شد و گزارشات اخیر از وجود مشکلات فراوان در سیستم عامل آی او اس 11 حکایت دارند.

«آیا دانلود کردن سیستم عامل آی او اس 11 کار درستی است؟!» این سوالی است که قبل از گرفتن تصمیم برای به‌روز کردن نرم افزار دستگاه‌تان، باید بارها از خود بپرسید، چرا که پس از ورود به آن ممکن است مشکلات زیادی گریبان‌گیر شما شود. در این مطلب تمامی مشکلاتی که تاکنون در سیستم عامل آی او اس 11 دیده‌ایم را برای شما لیست کرده‌ایم تا با نگاهی به آن‌ها، تصمیم خود برای آپدیت دستگاه‌تان به iOS 11 را بگیرید.

نکته مهم این است که مشکلات iOS 11 از همان ابتدا آغاز می‌شوند؛ از دانلود نشدن فایل آپدیت گرفته تا مشکلات مربوط به عمر باتری، همه و همه دست به دست هم می‌دهند و ممکن است شما را حسابی اذیت کنند.

اگر شما مشکل دیگری دارید که هنوز حل نشده است، لطفا در قسمت کامنت‌ها آن را با گجت نیوز و دیگر کاربران در میان بگذارید.

عدم وجود فضای کافی برای نصب سیستم عامل آی او اس 11

با استفاده از ابزار MacX MediaTrans می‌توانید از ویدیوهای HD، عکس‌های 4K، موسیقی‌ها، خریدهای آیتونز، پادکست‌ها و… نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را در کامپیوتر خود ذخیره کنید. به لطف این ابزار، شما می‌توانید فایل‌هایی را که دیگر بهشان نیاز ندارید، به صورت دسته‌ای حذف کنید و فضای گوشی خود را خالی نمایید.

دانلود رایگان برای مک | دانلود رایگان برای ویندوز

عدم نصب شدن آپدیت سیستم عامل آی او اس 11

بسیاری از کاربران گزارش کرده‌اند که نمی‌توانند با هیچ‌یک از روش‌های معرفی شده برای آپدیت کردن دستگاه‌شان، به‌روزرسانی iOS 11 را نصب کنند. آن‌ها گفته‌اند که وقتی برای نصب آپدیت اقدام می‌کنند، با ارورهایی مثل «عدم وجود فضای کافی»، «متوقف شدن دانلود سیستم عامل آی او اس 11 »، «نصب سیستم عامل آی او اس 11 با شکست مواجه شد» و… رو به رو می‌شوند. نصب نشدن سیستم عامل آی او اس 11 ممکن به دلایل مختلفی صورت گیرد.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) بررسی کنید که دستگاه شما با سیستم عامل آی او اس 11 سازگار باشد.

دو) اگر پیغامی دریافت می‌کنید که در آن نوشته شده دستگاه شما فضای کافی برای نصب کردن سیستم عامل آی او اس 11 ندارد، اقدام به خالی کردن حجم آیفون، آیپد یا آیپاد خود کنید.

سه) اگر گوشی‌تان پس از نصب کردن آی او اس 11 قفل شده، آن را ریستارت کنید.

چهار) گاهی اوقات در یک لحظه، تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا اقدام به نصب آن می‌کنند و سرورها شلوغ می‌شوند؛ پس سعی کنید جند بار بر روی دانلود ضربه بزنید.

مشکلات مربوط به تایید هویت

سیستم عامل آی او اس 11

این موضوع، چیز جدیدی نیست و قبلا در آی او اس 10 نیز شاهدش بوده‌ایم. اگر پس از نصب آپدیت آی او اس 11، در صفحه مربوط به تایید هویت گیر می‌کنید، فقط کافی است که آن را Skip کنید. اگر نمی‌توانید چنین کاری انجام دهید، باید طور دیگری عمل کنید.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) چند دقیقه صبر کنید.

دو) عملیات آپدیت به آی او اس 11 را لغو کنید و پس از خاموش و روشن کردن گوشی، مجددا برای نصب آپدیت جدید اقدام کنید.

سه) برای آپدیت به آی او اس 11، از نرم افزار آیتونز بر روی کامپیوتر استفاده کنید.

اشغال 13 گیگابایت فضا توسط iOS 11 در آیفون 7

به طور معمول آپدیت به سیستم عامل آی او اس 11 نیازمند 4 گیگابایت فضای خالی است. اما در مواردی دیده شده که پس از نصب این به‌روزرسانی، 13 گیگابایت از فضای گوشی آیفون 7 اشغال می‌شود.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) چندین دقیقه صبر کنید. گاهی اوقات ممکن است این مشکل، گذرا و موقتی باشد؛ چرا که برای ریستور شدن داده‌ها باید اندکی به دستگاه زمان داد.

دو) تصاویری که حس می‌کنید وجود آن‌ها ضروری نیست را از گوشی حذف کنید تا پروسه نصب آی او اس 11 روان‌تر شود.

سه) برخی اپلیکیشن‌های مخصوص را از اپ استور برای خالی کردن فضای گوشی دانلود کنید.

از دست رفتن اطلاعات در جریان نصب iOS 11

مشکل دیگری که به دفعات مشاهده شده، این است که اطلاعات داخل دستگاه در جریان آپدیت کردن از دست می‌روند. این امر ممکن است به دلایل مختلفی روی دهد. نسخه بتای آی او اس 11 پر از مشکل بود و حدس ما این است که اپل احتمالا آن‌ها را در نسخه نهایی برطرف نکرده است. به دلیل چنین مشکلاتی است که ما بارها تاکید می‌کنیم پیش از انجام هر کاری، از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر نسخه پشتیبانی تهیه نکرده‌اید و برای‌تان این مشکل پیش آمده، پس درس خوبی گرفته‌اید تا برای دفعات بعد، بیشتر حواس‌تان را جمع کنید.

وصل نشدن به اپ استور (App Store)

خود من به هنگام نصب کردن آی او اس 11 بر روی آیفون 6 اس هیچ مشکلی نداشتم و همه چیز درست پیش رفت؛ اما وقتی که خواستم بازی رایگان Zombie Run را از اپ استور دانلود کنم، متوجه شدم که این فروشگاه باز نمی‌شود. در چنین حالتی، صفحه سفیدی دیده می‌شود که دز وسط آن عبارت Cannot Connect to App Store (به معنای عدم توانایی برای متصل شدن به اپ استور) دیده می‌شود. به همین دلیل چندین بار آیفون خود را روشن و خاموش کردم اما باز هم مشکل برطرف نشد. حتی روش‌هایی مثل خارج کردن سیمکارت، روشن کردن حالت هواپیما و… نیز نتوانست کمکم کند.

در نهایت این مشکل مرا تسلیم کرد و مجبور شدم که به آی او اس 10 دانگرید کنم؛ آن موقع بود که مشکلم رفع شد و اپ استور به خوبی بالا آمد. این کار، آخرین چیزی بود که به ذهنم رسید و شاید روش‌های بهتری نیز وجود داشته باشد؛ اگر شما همچین مشکلی داشته‌اید و توانسته‌اید به روش دیگری برطرف کنید، آن را با ما در میان بگذارید.

دانلود نشدن اپ‌ها از اپ استور

برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که نمی‌توانند از اپ استور چیزی را دانلود کنند. در حقیقت، کاربران پس از اقدام به دانلود اپلیکیشنی خاص در اپ استور، در پنجره‌ای شناور می‌بینند که که گفته شده برای دانلود کردن، یا باید از اپل آی دی خودشان استفاده کنند یا یک عدد جدید بسازند. مشکل این است که آن‌ها قبلا در اکانت خود Sign In کرده‌اند!

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) به مسیر Settings > General > Reset > Reset All Settings رفته و مجددا در اپ استور ساین این کنید.

دو) به مسیر Settings > iTunes & App Store > Password Settings رفته و بر روی گزینه Require Password ضربه بزنید؛ در برخی موارد، این کار مشکل را حل می‌کند.

سه) بدون استفاده از نرم افزار آیتونز، از دستگاه خود بک آپ بگیرید و آیفون خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

عدم شناسایی گوشی‌های آیفون 7/6/6S/SE/5S توسط آیتونز پس از آپدیت به iOS 11

اگر با این مشکل رو به رو شده‌اید، بدانید که بسیار بدشانس هستید! چرا که اگر از کاربران قدیمی محصولات اپل باشید، می‌دانید که وقتی چنین مشکلی پیش می‌آید نمی‌توان در مورد علت اصلی به طور دقیق نظر داد؛ ممکن است مشکل از خود آیتونز یا برخی اپلیکیشن‌های شخص ثالث باشد؛ البته باگ‌های سیستم عامل آی او اس 11 نیز ممکن است علت این مشکل باشد.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) مطمئن شوید که از جدیدترین نسخه آیتونز استفاده می‌کنید.

دو) به مسیر Settings > General > Restrictions > Disable Restrictions بروید.

سه) آیتونز را حذف کرده و دوباره نصب کنید.

چهار) اگر از ویندوز استفاده می‌کنید، حتما سری به این لینک بزنید.

پنج) گاهی اوقات استفاده از جایگزین‌های مناسب برای آیتونز، می‌تواند کار شما را راه بیاندازد.

شش) به سایت اپل رجوع کرده و مشکل را گزارش کنید تا کارشناسان این کمپانی هر چه زودتر برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

کار نکردن قابلیت فیلمبرداری از صفحه‌نمایش در سیستم عامل آی او اس 11

سیستم عامل آی او اس 11 ویژگی‌های جدید زیادی دارد که یکی از آن‌ها، امکان فیلمبرداری از صفحه‌نمایش است. اما خبرها حاکی از آن هستند که برای بسیاری از کاربران، این قابلیت کار نمی‌کند.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) مطمئن شوید که قابلیت Screen Recording را در کنترل سنتر فعال کرده‌اید.

دو) اگر ضبط ویدیو از نمایشگر کار می‌کند اما صدا ندارد، در بخش تنظیمات، صدا را روشن کنید.

سه) اگر Screen Recording نمی‌تواند ویدیو ذخیره کند، مقداری از فضای گوشی‌تان را خالی کنید.

کم شدن سرعت اپلیکیشن یوتیوب

سیستم عامل آی او اس 11 هنوز نیاز به بهبود دارد، حداقل برای اپلیکیشن YouTube. همانطور که می‌دانید، یوتیوب پرطرفدارترین و بزرگ‌ترین سرویس اشتراک ویدیو در جهان است و این یعنی میلیاردها ویدیو به صورت روزانه بر روی سرورهای آن آپلود می‌شوند. بعد از این‌که دستگاه‌تان را به آی او اس 11 آپدیت کردید، قطعا کند شدن آن را نسبت به قبل حس خواهید کرد و ماجرا فقط به اینجا ختم نمی‌شود. این کار باعث می‌شود که حتی عملکرد دستگاه‌تان در اپلیکیشن‌هایی مثل فیس‌تایم، اسنپ‌چت و… نیز کند شود. اگر این مشکل را دارید، از دستورالعمل زیر پیروی کنید.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) پهنای باند شبکه اینترنت‌تان را بررسی کرده و اگر ممکن بود، آن را آپگرید کنید.

دو) ویدیوهای یوتیوب را به جای 4K، با کیفیت 720p یا 1080p اجرا کنید.

سه) امکان اجرا شدن یوتیوب در پس‌زمینه را -به هنگام استفاده از دیگر اپلیکیشن‌ها- غیرفعال کنید.

چهار) چندین بار کش و کوکی‌های آیفون خود را پاک کنید.

پنج) اپلیکیشن یوتیوب را به جدیدترین نسخه آپدیت کنید.

مشکل مربوط به اپلیکیشن اسنپ چت

آی او اس 11 با خود ویژگی‌های جدیدی مثل ARKit، هوشمندتر شدن سیری و… را به گوشی‌تان اضافه می‌کند که البته در میان همه آن‌ها، یک چیز هست که ممکن است زیاد به مذاق کاربران اسنپ چت خوش نیاید؛ قابلیت ضبط ویدیو از صفحه‌نمایش. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که به راحتی از طریق کنترل سنتر، از صفحه‌نمایش گوشی خود ویدیو تهیه کنید.

