رندرهای گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

رندرهای گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در چند رنگ منتشر شد + قیمت

رندرهای گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) در چند رنگ مختلف منتشر شدند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. در گزارش امروز حتی قیمت نسل جدید گوشی‌های گوگل نیز لو رفته است.

گوگل در نظر دارد طی یک رویداد خبری در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر ماه) از نسل جدید گوشی‌های سری Pixel خود به نام‌های «پیکسل 2» و «پیکسل 2 ایکس ال» پرده برداری کند.

خبر خوب برای طرفداران صاحب اندروید این است که رندرهای گوگل پیکسل 2 و برادر بزرگتر آن در چندین رنگ مختلف به انتشار رسیدند. ما تنها می‌توانیم قاب پشتی آن‌ها را نظاره‌گر باشیم، اما همین‌ها به خودی خود زبان طراحی نسل دوم گوشی های پیکسل را که پیشتر منتشر شده بودند تایید می‌کنند.

بیاید با رندرهای گوگل پیکسل 2 آغاز کنیم. این محصول در سه رنگ مختلف آبی Kinda Blue، سفید Clearly White و مشکی Just Black رویت شده است و به نظر می‌رسد گوگل بار دیگر قصد دارد همراه بازی با نام رنگ‌ها (نظیر سال گذشته)، بازار را سرگرم خود کند. نسخه پایه این گوشی مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 649 دلار به عرضه درخواهد آمد و برای حافظه‌ای دوبرابر آن نیز باید مبلغ 749 دلار را بپردازید. این سیاست قیمت گذاری دقیقا مشابه نسل پیشین گوشی‌های گوگل پیکسل است، با این تفاوت که یک نسخه 64 بیتی با همان قیمت جایگزین مدل 32 بیتی شده است.

رندرهای گوگل پیکسل 2

Pixel 2

برای گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز ما می‌توانیم همان مدل مشکی Jet Black را انتظار داشته باشیم که با یک مدل جدید پاندا که سیاه و سفید (Black & White) نامیده می‌شود همراه باشد. در رندرهای گوگل پیکسل 2 ایکس ال هیچ رنگ دیگری دیده نمی‌شود.

رندرهای گوگل پیکسل 2 ایکس ال

Pixel 2 XL

اما این جا خبر بدی برای طرفداران گوشی های جدید گوگل داریم؛ گفته می‌شود مدل 64 گیگابایتی پیکسل 2 ایکس ال با قیمت 849 دلار روانه بازار خواهد شد و قیمت مدل 128 گیگابایتی آن نیز 949 دلار در نظر گرفته شده است. قیمت پایه این محصول 80 دلار گران‌تر از نسخه پایه پیکسل ایکس ال شده است، اما نباید فراموش کنیم که حافظه داخلی آن نیز با این افزایش قیمت، دو برابر شده است. اما مدل گران قیمت‌تر بدون هیچگونه نکته اضافی در فضای داخلی‌اش، گران‌تر شده است.

همانطور که می‌دانید این روزهای قیمت گوشی‌های هوشمند به صورت صعودی افزایش پیدا می‌کنند؛ بنابراین ما خوشحالیم که هنوز گوگل همانند اپل قیمت هزار دلاری را برای گوشی خود تعیین نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه عجب این یکی دوربین 2 گانه نزده!!!