نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک

نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک

نقاشی خیابانی شاخه‌ای هنری است که طرفداران خاص خود را دارد؛ به تازگی هم هنرمندی در نیویورک ایده‌هایی خلاقانه را در قسمت‌های مختلف شهر اجرا کرده است.

نام این هنرمند تام باب (Tom Bob) از که به میله‌ها، کنترها، لوله‌ها و حفاظ‌هایی که در سطح شهر قرار دارند،‌جان دوباره‌ای می‌بخشد. نقاشی‌های خیابانی او تا حدی فانتزی و کمدی بوده و لبخند را به لب ره گذران می‌اندازند؛ از کنترهایی شبیه به خرچنگ گرفته تا تمساحی کارتونی که از سوراخ فاضلاب به بیرون می‌آید، آثار تام باب شهر نیویورک را به مکانی زیباتر تبدیل کرده‌اند. این شما و این هم تعدادی از نقاشی‌های خیابانی این هنرمند:

نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک نقاشی خیابانی و زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف شهر در نیویورک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا زیباس دمشون گرم خلاقیتشون عالیه

  2. خیلی عالی بود دمشون گرم. چه خلاقیت هایی دارن