برخی از کاربران ممکن است از این قابلیت برای گرفتن ویدیو از از تصاویر یا ویدیوهایی که بر روی اسنپ چت به اشتراک می‌گذارید، استفاده کنند. این موضوع ممکن است برای شما اذیت‌کننده باشد، چون خیلی‌ها نمی‌خواهند تصاویر و ویدیوهای شخصی‌شان از اسنپ چت به بیرون درز کند. انتظار می‌رود که سازنده این اپلیکیشن به زودی در آپدیتی جدید، چنین مشکلی را برطرف کند.

کار نکردن دوربین

بعد از نصب آپدیت آی او اس 11، بسیاری از کاربران، این موضوع را در فروم اپل به نشانی forum.developer.apple مطرح کرده‌اند:«آی او اس 11 باعث بوجود آمدن مشکلاتی در دوربین شده است». بسیاری از کسانی که این مشکل را گزارش کرده‌اند، از گوشی آیفون 6 اس استفاده می‌کنند و متوجه شده‌اند که دوربین اصلی گوشی‌شان کار نمی‌کند و با صفحه‌ای سیاه رو به رو می‌شوند.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) اگر دوربین را از طریق یک اپلیکیشن شخص ثالث باز کرده‌اید، آن را ببندید و از طریق اپلیکیشن اصلی خود گوشی برای باز کردن آن اقدام کنید.

دو) گوشی‌تان را خاموش و سپس روشن کنید.

سه) بررسی کنید که چیزی روی لنز گوشی‌تان را نپوشانده باشد.

خالی شدن سریع باتری در آیفون 7/6S/6/Plus/SE/5S پس از نصب آی او اس 11

آی او اس 11 در اصل قرار بود عمر مفید باتری را افزایش دهد؛ اما جدیدا برخی از کاربران گزارش داده‌اند که باتری آیفون بسیار زود خالی می‌شود. اگر می‌خواهید باتری گوشی‌تان دیر خالی شود، باید با خریدن آیفون 10 یا آیفون 8 جیب‌تان را خالی کنید! اما اگر آن‌قدر پول ندارید، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) تازه‌سازی اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه را غیرفعال کنید و برنامه‌های غیر ضروری را ببندید.

دو) Offload Unused App را نصب کنید تا بتوانید به صورت خودکار، برنامه‌های بلا استفاده را حذف کنید.

سه) در آیفون خود، میزان روشنایی صفحه‌نمایش را کم کرده و Low Power Mode را فعال کنید.

چهار) به جای استفاده از دیتای سلولار، از طریق وای فای به اینترنت متصل شوید.

پنج) هر دو تا سه ساعت یک بار آیفون خود را شارژ کنید، از کابل‌های تقلبی استفاده نکنید و…

شارژ نشدن آیفون پس از نصب آی او اس 11

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آی او اس 11، مربوط به شارژ شدن گوشی است. طبق آمار رسمی، از هر پنجاه کاربر اپل، یک کاربر پس از نصب آی او اس 11 با مشکلات مربوط به شارژ گوشی مواجه شده است. البته مشکلات مربوط به شارژ به شکل‌های مختلفی خود را نشان داده‌اند: پس از اتصال آیفون به شارژر، گوشی شارژ نمی‌شود؛ میزان شارژ گوشی بر روی 100 درصد قفل می‌شود و…

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) از کابل اورجینال آیفون برای شارژ کردن آن استفاده کنید.

دو) بررسی کنید که منبع تغذیه‌تان مشکلی نداشته باشد.

سه) وقتی که درصد شارژ آیفون 20 تا 40 درصد است، آن را به شارژر متصل کنید.

چهار) اگر مشکل‌تان این است که شارژ گوشی بر روی 100 درصد قفل می‌کند، بهتر است فعلا صبر کرده و منتظر واکنش اپل به این موضوع باشید.

پنج) گوشی خود را ریست کنید.

فریز شدن گوشی پس از نصب آی او اس جدید

با بررسی آمار و ارقام متوجه می‌شویم که سال پیش 72 درصد امکان داشت که پس از نصب آی او اس 10 با یکی از معمول‌ترین مشکلات آیفون در آن روزها -یعنی فریز شدن- رو به رو شوید. حال به نظر می‌رسد که در آی او اس 11 نیز کاربران باید با چنین مشکلی دست و پنجه نرم کنند. کاربری در گزارشش می‌نویسد:

بعد از این‌که گوشی آیفون 7 را به سیستم عامل آی او اس 11 آپدیت کردم، ناگهان متوجه شدم که گوشی‌ام فریز شده است. گوشی‌ام همینطور فریز مانده است و نمی‌توان با آن کار کرد و الان هم به دنبال یک راه‌حل سریع هستم. هر گونه راهنمایی می‌تواند کمکم کند.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) دکمه Sleep/Wake را به همراه دکمه هوم یا کم کردن صدا نگه دارید تا صفحه سیاه شده و لوگوی سفید رنگ اپل به نمایش درآید.

دو) با استفاده از آیتونز، گوشی خود را آپدیت کنید تا مشکلات مربوط به فریز شدن آی او اس 11 رفع شود؛ اگر نتوانستید این کار را انجام دهید، گوشی را ریست فکتوری کنید؛ اما یادتان نرود که قبل از آن، از گوشی خود بک آپ تهیه کنید.

سه) از آی او اس 11 به آی او اس 10 دانگرید کنید.

کرش‌های مکرر آیفون‌ها

عده‌ای از کاربران پس از نصب آپدیت جدید، با باگ‌های مختلف رو به رو شده‌اند که یکی از آن‌ها باعث می‌شود آیفون‌ها به صورت مکرر کرش کنند. کرش کردن آیفون در بیشتر مواقع به هنگام باز کردن اپلیکیشن‌های Photo ،Camera، اینستاگرام، Flick و موارد مشابه اتفاق می‌افتد.

راه‌حل‌‌هایی برای این مشکل:

یک) اپلیکیشنِ کرش کرده را بسته و مجددا باز کنید.

دو) آیفون خود را ریستارت کرده و به جدیدترین نسخه آی او اس 11 آپدیت کنید.

سه) از طریق اپ استور، جدیدترین نسخه اپلیکیشن یاد شده را دانلود کنید.

چهار) در صورت پابرجا بودن مشکل، با سازنده اپلیکیشن تماس برقرار کرده و مشکل را گزارش کنید.

کند شدن گوشی

در یکی از گزارش‌های جدید کاربران می‌خوانیم:

آی او اس 11 بر روی گوشی من به شدت کند اجرا می‌شود و این موضوع بسیار اذیت‌کننده است. برای باز شدن دوربین باید دست کم پنج ثانیه صبر کنم و برای تماس گرفتن باید سه بار بر روی آیکون تماس ضربه بزنم! تازه‌سازی اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه را نیز غیرفعال کرده‌ام، اما باز هم گوشی‌ام خیلی کند عمل می‌کند.

کند شدن آیفون پس از نصب آی او اس 11 مشکلی است که خیلی‌ها اکنون با آن رو به رو شده‌اند.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) اندکی از حجم دستگاه خود را خالی کنید.

دو) ریستارت کردن دستگاه می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش آمده برای آن را رفع کند.

سه) به مسیر General > Accessibility بروید و در آن‌جا Reduce Motion را فعال کنید.

مشکلات مربوط به بلوتوث و وای فای

کاربران آیفون، آیپد و آیپاد حتی در زمان عرضه آی او اس 10 نیز با مشکلات مربوط به بلوتوث و وای فای رو به رو بودند و این روند در نسخه جدید هم ادامه‌دار است.

برای حل شدن مشکل‌ بهتر است بلوتوث و وای فای را خاموش کرده و گوشی را ریستارت کنید. البته این مقاله نیز می‌تواند در مورد وای فای به شما کمک کند.

باگ مربوط به کیبورد

یکی از اذیت‌کننده‌ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر دارنده اسمارت فونی رخ دهد، مشکل مربوط به کیبورد است؛ چون با این اتفاق، ارتباط شما با دیگران تا حد زیادی قطع می‌شود. راه‌حل خاصی برای این مشکل در دسترس نیست و پیشنهاد می‌کنیم چند بار گوشی خود را ریستارت کنید.

مشکلات مربوط به لمس سه بعدی

وقتی به موضوع مقایسه آیفون‌های اپل با گوشی‌های اندرویدی می‌رسیم، بیش از ده یا بیست دلیل می‌توان برای خرید آیفون ذکر کرد که یکی از آن‌ها قطعا همان لمس سه بعدی یا 3D Touch است. اما به نظر می‌رسد که در اکثر مواقع پس از نصب آی او اس 11 این قابلیت گوشی شما دچار مشکل می‌شود. اما برای رفع مشکل بوجود آمده باید چه کاری انجام داد؟

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) آی او اس 11 را یک بار بر روی گوشی خود ریبوت کنید.

دو) تنظیمات مربوط به تری دی تاچ را در قسمت Settings تغییر دهید.

سه) تنظیمات مربوط به گوشی را ریست کنید.

از کار افتادن مرورگر سافاری

بدون هیچ شکی استفاده از مرورگر سافاری برای بسیاری از کاربران آیفون در اولویت قرار دارد و ایجاد هر گونه مشکلی برای آن ممکن است خیلی‌ها را آزرده‌خاطر کند. این مروگر هم سرعت قابل‌قبولی دارد و رابط کاربری‌اش دوست‌داشتنی و سبک است.

راه‌حل‌هایی برای این مشکل:

یک) کوکی‌ها و کش مرورگر سافاری را پاک کنید.

دو) از قوی بودن اتصال اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید.

سه) گوشی خود را ریست کنید.

چهار) اگر همچنان مشکلتان پا بر جا بود، ناچارید از فایرفاکس یا کروم استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

296 دیدگاه

  1. سلام دوستان علامت رکاوری بعد از فلش کردن مثل یه سایه رو گوشی مانده مشکل چیه فقط حالت سایه یه کابل

  2. سلام. من گوشی 6splus دارم. برنامه تی دانلودر دارم و ازش برای دانلود استفاده میکنم. الان هرچی آهنگ میخوام دانلود کنم به مشکل میخورم، یعنی شروع به دانلود میکنه وقتی که کامل شد هشدار ارور میده.با vpn هم نشد. یه برنامه دیگه نصب کردم باز جواب نداد! آپدیت هم نداره نمیدونم چرا اینطوریه؟! ممنون میشم راهنمایی کنین🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  3. ایفون شیش دارم تازه خریدمش ایو اس۱۱.۲الان بلوتوس نمیتونم روشن کنم میرم تو ستینگ قسمت بلوتوس فقط داره لود میکنه و گزینه روشن خاموش وجود نداره فقط در حالت لوده بعدشم فقط از کنترل پنل یه بار میزنم رو بولوتوث ایکونش میاد ولی غیر قابل استفاده روشن خاموشش میکنم ایکونش میره بنظرتون مشکل از ایو اسه یا سخت افزاریه ممنون میشم کمکم کنید اگه مربوط به سخت افزارو گوشیه ک اقدام کنم با سپاس از همه دوستان

  4. چرا وقتی یه برنامه از گوشی سامسونگ که از شریت برای گوشیم میفرسم نصب نمیشه؟گوشیم آیفونه

  5. چرا وقتی یه برنامه از گوشی سامسونگ که از شریت برای گوشیم میفرسم دانلود نمیشه؟گوشیم آیفونه

  6. سلام من هاردگوشیموعوض کردم حالا گوشی جمیل میخوادکه اونوفراموش کردم حالاچکارکنم.ممنون

  7. سلام 5sدارم به ios11اپدیت کردم بعد از نصب عکس ایتونز میاره مشکل چیه

  8. سلام،من 5s دارم،ازوقتی اپدیت کردم،شماره های گوشی وقت زنگ می خوره و زنگ میزنم خیلی بزرگ شده و حرکت میکنه،یعنی نمیشه شماره و اسم یک جا دیده باید صبر کنی بقیه شماره که حرکت میکنه بیاد بعد بفهمی کی زنگ زده،راه حلی داره؟ممنون میشم کم کنید

  9. سلام من گوشی آیفون 8 دارم دوروزه پیامک ارسال نمیکنه فکر کردم خطم قطع شده ولی متوجه شدم مشکل از گوشیه پیام واسم میاد جوابش ارسال نمیشه میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم درست بشه ممنون

  10. سلام خسته نباشید تو ایفون ایمو رو نصب کردم اما کد امریکا میاد جلیی نیس تا به زنم کد ایرانو لطفا کمک کنید

