لپ تاپ گوگل پیکسل بوک

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک با سیستم عامل کروم و پشتیبانی از قلم هوشمند در راه است

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک (Google PixelBook) محصول جدید این غول نرم افزاری است که با سیستم عامل کروم و پشتیبانی از قلم هوشمند، در مراسم ماه آینده گوگل معرفی خواهد شد.

زمان زیادی تا چهارم اکتبر (دوازدهم مهر) و مراسم بزرگ گوگل برای معرفی گوشی های جدید سری پیکسل باقی نمانده است. معرفی تلفن های هوشمند تنها برنامه این شرکت آمریکایی نیست و مدیران علاوه بر اسپیکر هوشمند هوم مینی و هدست واقعیت مجازی دی دریم ویو، از لپ تاپی جدید با قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت نیز رونمایی خواهند کرد. این محصول جدید که پیکسل بوک نامیده می‌شود، در واقع نسل جدید کروم بوک های این شرکت با برند پیکسل است.

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک

همانند محصولات قبلی، نسخه پایه لپ تاپ جدید گوگل با 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 1199 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه 512 گیگابایتی پیکسل بوک نیز با قیمت 1749 دلار، احتمالا گران‌ترین مدل خواهد بود.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از قلم هوشمندی مخصوص با نام پیکسل بوک پن (Pixelbook Pen) با قیمت 99 دلار نیز استفاده کنند. این قلم حساس با فشار با پشتیبانی از شیب، به تعامل هر چه بیشتر کاربر با لپ تاپ گوگل پیکسل بوک کمک خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*