زلزله 7.1 ریشتری مکزیک

زلزله 7.1 ریشتری مکزیک خسارت‌های فراوانی به بار آورد + عکس و ویدیو

زلزله 7.1 ریشتری مکزیک سبب ایجاد رعب و وحشت در دل مردم شد. تصاویر و ویدیوهایی وحشتناک از زلزله مکزیک دست به دست در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

در روز سه شنبه بیست و هشتم شهریور ماه یک زلزله بزرگ و مهیب مکزیک را لرزاند. بر اساس گزارش‌ها خسارت‌های جدی و سنگینی به خاطر این حادثه طبیعی به بار آمده است. اداره زمین‌شناسی ایالات متحده آمریکا شدت زلزله مکزیک را 7.1 ریشتر اعلام کرد. مرکز این زلزله در حدود 150 کیلومتری جنوب پایتخت این کشور یعنی مکزیکوسیتی اعلام شده است.

زلزله 7.1 ریشتری مکزیک

در مناطق مسکونی مکزیکوسیتی که محل زندگی بیش از 20 میلیون نفر است تکان‌های بسیار شدید و مهیبی احساس شد که موجی از ترس و دلهره را به جان افراد انداخت. بر اساس منطقه محل وقوع، شدت زلزله و اندازه جمعیت محلی، اداره زمین‌شناسی ایالات متحده آمریکا در نخستین برآوردهای خود بعد از حادثه اعلام کرد تعداد جان‌باختگان زلزله 7.1 ریشتری مکزیک ممکن است بین صد تا هزار نفر متغیر باشد. این مرکز همچنین اعلام کرد تاثیر اقتصادی حادثه بر روی کشور می‌تواند تا سقف 1 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

با گذشت زمان ابعاد جدیدتری از زلزله شدید مکزیک منتشر می‌شود، چرا که افراد همینطور در حال بارگذاری عکس‌ها و ویدیوهایی از این حادثه در فیس بوک، توییتر و دیگر رسانه‌های اجتماعی هستند. جاده‌های شکسته شده، ساختمان‌های فروریخته، انفجارها و دیگر موارد گوشه‌ای از حوادثی هستند که در نتیجه زلزله 7.1 ریشتری مکزیک رخ داده است. در ادامه ویدیوهایی از این حادثه را مشاهده می‌کنیم.

ویدیوهای زلزله 7.1 ریشتری مکزیک

 

 

 

 

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*