  11. سلام
    مدتی بود از سایفون استفاده میکردم و الان کار نمیکنه
    اپ استور هم که فیلتره و باز نمیشه
    و نمیتونم فیلتر شکن دیگه ای دانلود کنم
    از سیب اپ هم درخواست دادم اما رد شد
    لطفا کمکم کنید

  12. سلام
    هنگام پاک کردن نرم افزار واتساپ از گوشیم، ناگهان موبایلم خاموش شد، وقتی روشن کردم، گوشیم هنگ میکنه و خیلی از اپلیکیشن های گوشیم کار نمیکنه، باید چکار کنم؟ حدس میزنم وات ساپ کاملا پاک نشده و تو گوشیم فایلهای خراب ایجاد کرده
    ممنون

  13. سلام وقتتون بخیر
    من یه مشکل جدی دارم که اعصابم رو چند ماهه بهم ریخته
    یسری عکس هست که برای چند ماه قبله
    توی گوشیم هستند و میبینمشون ولی تار هستند و باید بازشون کنم و بعد از چند ثانیه واضح و قابل رویت میشن، اما وقتی میخوام به کامپیوتر انتقالشون بدم نمیشه و اصلا توی سیستم نمایششون نمیده
    میتونیذ منو راهنمایی کنید لطفا؟
    و آیا قبلا همچین باگی رو دیدید؟
    منتظر جوابتون هستم و بسیار ممنونم

  14. سلام گوشی اس ای دارم صفحاتش خود به خود تغییر میکنه یا این‌که کلیداش خود به خود کار میکنه میخواستم بدونم دلیلش چیه

  15. سلام خسته نباشید
    بنده ایفون 7 دارم ای یو اس 12 گوشیم امروز در حال اپدیت به 12.1 یه حالتی شد که گوشیم روش زده verifying update و از صبح تا شب تو این حالت مونده و فقط دکمه هوم و پاور کار میکنه ولی با هم نگه میدارم حالت فلش نمیشه موندم چی کار کنم
    ممنون میشم کمک کنید.

  16. من گوشیمو اپدیت کردم نمیدونم چرا صفحه اش سیاه سفید شده و دوربین عکسا همه سیاه سفید نشون میده

  17. من ی گوشی ایفون دارم۶
    ی ماه پیش خریدم.و نمیتونم اثرانگشت بزارم روی گوشیم فیلد میزنه فروشنده میگه قبلا روش اثر انگشت بوده بخاطر بالابردن ای او اس اینجور شده اما از روزی دست من بوده همیشه فیلد زده

  18. سلام کیبورد من 2تا حروفش k m عمل نمیکنه باید گوشی رو بچرخونی تا عمل کنه به نظرتون ایراد کجاست

  19. با سلام و خسته نباشید به شما دوستان عزیز که همیشه به داد ما می رسید یه مشکلی در گوشی من پیش اومده تاج ایدی یا اسکنر اثر انگشت گوشی من از کار افتاده بردم پیش مغازه دار گفت با برنامه درست میشه شما می تونید کمکم کنید تا خودم این کارو انجام بدم اگر بشه خیلی ممنون

  20. سلام
    مشکل cannot connect to app store رو میتونید به راحتی بر طرف کنید:
    اول از یک vpn استفاده کنید.عوض کردن سرور میتواند کمک خوبی بهتون بکنه
    بعد از اون app store رو force exit کنید.یعنی دوبار سریع دکمه هوم رو فشار بدید و app store رو به بالا بکشید
    اگر این مار جواب نداد، موبایل خودتون رو ریستارت کنید و دوباره امتحان کنید

  21. سلام
    ایفون 8 دارم و عکسای لایو یا پورتره در سیستم عامل های دیگه بالا نمیاد مثلا کامپیوتر یا انروید
    چطور باید این مشکلو رفع کنم؟

  22. وقتی میرم قسمت iphone storage هنگ میکنه بعدم میپره بیرون مشکل. از کجاست؟
    ممنون میشم کمک کنید

  23. سلام ببخشید من آیفون ۶ دارم وقتی گوشیم شارژ تموم میشه خاموش میشه برنامه ک دارم تو گوشی قفل میشه باید از اول دانلود کنم مشکلش از کجاس

  24. چرا برنامه های من خود ب خود از نصب میفته و باید دوباره نصبشون کنم ؟
    هرچند وقت یک بار اینجوری میشه

  25. دوستان گوشى من 6s هست و خود به خود آپدیت شد بعد از من پسورد apple id میخواد و من مطمئن هستم که درست میزنم ولى برام پیغام میاد که نمیتونبى وارد سىستم بشى و الان من دو روزه درگیرم و به هیچ چیز گوشیم دسترسى ندارم ممنون میشم راهنمایى کنىد

    • سلام ببخشید من آیفون ۶ دارم وقتی گوشیم شارژ تموم میشه خاموش میشه برنامه ک دارم تو گوشی قفل میشه باید از اول دانلود کنم مشکلش از کجاس

  26. با سلام و خسته نباشید بنده ایفون 5s دارم ای او اس 11 نصبه برنامه هایی که روش نصب کردم به صورت خود به خود اپدیت میکنه به نظر شما راه حل این مشکل بنده چیست؟

  27. ipad من خود بخود رنگ صفحه و تمام ایتم ها و فایل ها رنگین کمانی و کم رنگ شده .لطفا راهنمایی کنید چرا🙏🙏🙏🙏

  28. سلام من ایفون ۶ دارم دیروز ابدیتش کردم به ای او اس ۱۱ الان گوشیم زنگ میخوره اما نمیتونم ب کسی زنگ بزنم
    پیغام میده موجودی شما کافی نیست
    لطفا راهنمایی کنید

  29. سلام وقتتون بخیر
    من گوشیم آیفون 8+ هست. وی پی ان یکساله خریدم .الان دو روزه وصل نمیشه و پیغام connection attempt had faild میده. چجوری میتونم رفع کنم؟ لطفا کسی که میدونه پاسخ رو ایمیل کنه واسم ممنون میشم

  30. گوشی من SE هست . الان وقتی با کسی حرف میزنم و کسی میاد پشت خط تو call history شماره اون کسی که اول داشتم باهاش حرف میزدم پاک میشه.چرا این اتفاق میفته؟

  31. سلام
    من أیفون إیکس دارم مشکل لمس پیدا کرده خودش برنامه باز میکنه میبند حتما باید صفحه گوشیو خاموش روشن کنم که بتونم کاری انجام بدم اینستا خودش لایک میزنه یه وضعیه ریست میکنم یه مدت خوبه دوباره شروع میشه راهنمایی لطفا ای او اس ١١.۴ نصبه

    • سلام
      منم آیفون ده دارم دقیقا همین مشکل گوشی شمارو داره
      هرجا هم که میبرم میگن تاچ السیدیت مشکل داره!!!
      ولی من مطمئنم که هیچ ضربه ای به گوشیم وارد نشده

  32. با سلام من گوشی آیفون سون دارم که ios 11.2.6 هست متاسفانه یه مدته که گاهی اوقات پیامهام که واسم میاد هیچ آلارمی نمیزنه و زنگ هایی هم که بهم میزنن انگار رو سایلنته البته تکرار میکنم گاهی اوقات مثلا خط در میون گوشیم زنگ میخوره میشه کمکم کنید ببینم مشکل از کجاست ؟ با سپاس

  33. سلام خشته نباشین
    دلیل اینکه انتن وای فای گوشیم کم و زیاد میشه و یهو اصن وای فای محو میشه چه میتواند باشد؟؟؟؟؟Iphone6 ios11.3.21کلیه اپدیتش هم دستی انجام دادم برای چیه اینوری میشه؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنین مرسی

  34. سلام گوشیه من ایفون 7 و ios11 هست من امروز گوشیمو همینطوری خاموش روشن کردم و وقتی که روشن شد آپ خوده سیستم videos از داخل منو ناپدید شده و داخل تنظیمات هم سرچ کردم پیدا نشد و از اپ استور هم سرچ کردم که دانلودش کنم داخل اپ استور هم نبود . لطفا راهنمایم کنید چیکار کنم .ممنون

  35. سلام
    من از قسمت ستینگ وقتی روی گزینه دانلود و اینستال کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیافته و ارور یا پیامی هم نمیده که بفهمم مشکل چیه
    فضای کافی دارم ، باتریم هم فول شارژه

  36. سلام ببخشید من سوالم درمورد ایمیل یاهو من هرچه قد میخوام بازش کنم نمیشه اپدیتش سال2017بوده والان اپدیت نمیشه میشه بگین مشکلش از کجاست و اینکه iosرو اصلا اپدیت نکردم از سال94یعنی میشه گفت مشکلش ازاونه؟؟؟؟؟لطفا بگینن؟؟؟؟

  37. سلام .من گوشیم ایفون هفت هس.یک ماه پیش اپدیت کردم با ios11.2.6 دو روز هس که سیم کارتم فورجی کردم از اون روز به بعد گوشیم داغ میکنه و یه صدای ویز خیلی کم در حدی که با چسبوندن گوش به پشت گوشی متوجه میشی میشنوم میخاستم ببینم مشکل از گوشیه ؟؟؟باید چیکار کنم ،من بعد از به روز رسانی مشکلی نداشتم ولی الان میبینم گوشیم به خصوص وقتی با lte کار میکنم یا وقتی با گوشی صحبت میکنم مشکل داره باید چیکار کنم؟؟؟

  38. سلام خسته نباشید
    بخخشید ورژن گوشی من 10.3.3 و مدل گوشی 5s هستش . در حال حاضر به 11.2.6 اپدیت کردم اما از این ورژن خوشم نیومده به خاطر باز نشدن اپلیکیشن هاش . هرکاری هم انجام دادم درست نشد و باز هم نشد .حالا میخوام دوباره به ورژن 10.3.3 برگردم به نظر شما امکانش هست ؟ بکاپ هم از ورژن 10.3.3 دارم هنوز میتونم به این ورژن دانگرید کنم

    • سلام عرض میکنم خدمت شما و بقیه ی دوستان عزیز
      در حال حاضر امکان دانگرید کردن به ios 10 توسط خود اپل بسته شده پس شما نمیتونید این کار رو انجام بدین
      و اما راه حل چیه شما یه دور از گوشیتون بکاپ تهیه کنید توسط اپ ایتونز و یا اگه بکاپ نگرفتید عکس های گالری رو انقال بدین که از دستشون ندین، و بعدش توی تنظیمات Erase all contacts and setting رو پیدا کنید و گوشیتون رو به حالت اول کارخونه بازگردانی کنید که سبک تر بشه و صبر کنید تا نسخه ios 11.3 بیاد حل میشه مشکلاتتون من خودم الان بتای 11.3 رو نصب کردم خیلی از باگ های ios بهتر شده.
      دوستان عزیز سوالی داتید مطرح کنید من تا جایی که بتونم پاسختون رو میدم 🌹

  39. با سلام خدمت همه ی دوستان و کاربران کجت نیوز مدتیه که آپدیت های زنجیره ای ۱۱ رو میبینیم که افتضاحه بند ۶ اس پلاس دارم وقتی ای او اس ۱۰ بود اصلا مشکل نداشتم اصلا اذیت نمیشدم باتری دهی خوب بود از ۱۰۰ درصد تا ۱ درصد ایفن بدون هیچ کنی یا مصرف غیر عادی باتری استفاده میشد سوال اینجاست ما وقتی ای او اسمون ۱۰ بود همه چیز اوکی بود الان که ای او اس ۱۱ شده بهونه ی اپل اینه که باتری ها مشکل دارن که ما قراره اپدیت بدیم با اگاهی به این که مصرف باتری بالا تر میره شما سرعت ایفونتون رو میتونید بالا ببرید!!این ینی چی؟؟؟ینی الان باتری هامون ایراد داره چه دروغ بزرگی !!!ما همون ios۱۰ رو‌میخواییم که هیچ مشکلی نداشت توش باتری و سرعت گوشیمون عالی بود …هیچ وقت از اپل چنین افتضاحی انتظار نمیرفت گوشیم بعضی وقتا شارژش ۲۰ درصد با قی مونده خاموش میشه بعضی وقتا گوشیم شارژ نمیشه چند بار باید شاذژر رو‌متصل کنی اینا همش مشکلات ای او اس ۱۱ هست…

  40. سلام من أیقن ٧ دارم.موقعی ک بلعام تماس میگیرم صداره خوب میشنوم اما طرف مقابلک صدام ضعیف داره جرا؟؟؟؟؟

  41. سلام
    خسته نباشید
    من از وقتی به ios11 آپدیت کردم هیچی نوتیفیکیشنی برام نمیاد نه اینستاگرام نه تلگرام و همچنین مسیج گوشی واسم نمیاد و من متوجه نمیشم که پیام اومد
    حتی با وجود اینکه نوتیفیکیشن ها on هستن باز خم نمیاد و حتما باید وارد برنامه یا مسیج بشم تا متوجه بشم
    چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟؟
    راهنمایی کنید ممنون میشم

  42. سلام امکانش هست اپدیت جدید یعنی ١١.٣ برای 5s بیاد ؟
    لطف میکنید اگه جواب بدین

    • سلام دوست عزیز ببینید اگه تا اینجای کار اخرین اپدیت ها مثلا 11.2.5 و 11.2.6 رو‌دریافت کردین پس حتما ios 11.3 رو‌هم دریافت خواهید کرد دوست عزیز نگران نباشید.

  43. سلام من ایفون ۶دارم موقع کپی کردم مخاطبینم چه ازسیم کارت به تلفت چه ازجیمیل به تلفن موقعی که واردمخاطبین میشم اسما جدانوشته no manشماره هاهم جداس هرکارکردم نشده دوستان کسی راه حلی داره؟؟گوشی رو اپدیت کردم به۱۱۰۲.۵

  44. سلام من بعد اپدیت به ios11.2.5 یه مشکل برام پیش اومده بعضی مواقع اثر انگشت کار نمیکنه باید حتما صفحه رو خاموش کنم دوباره روشن کنم تا کار بکنه
    خیلی هم کم این اتفاق رخ میده مشکل از چیه؟

    • سلام دوست عزیز به علت آپدیت ios 11 هستش شما یه بروز رسانی بکن به ios 11.2.6 که اخیرا اومده اگر درست نشد یک ماه صبر کنید تا بروزرسانی 11.3 بیاد انشالله که حل میشه ما هم انواع اقسام مشکلات عجیب غریب رو با ios 11 داریم متاسفانه.

    • با آپدیت حل میشه ما هم دنیایی از مشکلات رو داریم با ios 11 الان آخرین نسخه ios 11.2.6 اومده یه اپدیت بکنید اگه درست نشد صیر کنید تا 11.3 منتشر بشه.

  45. من گوشی ٧ پلاس دارم و مشکلی که باهاش دارم اینه که با دیتا که آنلاین میشم استوری لایو نمیتونم بذارم و اینکه اپلیکیشن سافاریم کار نمیکنه و در هر دو مورد اخطار no connection
    میده!!درصورتی که نت دارم اما دیتاس.باید چکار کنم؟

  46. سلام خسته نباشین.من گوشیم ایفون 6اس ومشکل شارز داره.مثلا روی 65درصد و یهو بعد چندساعت کند میشه و میاد روی یک درصد.بردم یکباربیرون نشون دادم تغذیشو عوض کردم باتری هم عوض کنم ولی الان بعد دوهفته باز هم همون مشکل رو پیدا کرده و نمیدونم علت اصلیی این اتفاق چیه.میشه راهنمایی کنید.

    • سلام
      باترى تون رو کالبیره کنید

    • افشین میلادی گرجی

      سلام خدمت دوستان عزیز خدمت اون دوستمون که مشکل شارژ دارن باتری روی یه درصدی میمونه کند شارژر میشه مثلا روی ۹۰ میمونه دیگه شارژر کند میشه و چند ساعت طول میکشه مشکل نه از کابله نه از گوشی نه از باتری از آپدیته گوشیتون مشکل نداره من ۶ اس پلاس دارم دوستان که آیفن دارن هم همین مشکل رو دارن .سوالی داشتید من در خدمتم .

  47. دوستان عزیز سلام
    من گوشی هفت پلاس خریدم اپدیت کردم به ۱۱.۱.۲ ولی الان لیست تماسم فقط مال دو روز قبل تا حال رو‌نشون میده و بقیه حذف میشن، کسی جواب این مشکل رو میدونه.
    ممنون

  48. سلام من آیفون 6 دارم بعد از نصب ios11 اوایل خوب بود.. اما بعد از یه مدتی یه مشکلی پیدا کرد که گوشی رو میزنم ب شارژ کنار باتری نشونه شارژ شدن میاد ولی گوشی شارژ نمیشه.. بعد از یه مدتی هم خودش درست میشه
    مشکل هم از شارژر نیست چون با گوشی دیگه امتحان کردم
    چه میشه کرد ؟ =///

    • سلام دوست عزیز مشکل نه از شارژره نه از باتری و نه از کابل شارژر فقط و فقط از اپدیته شما باید صبر کنید تا آپدیت 11.3 بیاد چون من و دوستانم هم دقیقا همین مشکل رو‌ داریم.

  49. سلام
    ایفون ۶ اس دارم خیلی کند شده و دیگه هیچ متنیو نمیتونم کپی بکنم یعنی باید بشینم خودم تایپ کنم شارژشم یه نموره زود خالی میکنه الان تمام عکسای تو کمرا رولم که میخوام باز کنم باید صبر کنم تا یکی یکی عکسا لود بشه زمانی هم که میری تو یه اپی تا میخوای تایپ کمی اولین دکمرو میزنی یبار کل کیبورد سفید میشه بعد چند ثانیه میاد گوشیمم تقریبا خالیه ولی میگه حافظت پره تمامی کش ها رو هم پاک کردم تلگرام واتساپ و…. واقعا افتضاح شده

  50. سلام به همه اعضای سایت خواهش میکنم کمکم کنید من ارتقا دادم به 11 حالا ازم کشور میخواد تو لیست هم ایران نیس خواهشا کمک کنید

  51. سلام من 7 پلاس دارم جدیدا وقتی میخوام قفلشو باز کنم یه سیاهی میاد رو صفحه و بعد میره.علتش چبه؟

  52. سلام
    من آیفون 6s دارم ios 11 رو آپدیت کردم مراحلش تموم شد ولی در آخر اپل آیدی خواست اونم وارد کردم بعد شماره تلفن خواست که اصلا کد ایران تو لیست نبود الان باید چیکار کنم تورو خدا راهنماییم کنین آخه همسرم گفته بود خودم آپدیت نکنم

  53. سلام بعد از آپدیت نسخه ۱۱ با کابل دی لایت اچ دی ام آی دیگه تصویر رو روی تلویزیون ندارم لطفا راه حلی بدید ممنون

  54. سلام
    من پس از نصب اخرین نسخه ای او اس الان گوشیم کند شده مهمتر از اون سرعت دانلود گوشیمم اورده پایین خیلی سخت میشه یه فایل از اپ استور دانلود کنم در صورتی که قبلا فوق العاده بود و خیلی مشکلات دیگه که مطرح شده دلم از ایفون زده شده

  55. سلام
    من از وقتی اپدیت کردم به ios11.1.2تا به حال دوبار گوشیم هنگ کرده
    کنترل پنل کار میکنه حتی قفل میشه و با اثر انگشت فقط باز میشه اما تاچ گوشی کار نمیکنه قفل میکنه انگار که گیر کرده باشه?
    و باید گوشیم رو ریست کنم و این خیلی اعصابم رو میریزه به هم
    برنامه ها درست بالا نمیان
    خیلی خیلی سرعتشون کنده
    حتی چندین بار مجبور شدم از اول برنامه رو اجرا کنم بعضی اوقات که اصلا نمیاد
    اول باید کلی منتظر باشی با فیس افاده برنامه بیاد بالا
    تازه بعد اونم باید کلی دیگه منتظر باشی با غرغرو تکبر باهات راه بیاد و اجرا بشه
    وقتی کسی جواب پیاممو میده میره بالای پیامای من انگار من جواب اونو‌دادم ترتیبش ریخته به هم
    در ضمن موقع دانلود با Documentsاگر از برنامه خارج بشم یا گوشی قفل بشه دانلود متوقف میشه و بعد که وارد اپلیکیشن میشم دانلود از سر گرفته میشه
    واقعا رو اعصابمه اخرین نسخه iosهم هست نمیتونم به اپدیت امیدوار باشم
    راه حل دیگه ای نیست؟
    اصلا از اپل انتظار این مشکلات بزرگو نداشتم
    تازه توی اپ استور هم وقتی میخوام برنامه ای نصب یا اپدیت کنم نه تنها خیلییییییییییییی خیلییییییییی دیر عمل میکنه بلکه اگر یه کم صفحه رو تکون بدم یا جابه جاش کنم عمل نمیکنه و مجبورم دوباره دانلود بزنم?
    کامنتا رو که خوندم هر کس یکی از مشکلات منو داشت
    شانس من همه اش با هم سر من خالی شد??حتی شاید مشکلات دیگه باشه که من متوجه نشدم
    حداقل صفحه گوشیم سیاه نمیشه ✌??????

  56. سلام
    من از وقتی اپدیت کردم به ios11.1.2تا به حال دوبار گوشیم هنگ کرده
    کنترل پنل کار میکنه حتی قفل میشه و با اثر انگشت فقط باز میشه اما تاچ گوشی کار نمیکنه قفل میکنه انگار که گیر کرده باشه?
    و باید گوشیم رو ریست کنم و این خیلی اعصابم رو میریزه به هم
    برنامه ها درست بالا نمیان
    خیلی خیلی سرعتشون کنده
    حتی چندین بار مجبور شدم از اول برنامه رو اجرا کنم بعضی اوقات اصلا نمیاد
    وقتی کسی جواب پیاممو میده میره بالای پیامای من انگار من جواب اونو‌دادم ترتیبش ریخته به هم
    در ضمن موقع دانلود با Documentsاگر از برنامه خارج بشم یا گوشی قفل بشه دانلود متوقف میشه و بعد که وارد اپلیکیشن میشم دانلود از سر گرفته میشه
    واقعا رو اعصابمه اخرین نسخه iosهم هست نمیتونم به اپدیت امیدوار باشم
    راه حل دیگه ای نیست؟
    اصلا از اپل انتظار این مشکلات بزرگو نداشتم
    تازه توی اپ استور هم وقتی میخوام برنامه ای نصب یا اپدیت کنم نه تنها خیلییییییییییییی خیلییییییییی دیر عمل میکنه بلکه اگر یه کم صفحه رو تکون بدم یا جابه جاش کنم عمل نمیکنه و مجبورم دوباره دانلود بزنم?
    کامنتا رو که خوندم هر کس یکی از مشکلات منو داشت
    شانس من همه اش با هم سر من خالی شد??حتی شاید مشکلات دیگه باشه که من متوجه نشدم
    حداقل صفحه گوشیم سیاه نمیشه ✌??????

  57. من ایفون ۷ دارم از وقتی آپدیت کردم شارژر گوشیم میسوزه

  58. سلام من ایفون 6 دارم و چند روزیه که اپدیت کردمش و امروز هر چند دقیقه صفحه گوشیم سیاه میشه و سرچ میکنه دوباره بالا میاد. مشکلش چیه؟ چیکار باید بکنم؟

    • سلام بچه ها همه ی این مشکلاتی که گفتید کلیدش پیش منه
      اصلاً نگران نباشید این سیاه شدن صفحه و به نوعی ری استارت شدنش مربوط به مشکلاتی از آپدیت های جدید کمپانی اپل هستش
      خب حالا راهکار چیه ؟!؟!؟ شما باید از سایت ipsw.me مدل گوشیتون رو انتخاب کنید و از اونجا ورژن جدید ios رو دانلود کنید بعد از این باید بیاید سراغ آیتونز و ادامه کار…
      ببخشید حوصله تایپ بیشتر رو نداشتم خودتون توی گوگل سرچ کنید “نحوه آپدیت از طریق ipsw.me”
      والسلام

      • سلام آقا امیر
        بنده گوشی 8 پلاس گرفتم بعد از دو هفته وقتی رمز یا اثر انگشت می‌ذارم حدودا چهار پنج ثانیه طول می‌کشه تا باز بشه به نظر شما این مشکل را باید چه طوری رفع کرد؟

    • سلام ، گوشی من 6s هست و به ios 11.2 هم آپدیت کردم ولی چنین مشکلی داشت و با off کردن کلیه Notification ها مشکلم برطرف شد.

  59. سلام من وقتی دارم از آیپد استفاده می کنم بعدچندثانیه صفحه سیاه میشه و علامت لود شدن وسط صفحه میادوارد قفل صفحه می شه وقتی قفل و باز میکنم تو برنامه ای که بودم دیگه نیست و خارج شده حتی زمان خاموش کردن رو هم اضافه کردم اما بازهم این اتفاق میفته!!!!!!!؟؟؟؟ ممنون می شم کمکم کنید

  60. سلام من یه مشکلی پیدا کردم اولش گوشیم یه هنگی کوتاه فقط تو بعضی از گروه های تلگرام داشت و اینکه اینترنتش بعضی وقتا تا یک روز اصلا نمیوند با اینکه فورجی بود بعدش گوشی رو فلش کردم تا دو روز مشکلی نداشت ولی بعد از دوروز وقتی میومدم تو گوشیم بعد از چند ثانیه که باهاش کار میکرد صفحه یه ثانیه بسته میشد و ازم رمز میخولست دوباره این عمل هی تکار میشد هر دفعه که گوشی دستم میگرفتم بعدشم گوشیم سریع شارژ خالی میکرد و دااغ داغ میکرد با اینکه گوشیم اصلا قبلش مشکلی نداشت و اینکه فقط یکساله این گوشیو گرفتم
    بعدم وقتی هم که صفحه خاموش میشه رمز که وارد میکنم همون جایی که بودم نمیاره منوی اصلی رو میاره

  61. تو را خدا کمکم کنید گوشیم را با ایتونز زدم اپدیت بشه الان از رو گوشیم علامت کابل ایتوز رفته علامت اپل امده زیرش یه خط هست که باید پر بشه اون خط اصلا تکان نمیخوره همینجوری ثابت مانده چیکار کنم لطفا کمکم کنید خیلی ممنون

  62. در آپدیت جدید متاسفانه بدون دلیل وای فای روشن میشه زمانی که نیازی ب استفاده ندارم
    و اینکه عکسهای گالری ام باز نمیشه و همینطور نمیتونم عکسها را به پی سی منتقل کنم

  63. سلام ، گوشی ایفون ٧ دارم اما بعد از اپ دیت گوشیم داغ میکنه و هر ٣٠ ثانیه یا یک دقیقه ریستارت میشه، هیچ کاری نمیتونم انجام بدم ، هر یک دقیقه ریست میشه ! لطفاً راهنمایی بفرمایید!!!

  64. سلام
    من آیفون ۱۰ خریدم با مشکل دیر شارژ شدن بسیار زیاد و داغ کردن گوشی مواجه شده ام چه کار باید انجام بدهم تازه خریداری کرده ام از مغازه ای که خریده ام هیچ راهکاری به من نداده است

  65. سلام بعد آپدیت کردن پیام ها دچار مشکل شدن پیامو من میفرستم طرف مقابل جواب میده ولی پیام اون بالاتر از پیام من میاد و بخاطر همین موضوع خیلی وقتا نوتیفکشن پیام به صدا در نمیاد .مصرف باتری هم زیاد شده. خواهشا راهنمایی کنید.
    آیفون واقعا چرت شده تو این نسخه آی او اس

  66. سلام یه چن روزیه که ترتیب پیامکای من بهم به خورده یعنی مثلا من برا یکی پیامک میفرستم وقتی طرف جواب میده پیامکش بالاتر از پیامک من قرار میگیره،نمیدونم مشکل از کجاست میشه راهنمایی کنید
    مدل گوشیم6s, ios 11.1.2

  67. سلام کوشی من باطریش ضعیف شد صفش رفت دکمه منو کار میکنه ولی صفه نمیاره بعد اینکه باطریش تموم شد دیگه روشن نمیشه

  68. سلام من گوشیمو اپدیت ای او‌اس۱۱.۰.۳کردم اما درموضوع پیام ب مشکل برخوردم اوایل مشکلی نبود ولی جدیدا مشکل پیداکرده
    طوری ک اگر کسی برای من پیام بده پیامش بالاتر از پیام من میاد یعنی انگار اول اون پیام داده و‌من جواب دادم
    و بعضی وقتا برام پیامدمیاد ولی صدای اعلان نمیاد و اگ برم تو پیاما بعد میبینم ک برام پیام اومده و پیامش بالاتر از پیام منه
    این مشکل خیلی اذیتم میکنه تصمیم دارم گوشیمو اپدیت ای او اس۱۱.۱.۲بکنم ولی یکی از دوستام بااینی ک ای او‌اس۱۱.۱.۲هس بازم همین مشکلو‌داره
    چطوری این مشکلو حل کنم خیلی اذیتم میکنه راهنماییم کنید لطفا

  69. سلام من سون دارم بعد إز اپدیت دیگه صدای زنگ گوشی کم نمیشه

  70. سلام
    خانمم گوشیشو اپدیت ios 11 نصب کرده الان نتشون وصل نمیشه
    واینترنت ندارند
    ولی wi.fi شون وصل میشه

  71. با سلام در خصوص عدم اتصال به app store در ios11 از این مسیر اقدام کنید:
    settings-cellular-در قسمت پائین این صفحه تیک app store را فعال کنید.

  72. سلام
    هربار ک اقدام میکنم برای آپدیت آی او اس ١١ پیغام آپدیت با شکست مواجه شد میاد چیکار کنم؟

  73. سلام
    آیپد مینی 2 اپدیت کردم نوت ها رو باز نمیکنه و اردو میده میاد بیرون ممنون میشم کمک کنید من نوت هام لازم دارم

  74. سلام من ایفون5sدارم وios11هست گوشى من نمیدونم چراگوشى100درصدهست وچنددقیقه کارمیکنم شارژان کم میشود

  75. من ای او اس 11اپدیت کردم واس فعال شدن شمارمو میخواد اما اسم ایران ی تهران تو لیست نیست باید چیکار کنم

    لطفاااا راهنماییم گنین …….

  76. با سلام من ios 11.1 رو‌نصب کردم همه چی خوب شده و سرعت گوشی هم بالا رفته مشکل خواستی هم نمیبینم مدل گوشی ام هم 5s

  77. سلام خسته نباشید
    من 6s دارم دو سه روز پیش سیستم عاملش رو آپدیت کردم، از اون موقع هروقت از share it ی موزیک گوش میدم، بعد چن دیقه شیرایت از حالت پس زمینه خارج میشه و موزیک قط میشه.
    در ضمن این موضوع راجب یکی دوتا از برنامه های دیگه هم صادقه.
    کلافم کرده
    لطفا راهنماییم کنید ک چیکار کنم؟
    مرسی

  78. سلام گوشی من 6 هست اینترنتم از E بیشتر نمیشه.ن 3G میشه ن 4G میشه چی کار بایید بکنم لطفا راهنمایی کنید.مرسی

  79. سلام گوشی منت 6 هست اینترنتم از E بیشتر نمیشه.ن 3G میشه ن 4G میشه چی کار بایید بکنم لطفا راهنمایی کنید.مرسی

  80. اصلاً ١١ رو نمیخوایم

  81. چرا واقعا ?
    از اپ استور نمیتونم هیچ چیزی رو اپدیت کنم یا چیزی دانلود کنم و حل هم نشد با راه ها

  82. باسلام و تشکر از راهنمایی هاتون
    من ورژن ١١.٣ رو نصب کردم اما مشکل نوتیفیکیشن داره گوشی و صدای قیل رو آپ های مختلف قطع شده روی حالت قفل صفحه و تازمانی که صفحه رو نبینم متوجه پیام ها نمیشم و همینطور تماسهای ورودی خود به خود قطع میشن و هیچ صدایی ندارن یا زمانی که از هندزفری استفاده میکنم اصلا متوجه تماس یا اومدن پیام ها نمیشم
    ممنون میشم کمک کنید

  83. من ٧ دارم که بعد از آپدیت ١١ باطریم افتضاح شده ، به نظرتون درست میشه توی ١١.١ ؟

  84. سلام از موقع اپ دیت از داخل مخاطبین وقتی میخوام پیام دم شماره مخاطب بالا نمیاد
    فونت فارسی صفحه کلید و نوشتن عوض شده خیلی زشت شده

    • سلام
      من iphone 6s دارم شنیده بودم برای 6s وقت هست که ios 10.3.3 برگرده لینکشو دانلود کردم ولی وقتی میخوام برگردم نمیشه find my iphone خاموشه و آیتونزم 12.7 هست ولی نمیتونم برگردونم کسی میتونه کمکم کنه????????????

  85. اقا من گوشیمو به 11.0.3 ارتقا دادم حالا کانتکتم خالیه حتی نمیتونم اس ام اس بدم،وارد برنامه اس ام اس میشم میپره بیرون،یا وارد تلگرام میشم همه چی درسته تا وارد کانتکتای تلگرام میشم اونم از برنامه میاد بیرون،انگار کلا با کانتکت مشکل داره گوشیم،دیوونم کرده لطفا راهنمایی کنید،مرسی❤️

  86. از وقتی به ١١ آپ کردم استندبای صفحه قفل(بلندکردن گوشی با دست و روشن شدن صفحه)غیرفعال شده ???‍♀️فقط برای من اینطوری شده یا برای بقیه هم پیش اومده ؟! چطور میتونم دوباره فعالش کنم :))

  87. با سلام.
    من آیفون خودم رو برای تعویض سیم کارت خاموش و روشن کردم و سیستمم هم آی او اس یازده هستش ولی بعد از ریست یه باگ براش به وجود اومده که بعد از باز کردن گوشی اسم برنامه ها دیر بالا میاد.
    باید چه کاری انجام بدم تا این مشکل رفع بشه؟

  88. با سلام . کسانی که مشکل نا منظم اومدن sms ها را دارن یا ساعتشو اشتباه میزنه .من هم این مشکلو داشتم ساعتمو از 24 ساعتی به 12 ساعتی تغییر دادم درست شد . setting=>General => Date &time

  89. سلام.من امروز گوشیمو آپدیت کردم . اپلیکشن best video داشتم که پر از فیلمایى بود که دانلود کردم. بعد از اپدیت١١ دیگه این اپلیکشن باز نمیشه و پیغام مى ده آپدیت در اپ استور در دسترس نیست. بگید چى کار کنم؟؟؟؟ حتى توى اپ استور هم این اپلیکشن رو سرچ کردم نبود

  90. سلام امروز رفتم ای او اس ١١:٠:٣
    پیامای گوشیم صدا نداره و نا منظم شده یکی یکی بهم اس میده میره بالاتر از پیام خودم و صدا هم نداره متوجه هم نمیشم
    تورو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم از غروبه

  91. من از وقتی اومدم آی او اس ١١،٠،٣
    پیامام نامنظم شده
    یکی پیام میده میره بالا
    صداش در نمیاد
    لطفا راهنمایی کنید دارم عذاب میکشم

  92. Salam vaseye hal moshkele payam ha faghat kafiye sa at goshiyo 1 sa at be aghab biyarid ta in moshkel bad az up jadid dorost beshe.

  93. من 5s رو آپدیت کردم ولى دیگه ویبره گوشیم کار نمیکنه.ریست هم کردم اما درست نشد. دقیقا از وقتى آپدیت کردم اینجور شده.کسى میدونم چکار باید کرد؟؟؟

  94. دوستان بنده یه راه حل نا متعارف برای مشکل زمان پیامکها پیدا کردم که مشکلو حل میکنه برای دوستانی که خیلی براشون مهمه
    به تنظیمات برین و اتوماتیک تایم زون رو خاموش کنید و به صورت دستی ساعت گوشیو ببرین به ۱ ساعت قبل مشکل پیام ها حل میشه اما خوب ساعت گوشیتون ۱ ساعت عقبه دیگه که قابل تحمله به نظر من عوضش متوجه میشید وقتی پیام میاد

  95. من اپدیت کردم اما گوشی قفل شده و توی قسمت شماره تلفن هم گزینه ی کد ایران رو نداره بنابراین نمیتونم تویتمو شناسایی کنم

  96. سلام این مشکلات پیام ها ک رایج شده و نتیفیکیشن برطرف میشه یانه؟
    من علاوه بر مشکل پیام ها و کیبورد مشکل دیگه ای هم دارم اینکه وقتی کسی بهم زنگ میزنه میگه باید٢-٣بار بزنه تا گوشی من زنگ بخوره و یکی دوبار اولی ک زنگ میزنن میگه اشغال هست
    لطفا راهنمایی کنید چیکارباید کرد نسخه١١.٠.٣هم این مشکل رو برطرف نکرده

  97. سلام من ٨ پلاس دارم از وقتی آپدیت ١١.٠.٢ رو انجام دادم دوربین گوشیم سبز شده و هی میپره چیکار کنم به خاطر آپدیت دیگه؟یک هفته است خریدم دارم سکته می کنم

  98. سلام سیستم عامل گوشیمو که ارتقا دادم به آى او اس ١١ وقتی به کسی پیام تو قسمت مسیج میفرستم اگه برام پیامی بیاد تا نرم تو قسمت مسیج متوجه نمیشم تمامه تنظیمات نوتیفیکیشن هم فعال هستن حالا این به کنار وقتی پیام هم میاد ساعتشو که نگاه میکنم دقیقا زده یک ساعت قبل از این که من پیامی فرستادمه به همین دلیل پیام بالایه پیامه من ظاهر میشه میخواستم اگه کسی این مشکل رو داشته و برطرفش کرده به منم اطلاع بده

    • وااای منم این مشکلو دارم و خیلی اذیتم میکنه
      سیم کارت دیگه تست کردم درست شد ولی مجبور شدم باز خط اصلیمو راه اندازی کنم
      اگه مشکلتون حل شد ممنون میشم راهنمایی کنید

  99. سلام دوست عزیز
    من روی آیفون ٧ نسخه ios 11.0.2 نصب کردم .یک سری صداهای گوشیم قطع شده .مثلا صدای بازیهام و تاچ یا صدای اسکرین شات گرفتن و صدای شات دوربین موقع عکس گرفتن و صدای کلیک مانندی که موقع زدن دکمه راستی گوشی میزنیم که صفحه خاموش بشه و ….
    ممنون میشم راهنماییم کنید از کجا میتونم مشکلم رو بر طرف کنم

  100. سلام ، گوشى من ۵ اس آیو اس ١١ برام تو سافت واره آپدیت اومده بود بدون این که اخطار بده من زدم دانلود بشه. اما چون دیر وقت بود نت خاموش کردم دانلود همون جور وایستاد وصبح ادامشو زدم که دانلود شه یکم که دانلود مى شد . کلا آپدیت آیو اس ١١ از سافت واره ام رفت الان برام نمیاره که آپدیت کنم همش مى زنه آپدیت شده به ios ١٠.٣.٣ ، چیکار باید کنم ؟

  101. با سلام
    از زمان نصب ios11.0.2 در هنگام ارسال اس ام اس به بعضی از کانتکت ها ساعت دریافت پیام را یک ساعت قبل نشان می دهد و به طور مثال سوالی را از دوستم پرسیده ام جواب آن را قبل از اس ام اس خودم نشان می دهد و بعضا اصلا دریافت اس ام اس را notify نمی کند؟؟؟ چیکار کنم راهنمایی فرمائید

    • درود بر شما. اگه کامنت‌های قبلی رو بررسی کرده باشید می‌بینید که الان خیلی‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنن. بهترین کار صبر کردنه. اپل احتمالا تو آپدیت بعدی برطرفش کنه

    • منم همین مشکل و داشتم خیلی روی اعصاب بود علاوه بر اون وای فای همیشه خدا خودش روشن بود قطعش میکردم دوباره روشن میشد مگه اینکه از قسمت سیتینگ آفش و میزدم سرعت ب شدت پایین اومده بود بین منوها با کندی حرکت میکرد گوشی من فایو اس هست تا الان همه اپدیت ها رو براش نصب میکردم و مشکلی نداشته حتی کل حافظه رو خالی کردم بازم سرعتش کند بود اونم گوشی من ک همه ۳۲ گیگش پرم که بود بازم سرعت بالا بود منم برگشتم ب ios 10 البته انگار دیگه الان نمیشه امیدوارم مشکل و اپل حل کنه چون من اگه میخاستم با همون ios 11 کار کنم مجبور میشدم سرم و هر روز بکوبم تو دیوار ????

  102. منم این مشکل کیبوردو دارم ، یعنی زمانی که سوییچ می کنم رو اموجی ها، اون کادر بالای کیبورد که توش دارم تایپ می کنم رو نمی تونم ببینم ، یهو غیب میشه.

  103. سلام گوشی من از دیروز تند تند خاموش و روشن میشه کسی میدونه علتش چی میتونه باشه گوشیم 7 و. با iOS 11.01 هرچی تلاش میکنم iOS جدید رو نصب کنم نمیشه گوشی ١ دقیقه به ١ دقیقه خاموش میشه

  104. سلام خسته نباشید ، من گوشیم شارژش خالی میشه چیکار کنم ؟ یهویی مث شمارش معکوس میاد پایین ، خیلی نگرانم چیکار کنم

  105. سلام ببخشید من از غروب که ای او اس ١١رو اپدیت کردم گوشیم نو سرویسه یه بارم خاموش روشن کردم اوکی نشد میشه لطفا راهنمایی کنین!!؟

  106. این مشکلی ک دارم فقط برای اپراتور غیر از هط خودم اتفاق میفته?

  107. نسخه جدید١١.٠.٢ رو دانلود کردم ولی بازم مشکل گوشیم برطرف نشده ساعت پیام ها و هشدارش هنوز ایراد داره

  108. اقا من گوشیم شارزنمیشه حتما باید اف باشه کمکککککککککککککککککککککککککککک

  109. سلام من ١١.٠.١ رو نصب کردم هزار تامشکل پیدا کرده فونتم تغییر کرده وقتی سلولار رو روشن میکنم بعد از زمانی وای فأی روشن میشه خود به خود نمیتونم با اینترنت موبایلم به لپ تاپ وصل بشم دیگه لپ تاپ موقع باز کردن فایل در حین اتصال گوشی به آن فایل عکس ها رو خالی نشان میده موقع باز کردن فایل ها و برنامه ها و تماس ها کند عمل میکنه با توجه به اینکه خیلی از عکس ها و فیلم ها رو دیلیت کردم عکس و فیلم ها رو باز نمیکنه چه کار باید بکنم وأسه حل مشکل و یا واسه برگشت به نسخه ١٠ چه باید انجام داد

    • اگه مشکل‌تون خیلی جدیه می‌تونید به نسخه قبلی دانگرید کنید. دانگرید رو می‌تونید با طی کردن مراحل زیر انجام بدین:
      مرحله اول) اول باید فریمور آی او اس ۱۰ رو مطالبق دستگاه خودتون دانلود کنید
      مرحله دوم) اپلیکیشن Find My iPhone رو خاموش کنید
      مرحله سوم) آیفون خودتون رو به حالت DFU ببرید (به این صورت که اول دستگاه رو با کابل به کامیپوتر وصل می‌کنید، بعدش کلید Sleep/Wake و کم کردن صدا رو به مدت ۱۰ ثانیه همزمان فشار می‌دید و بعد از این زمان، کلید Sleep/Wake رو رها می‌کنید ولی تا بالا اومدن یه پیام از آیتونز، کلید کم کردن صدا رو نگه دارید؛ بعدش نمایشگر آیفون‌تون سیاه می‌شه)
      مرحله چهارم) پس از این‌که دستگاه رو به آیتونز وصل کردین، واردش بشین و دکمه شیفت رو نگه دارین و روی گزینه Restore iPhone کلیک کنید بعد یه پنجره باز میشه که باید فایل فریموری که دانلود کردین رو براش مشخص کنین
      مرحله پنجم) روی Restore and Update کلیک کنید تا دانگرید انجام بشه (حدود ۱۰ دقیقه ممکنه طول بکشه)
      موفق باشید

      • ایا برگشتن ب نسخه قبلی مشکل ایجاد نمیشه؟از چندتا موبایلی سوال کردم گفتن ممکنه گوشیتون دیگه روشن نشه نسخه قبلی بسته شده واینکار یه ریسکه?

        • خیر ایجاد نمی‌شه
          نسخه قبلی بسته شده؟ 😐 کی همچین چیزی رو گفته؟ خیر خانوم از این خبرا نیست نگران نباشید هیچ مشکلی پیش نمیاد

          • جناب من ری استور کردم به١٠.٣.٣ اما موقعی ک پایان ری استور میشه پیام ارور میاد ک گوشی شما نمیشه ری استوربشه باید چیکارکنم؟

            • اوایل صبح امروز، اپل رسما امکان دانگرید رو بسته. تا دیروز شخصا امتحان کردم و مشکلی نبود، اما امروز خبر رسمی‌ش منتشر شد. امکان دانگرید به آی‌او‌اس ۱۰.۳.۳ از بین رفته

              • کیبوردگوشیم مشکل داره وموقع تایپ ایموجی نمیتونم کادرارسال و تایپ پیام روببینم اس ام اس هایی هم که میفرستم ساعت دریافتش یکساعت قبل نشون میده وبالاسرپیامای خودم میاد اولین پیام دریافای هم هشدارمیده اما بقیشو نمیده و خودم بایدصفحه اون شهص روچک کنم ببینم پیامی دریافت سده یانه!لطفا راه حلی دارید پیشنهادکنید!
                ممکنه نسخه ١١.٠.٣این مشکل حل بشه؟

              • مشکل اول‌تون رو دقیق متوجه نشدم، ولی مشکل دومی که فرمودید رو خیلی‌ها -از جمله خودم- دارن. حتی تو آپدیت جدید هم این مشکل مرتفع نشده متاسفانه و روش خاصی هم برای حلش وجود نداره. احتمالش خیلی قویه که آپدیت بعدی مشکل رو حل کنه. پس صبر کردن بهترین کاریه که می‌تونید بکنید

  110. سلام من فونت تایپ گوشیم کاملا عوض شده چیکار کنم به ios١٠برگرده ممنون؟؟؟

  111. منم مشکل ساعت اس ام اس و نوتیفیکیشن رو دارم توروهدا راه حل بگید اعصاب همه خوردشده بااین مشکل???

    • سلام. والا من خودم همچین مشکلی واسم پیش نیومده بود و به همین دلیل از چند نفر از دوستام، خود سایت اپل و حتی سایت‌های معتبر خارجی هم پیگیر شدم که به نتیجه خاصی نرسیدم، ظاهرا این مشکل فراگیر نیست. ولی یه پیشنهاد دارم برای شما، این مراحل رو طی کنید شاید مشکل‌تون رو رفع کرد؛ اگه مشکلتون پا بر جا بود، باید منتظر انتشار آپدیت جدید از سوی اپل باشید:
      حتما یه بار به بخش Sounds در منوی تنظیمات برین و از اونجا صدای نوتیفیکیشن پیام‌ها رو تغییر بدین
      به قسمت نوتیفیکیشن‌ها برید و تو بخش Messages، مطمئن بشید گزینه Show as Banners فعال باشه
      چک کنید که گزینه Do not Disturb فعال نباشه
      بعضی وقت‌ها روشن بودن بلوتوث ممکنه توی نوتیفیکیشن‌ها اشکل ایجاد کنه
      در نهایت اگه مشکل رفع نشد یه بک‌اپ از گوشی بگیرید و کاملا ریستش کنید
      موفق باشید

  112. سلام من علاوه بر مشکل ساعت در اس ام اس و …
    یه مشکل دیگه هم دارم که کسی بهش اشاره نکرده
    اونم اینه که گاهی اوقات اس ام اس های ارسالی از سوی ارسال کننده برام نمیاد یا گاهی اوقات اس ام اس هایی که من میفرستم برای گیرنده ارسالنمیشه

  113. گوشی من وقتی اپدیت کردم بعد از اینکه ان نوار ابیش پر شد صفحه قفل شو اوردو و غیر فعاله ینی نه میتونم اثر انگشت بدم نه رمزو وارد کنم ! چیکار باید بکنم ؟؟؟؟؟

  114. سلام من ۶ پلاس ١٢٨ گیگ. از وقتی اپدیت کردم تو قسمت وی پی ان که میرم موبایل هنگ میکنه. از روزه اول که اومد خریدمش تاحالا همچین مشکلی نخوردم تا دیشب که اپدیت کردم ???

  115. ریسیت سیتینگ هم زدم ولی باز درست نشده ،بازم اسمس با ساعت یکساعت قبل میاد

  116. اغا تو رو خدا ی راهکار بدین من کلا کارم با اسمسه چند روزه فقط اس اول صداش میاد مابقی بدون صدا و با یکساعت قبل میاد ک اونم میره قبل از اسمسای خودم

  117. سلام گوشیم آیفون7 هست تنها مشکلی که دارم اینه که نمیتونم کیبرد شماره گیر رو بی صدا کنم لطفا اگه کسی اطلاع داره کمک کنه

  118. من بعد از اپدیت به ۱۱ تاچ گوشیم کار نمی کنه کسی هست مورد منو راشته باشه و راه حلی دارید

  119. من علاوه به همه ی مشکل ها مشکل ساعتم دارم الارم گوشیم اونقدر ضعیف شده که اصلا شنیده نمیشه نمیدونم چیکار کنم ???

  120. تلگرام من کلا فونتش بهم ریخته و تمام پیامهای فارسیم با خطوط در هم و بهم چسبیده دریافت میشه

  121. اقا تو رو خدا یکی راهنماییم کنه. ایفون 6 دارم اپدیت به 11 کردم گوشم اول تو شارژ 100 گیر کرده بود ریست کردم زدم به شارز دیگه شارز نشد هر دو دیقه خودش ریست میشه وقتی تو شارژه. نه به لپتاب وصل میشه که بخوام کاری کنم نه هیچی چون باید روشن بمونه وقتی وصله که نمیمونه.

  122. سلاک
    منم مشکل بهم ریختن
    ارسال و‌دریافت اس ام اس رو دارم
    اس ام اس دریافتی
    یک ساعت عقب تر از اس ام اس ارسالی میشه
    ۱۰.۳.۳ برگردم یا درست میشه
    ممنون؟

  123. سلام‌واسه من ویبره نمیزنه برگردم به ۱۰یاکه میشه درست؟؟

  124. سلام
    گوشیه من ساعتش قاط زده
    مثلا من ساعت٨به ینفر اس بدم و اون درجا جواب بده ساعت اس اون میوفته٧ و ازونجایی کع ساعتش قبل از اسه من میوفته میره بالای اس ام اس من و نوتیفیکیشن هم نمیزنع که اس اومده هرکاریم کردم درست نشده
    البته واسه بعضیا اینطوره واسه بعضیا نه
    چیکار کنم!!!!

    • سلام منم این مشکلو دارم جون مادرتون راه حلشو بگید گوشیمم ریست کردم درست نشد

      • منم همینطور شده بود اعصابم خوووورد شده بووود
        اول اینکه همه اس ام هاتونو پاک کنید
        بعو دکمه پاور و هوم رو با هم بگیرید 5 ثانیه بعد که گوشی بالا اومد
        با یه گوشی دیگه به خودتون اس بدید جوابشو بدید
        بعد درست میشه

    • این مشکل هنوز حل نشده زمانی اینجور میشه که از یک خط به خطی از اپراتور دیگه پیام میدید

      • سلام ببخشید من از غروب که ای او اس ١١رو اپدیت کردم گوشیم نو سرویسه یه بارم خاموش روشن کردم اوکی نشد میشه لطفا راهنمایی کنین!!؟

  125. ببخشید دوستان میشه به ورژن قبلى ios برگشت؟
    اگه امکانش هست توضیح بدهید لطفا. ممنونم

    • درود بر شما. دانگرید کردن خیلی ساده‌س که من به طور خلاصه‌ براتون توضیح می‌دم:
      مرحله اول) اول باید فریمور آی او اس ۱۰ رو مطالبق دستگاه خودتون دانلود کنید
      مرحله دوم) اپلیکیشن Find My iPhone رو خاموش کنید
      مرحله سوم) آیفون خودتون رو به حالت DFU ببرید (به این صورت که اول دستگاه رو با کابل به کامیپوتر وصل می‌کنید، بعدش کلید Sleep/Wake و کم کردن صدا رو به مدت ۱۰ ثانیه همزمان فشار می‌دید و بعد از این زمان، کلید Sleep/Wake رو رها می‌کنید ولی تا بالا اومدن یه پیام از آیتونز، کلید کم کردن صدا رو نگه دارید؛ بعدش نمایشگر آیفون‌تون سیاه می‌شه)
      مرحله چهارم) پس از این‌که دستگاه رو به آیتونز وصل کردین، واردش بشین و دکمه شیفت رو نگه دارین و روی گزینه Restore iPhone کلیک کنید بعد یه پنجره باز میشه که باید فایل فریموری که دانلود کردین رو براش مشخص کنین
      مرحله پنجم) روی Restore and Update کلیک کنید تا دانگرید انجام بشه (حدود ۱۰ دقیقه ممکنه طول بکشه)
      موفق باشید

      • سلام ببخشید من یه مشکلی داشتم قبلا شما کمک کردید حل شد الان یه سوالی داشتم لطف می کنید جواب بدید گوشیم دچار مشکل شده
        اولش گوشیم یه هنگی کوتاه فقط تو بعضی از گروه های تلگرام داشت و اینکه اینترنتش بعضی وقتا تا یک روز اصلا نمیوند با اینکه فورجی بود بعدش گوشی رو فلش کردم تا دو روز مشکلی نداشت ولی بعد از دوروز وقتی میومدم تو گوشیم بعد از چند ثانیه که باهاش کار میکرد صفحه یه ثانیه بسته میشد و ازم رمز میخولست دوباره این عمل هی تکار میشد هر دفعه که گوشی دستم میگرفتم بعدشم گوشیم سریع شارژ خالی میکرد و دااغ داغ میکرد با اینکه گوشیم اصلا قبلش مشکلی نداشت و اینکه فقط یکساله این گوشیو گرفتم
        بعدم وقتی هم که صفحه خاموش میشه رمز که وارد میکنم همون جایی که بودم نمیاره منوی اصلی رو میاره

  126. مشکل منو تو سایتتون نگفته بودید من فونت گوشیم بهم ریخته و فونت فارسیش خیلی سخت شده نوشته هاش

    • به طور پیش‌فرض بعد از آپدیت گوشی، فونت یه درجه بزرگ‌تر می‌شه، یعنی حالت دیفالت فونت توی آی‌او‌اس ۱۱ یه‌خورده پررنگ‌تر و بزرگ‌تر از آی‌او‌اس ۱۰ هستش. در مورد مشکل دوم‌تون هم من متوجه نشدم که «نوشته‌هاش سخت شده» یعنی چی. با اپدیت به آی‌او‌اس ۱۱، فونت فارسی دیوایس هم تغییر می‌کنه و واضح‌تر می‌شه.
      یخورده بیشتر در مورد مشکلتون توضیح بدین

      • یعنی اینکه نوع فونت خیلی تغییر کرده نستلیق شکسته رو دیدید داخل کتابای فارسی اون شکلی تو تلگرام و مسیجام می نویسه

        • درسته دیگه همون که عرض کردم خدمتتون. اپل توی آی‌او‌اس ۱۱ فونت فارسی رو تغییر داده

          • ینی برای شمام نوشته های تلگرام روهم می افته برای من اصلا خانا نیس

            • آهان در این حد که قطعا نه، پس حتما مشکلی هست این وسط. گزارش خاصی هم در این مورد نشده، ولی دیدم که بعضی کاربرا چنین مشکلی دارن. لطف کنین یه نگاه به این عکس بندازین.
              می‌بینین که یه سری مشکل هست، مثلا نقطه‌ها خوب جا نگرفتن. اگه مشکل‌تون یه همچین چیزیه بدونین فعلا راه حل دقیقی در دسترس نیست. فقط یه روش هست که من برای شما توضیح می‌دم امتحان کنید شاید مشکلتون رو رفع کرد:
              به مسیر Settings > General > Language & Region برید و تو اونجا «فارسی» رو حذف کنید. بعدش یه بار گوشی‌تون رو ریستارت کنید و بعد از روشن شدن، به همین مسیر برید و فارسی رو برگردونید.
              این روش شاید بتونه مشکل‌تون رو رفع کنه

              • من نمی دونم چه جوری عکس گوشیمو اینجا لینک کنم حتی این اسکال تو عکس شمام نیس اصا مدلش خیلی فرق داره ??

              • پس تنها کاری که باید بکنید صبر کردنه، شاید اپل یه فکری بکنه. ولی مشکل‌تون خیلی خاصه، من خودم اصلا چنین مشکلی نداشتم و تقریبا هیچ کس دیگه‌ای رو هم ندیدم که این مشکل واسش پیش اومده باشه. اگر هم می‌خوایید اسکرین شاتی جیزی رو بذارید، خیلی ساده می‌تونید با نگه داشتن دو کلید هوم و کلید پاور (یا کلید پاور و کلید کم کردن صدا) اسکرین شات بگیرین، بعدش توی یکی از سایت‌های آپلود عکس، آپلودش کنید و در نهایت لینک عکس رو واسه ما توی بخش کامنت‌ها بذارین تا ببینیمش.

  127. سلام دوستان، منم مشکل عقب بودن ساعت اس ام اس را دارم و اینکه هشدار اومدن پیام ندارم
    خواهشا راه حل بدین??

    • درود بر شما. اول چک کنید که Do Not Disturb روشن نباشه و گوشی‌تون هم سایلنت نباشه. اگه اینا رو چک کردید و باز هم مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنیم به مسیر Settings –> Touch ID & Passcode رجوع کنید و توی اونجا تیک گزینه Recent Notifications رو فعال کنید شاید مشکل‌تون رفع شد
      موفق باشید

  128. من سون پلاس دارم به راحتی دانلود کردم مشکلی در ظاهر پیش نیمد منتها بلوتوث و وایفا وقتی از کنترل پنل خاموش میکنی باز روشنه و باید از ستینگ قطع کنی، مشکل بزرگ من اپدیت خودکار از اپ استور هست با اینکه همه گزینه ها رو غیر فعال کردم اما باز اپدیت میشه و اینکه من هنگام تماس اسم تماس گیرنده رو اعلام میکرد اما الان این اتفاق نمیفته و مشکل خالی شدن شارژ گوشی دارم، چندبارم ریست کردم منتها ترتیب اثر داده نشده.، اعلام نام تماس گیرنده برای من خیلی مهمه، لطفا راهنمایی کنید

    • این موضوع مربوط به بلوتوث و وای‌فای توی همه دیوایس‌ها هست و نمی‌شه اسمش رو مشکل گذاشت چون تو یه جاهایی می‌تونه مفید باشه. پس واسه این‌که بلوتوث و وای‌فای‌تون رو کامل خاموش کنید، باید تو قسمت تنظیمات این کارو انجام بدید نه کنترل‌سنتر.
      با مراجعه به مسیر Settings > iTunes & App Store می‌تونید آپدیت خودکار رو خاموش کنید.
      در مورد مشکل تماس‌تون بیشتر توضیح بدین چون چنین مشکلی تا الان وجود نداشته و توی فروم اپل هم ظاهرا کسی گزارش نکرده.
      مشکل شارژ هم متاسفانه خیلی‌ها باهاش رو به رو هستن الان، و بهترین کار فقط صبر کردنه تا اپل خودش موضوع را برطرف کنه.
      موفق باشید

  129. سلام
    خط من همراه اول هست وقتی با خط همراه اول sms میاد مشکل نداره ولی از اپراتور دیگه زمان sms یک ساعت قبل میزنه وقتی sms برام میاد قبل از زمان sms که فرسادم میاد و هیچ پیغام و الارم نمیاد برام یعنی هرکی از با خژ ایرانسل sms میده قبل sms خودم که براش فرسادم میاد

  130. سلام من ۶اس دارم از وقتی اپدیت کردم به اشخاصی که گوشی اپل دارن زنگ میزنم صدا طوری میاد انگار داریم تو یک اتاق و کوچیک و بسته صحبت میکنیم.
    واسه هر دو طرف اینطوریه و اینکه رو پخش یا با هندزفری هم مشکل برطرف نمیشه.

  131. اقای مبیبن احمدی گزینه skip نداره که بزنیم رد شه چکار کنیم
    من دیدم تو کامنتا میگن نداره شما هی میگی skip بزن
    هی میگن نره شما میگی بدوش؟؟!!!!

  132. سلام
    من آیفون 7 دارم از وقتی آی او اس 11 رو زدم
    وقتی میخوام از قسمت مخاطبین برم برا یکی اس ام اس بزنم میره تو صفحه پیام ها اما نمیره برای تایپ و فقط میره تو صفحه پیامها و باید اونجا مخاطب ات رو انتخاب کنی و اس بزنی بهش
    آی او اس 11 گند زده واقعا هیچ هم خوب نیست فقط رابط کاربریش بیشتر شده

  133. سلام
    تو ای او اس جدید پیام های ایرانسل که تحویل میگیرم عقب تر از اون پیامی که میفرستم قرار میگیرن. دوستمون گفت یک ساعت و یک دقیقه بکشم عقب ساعتو. منظورت ساعت جدید هست؟ بعد باید ساعت عمینطور عقب بمونه؟

  134. خط من همراه اوله گوشیم 4اس هست.از وقتی آپدیت کردم پیام های اخط یرانسل رو گوشیم یک ساعت قبل دریافت میشه.اینو چطور رفع کنم ؟هیچ علامتی هم دال بر دریافت پیام نشون نمیده

  135. با سلام، من گوشی رو (۶اس) به ios11 آپدیت کردم، نیخه ١١.٠١ رو هم دیشب نصب کردم که مثلاً باگها برطرف بشه اما امروز صبح که از هدفون استفاده کردم فهمیدم که صداش تقریباً ۵٠٪؜ کم شده. اول فک کردم هدفون خراب شده اما با آیفون دیگه که تست کردم فهمیدم که مشکل از هدفون نیست.
    لطفاً راهنمایی کنید که چطور این مشکل گوشی رو برطرف کنم.

  136. گوشیم 6اس 64 گیگه بعد اپدیت کردن کلا تاچ گوشیم ازکار افتاد باید چیکار کنم

  137. سلام من هم آپدیت کردم ولی برای وارد کردن شماره کد ایران رو که نداره گزینه skip هم نداره، الان باید چیکار کنم؟ هیچ کاری نمیتونم با گوشیم بکتم

  138. سلام خسته نباشید مشکلی ک برای من ب جود اومده ای اوس یازده ریختم روی 5s ولی گوشی خاموش روشن میشه خود ب خود بردم گوشی فروشی و تعمیرات منبع ی جا وصل کرد تازه الان گوشیم جون گرفته فقط ی کلام ای اوس یازده تا اپدیت ١١.١نداده نریزید ک باگ عجیبی داره

  139. سلام
    من ios11 نصب کردم ولی پیام هام تو قسمت پیام عقب تر از اون پیامی که میفرستم میاد کی راه حلی برا درست شدن داره ممنون میشم؟

  140. سلام خسته نباشید.
    آقا منم هنوز نتونستم نصب کنم. تا الان کلی حجمم به فنا رفته هر بار که دانلود میکنه میرسه آخرش ارور میده و باز از نو شروع میشه دانلود. حافظه گوشیو خالی کردم بازم نشد گوشیو ریست فکتوری کردم بازم نشد. از طریق ایتونز زدم واسه اپدیت دانلود کرد وقتی میخواد نصب کنه ارور 3503 میده و نصب نمیشه. قندشکن وصل کردم امتحان کردم بازم همون ارور میده. بردم روی حالت ریکاوری مود و ای او اس 11 رو خواستم ریستور اپدیت بزنم بازم ارور داد. دیگه موندم چیکار کنم واقعا اصلا نمیشه نصب کنم لطفا راهنمایی کنید

    • درود بر شما زنده باشید تشکر. در مورد ارور ۳۵۰۳ خدمتتون عرض کنم که تا الان گزارش‌های زیادی در این مورد توی سایت اپل شده. بهترین کار صبر کردنه تا به زودی اپل واسه این مشکل چاره‌اندیشی کنه، چون تو این شرایط حتی در صورت نصب آی‌او‌اس‌های قدیمی هم ممکنه واسه‌تون این ارور ظاهر بشه. اما تا اون موقع، من یه پیشنهاد دارم واستون که احتمالا مشکل‌تون رو برطرف می‌کنه:
      Finy My iPhone رو خاموش کنید و بعد از اون از طریق آیتونز ریستور آپدیت کنید.
      موفق باشید

  141. سلام من 6اس دارم بعداز آپدیت به 11 تاچ گوشیم کلا از کار افتاد .
    کسی میدونه باید چیکار کنم.

  142. سلام
    من با siri مشکل دارم همه چیزشم فعاله اما صدای منو دریافت نمیکنه بعد آپدیت هرچی میگم hey siri انگار که ن انگار
    کسی این مشکلم داره راهی هست حل بشه؟ آیا

  143. اقا جان یه دفه بگو دانلود نکنین دیگه ، اخه حضرت هوش اقا ، تو که به اپ استور وصل نمیشدی بجای استفاده از فیلتر شکن برداشتی دانگرید کردی استاد ؟؟؟
    بعدم طی این چند روز شما این آمار هارو از کجا درووردی دقیقا ؟؟ برو ببین چقدر میزان رضایت مندی از این نسخه خیلی بالاااست حضرت دکتر
    بعدشم من از این تریبون اعلام میکنم …
    ملت شریف ایران .. اگه ios 11 رو با ایتیونز ریستور کنید و نسخه فریمور مناسب گوشیتونو نصب کنین همه چی حله …

  144. من 7 دارم ولی بعد اینکه اپدیت کردم وقتی اس م س و پ م میاد دیگه صفحه گوشیم روشن نمیشه حتی وقتی روی سایلنت نیست باز هیچ علائمی نداره
    چیکار باید بکنم؟

    • فک کنم مشکل از تاریخ گوشیته
      یعنی تاریخ یازمان الان گوشیت عقب تراز زمان قبل از اپگریده
      بخاطرهمین پیامهات میرن عقب تر قرارمیگیرن

  145. اقا من ایفون سیکس اس دارم ای او اس ١١رو دانلود کردم ولی هنوز اینستال نکردم .به نظرتون بکتم یا نکنم؟؟؟

  146. امیدوارم این باگای مربوط درست شه

  147. وافای هم از سنتر روشن میکنم
    بعد خاموش ولی هم چنان روشنه تو ستینگ

  148. باسلام
    در هنگام مکالمه طرف مقابل صدام نمیشنوه و باید روی بلندگو بذارم تا صداما دریافت کنه ولی مطمئن نیستم دلیلش این باشه ولی اگه کسی راه حلی داره بهم بگه
    ممنون

  149. گوشیم 6s.آپدیت کردم ب نسخه ios 11,
    اما متاسفانه ب اینترنت وصل نمیشه،مشکل چیه؟

  150. تنها مشکل من اینه که گوشی میره رو DRIVING دیگه گوشی باز نمیشه باید کلید home بزنم تا گزینه not driving بزنم تا باز بشه چه راه حلی برا قطع این مشکل کنم

  151. مشکل من جدا از زود خالی شدن شارژ گوشیم باز نشدن notes و کند شدن گوشیمه. نوت‌های مهم دارم که تقریبن هرروز بهشون احتیاج پیدا می‌کنم. وقتی نوتز رو باز می‌کنم تا چندثانیه صفحه سفید سفیده و بعد هم بسته می‌شه. راهی برای این مشکل دارین؟

  152. فقط این قابلیت arkit رو پیدا نمیکنم.اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم بگه.

  153. عجیبه بین این همه مشکل که گفته شد من هیچکدوم رو ندارم خیلی بهتر شده کارکرد دستگام.ipad pro

  154. اپ استور اصلا باز نمیشه اگم باز بشه برنامه هارو نه میتونی دانلود کنی نه آپدیت

  155. سلام من دیروز گوشیمو اپدیت کردم یا اس نمیاد یا میره قاطی بقیه اس ها تورو خدا ی راه حل بگید???

  156. من وای فایم همیشه توکنترل سنترآبی میمونه خاموشم میکنم دوباره آبی میشه دلیلش چیه که خاموش نمیشه لطفا راهنمایی کنیدگوشیم 7پلاسه

  157. سلام. من se دارم. تو یه کانالی دیدم ک نوشته بود اپدیت آی او اس ١١ روی se موفقیت آمیز نبوده! تا چه حد صحت داره؟ آپدیت کنم یا نه؟

  158. سلام من از وقتی آپدیت کردم به ios11 اس ام اس هام غیرمنظم میاد یعنی اس ام اس های جدید که بهم میفرستن میره پشت اس ام اس های خودم کسای دیگه که آپدیت کردن هم این مشکل رو دارن یا فقط منم؟

  159. با سلام ایفون 7 دارم و اکروز اپدیت کردم
    apple idوpassword را وارد می کنم و از من شماره تلفن میخواهد ولی ایران داخل گزینه ها نیست باید چکار کنم؟

  160. سلام
    ایفون 7 با ios 11 اصلاااا همخوانی نداره
    عمر باطری گوشی من یکی از نقاط قوتش بود اما بعد از آپدیت کردن به ۴ ساعت کاهش پیدا کرده
    سرعت گوشی با این که کلی حجم خالی داره خیییلیییی پایینه
    کاش اپل ی فکری بکنه?

  161. سلام
    ببخشید از وقتی ios 11 رو نصب کردم خود به خود داره از حجم اینترنتم کم میشه و نمیدونم چی هست و چکارش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید.

  162. سلام من اپدیت کردم اولش گوشیم تاچش کار نمیکرد بعد که ریستش کردم درست شد بعد چند دقیقه اصلا تاچ کار نمیکرد الانم قفله 😐

  163. برای شما ها هم اهنگ از رادیو جوان میذارین نمیشه بزنی اهنگ قبلی یا فقط مشکل از گوشی منه؟

  164. سلام من با ایتونز اپدیتو دانلود کردم ولی میخام اپدیت کنم موقع گرفتن بکاپ خطا میده که گوشی شما دیسکانکت شده و میگه دوباره امتحان کنید درصورتیکه گوشیم وصله و همه چی گوشیمو نشون میده !!!!!
    تا حالا کسی به این مشکل خورده؟؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنین

  165. به تیم کوک بگین نکبت میگفتی ios11 فقط روی iPhone 8ـه و برای ما نمیفرستادی که انقدر اذیت نشیم ???? منکه 6s دارم پشیمون شدم. به خودم سختی بدم که مثلاً ios11ـه؟.

  166. اقا تو قسمت که شماره میخواد اصن کد ایرانو نداره..بعد دکمه اسکیپم نداره

  167. سلام
    اون قسمت که یکی از کاربران نوشته به مرحله خواستن شماره کد کشور و شماره تلفن ، برای ایران رو که نداره شما گفتین skip کن
    خب هیچ گزینه ای نیس که بشه
    بیشتر توضیح بدین لطفا من گوشیم تو این مرحله مونده

  168. سلام من آیفون ٧ دارم از دیروز بعد از ظهر اآپدیت رو شروع کردم گفت ١١ ساعت طول میکشه اخر شب به ۶ ساعت رسیده بود گوشیم ٣٠٪‏ باطری داشت صبح دیدم خاموش شده الانم دوباره زده ١٠ ساعت
    این مدت طولانی طبیعیه؟؟

    • سلام. این‌که ۱۱ ساعت طول کشیده قطعا مربوط به سرعت پایین اینترنت‌تون هستش و ربطی به گوشی نداره. اگه می‌بینید تا این حد طولانی می‌شه، حتما گوشی‌تون رو به شارژر متصل کنید و بعدا آپدیت رو شروع کنید. چون یه همچین اتفاقی می‌تونه باعث ناقص دانلود شدن فریمور بشه و بعدا مشکلاتی رو پیش بیاره.

  169. سلام من هنگام نصب ای او اس11میپرسه شماره تلفنتو وارد کن ولی کد ایران نیست ک من وارد کنم کلا گیرم لطفا کمک کنین

  170. وقتتون بخیر
    گوشی من ایفون ۶ 16G هستش
    چندین بار سعی کردم اپدیت کنم اما همون اروری که عکسش رو ابتدای متن گذاشتین اومد an error occured
    بیشتر از چهار گیگ از حافظه رو خالی کردم قبل از اپدیت کردن و حتی یه بار بعد این ارور گوشی رو ریستارت هم کردم اما همچنان یه ساعت طول میکشه دانلود کنه و بعدش باز این ارور و میده،ممنون میشم راهنمایی کنید برای رفعش چیکار کنم

  171. بعد اپدیت باطریم عمرش کم شده،راهکارهایی که ارایه دادید زیاد مناسب نیستن،لطفا یه راهکاری پیشنهاد بدین تا بتونم باطری گوشیم رو به حالت اولش برگردونم

  172. Gooshi mn sharjesh zood tar khali mishe key update badish miad?

  173. خوشبختانه من هیچکدوم این مشکلاتو نداشتم اتفاقا گوشی خیلی روونتر قبل شده تبدیل عکس های لایو هم به گیف که عالیه

  174. خدایی انقد در مورد مشکلاتش حرف زدین آدم جرات نمیکنه آپدیت کنه:|