آموزش نصب آی او اس 11

آموزش نصب آی او اس 11 (iOS 11) بر روی آیفون و آیپد اپل

همانطور که در گجت نیوز خواندید، اپل امکان دانلود iOS جدید را برای ایرانیان فراهم کرده است. اگر به دنبال آموزش نصب آی او اس 11 هستید، این مقاله را مطالعه کنید.

مدت‌ها انتظار برای انتشار رسمی آی او اس 11 بالاخره به پایان رسید و اپل‌پارکی‌ها ساعاتی است که امکان دانلود این سیستم عامل را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند؛ خیلی‌ها در این برهه زمانی ممکن است با نصب iOS جدید مشکل داشته باشند و به همین دلیل آموزش نصب آی او اس 11 را بر روی دیوایس‌های اپل برای شما فراهم کرده‌ایم.

آموزش نصب آی او اس 11 اساسا فرق خاصی با نسخه‌های قبلی این سیستم عامل ندارد و به طور کلی با دو روش مختلف می‌توانید چنین کاری را انجام دهید.

آموزش نصب آی او اس 11 بر روی دستگاه‌های اپل

اگر در خانه از اینترنت وای فای بهره‌مند هستید، تنها کاری که باید بکنید این است که به بخش Settings بروید. در آن‌جا پس از رجوع به قسمت General و سپس Software Update، می‌توانید ببینید که امکان دانلود آن برای‌تان فراهم شده است.

در روش دوم آموزش نصب آی او اس 11 باید از نرم افزار iTunes بر روی رایانه‌ی شخصی خود استفاده کنید. ابتدا گوشی را به کامپیوتر متصل کنید، سپس نرم افزار iTunes را باز کنید، در آن‌‌جا خبر انتشار آی او اس 11 به شما داده می‌شود و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کنید. البته یادتان باشد که این سیستم برای آیفون‌های مدل 5 اس به بعد -که 64 بیتی هستند- منتشر شده است.

چون زمان زیادی از عرضه رسمی آی او اس 11 نمی‌گذرد، مردم از همین حالا شروع به دانلود آن کرده‌اند و به همین دلیل سرورهای اپل به شدت شلوغ است. همین موضوع ممکن است سرعت دانلود را پایین آورد.

حجم آپدیت آی او اس 11 چقدر است؟

حجم جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل فرق چندانی با نسخه‌های قبلی ندارد و مرز دو گیگابایت را رد کرده است. به طور دقیق‌تر، iOS جدید 2.43 گیگابایت است که این مقدار، حجم زیادی به حساب نمی‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. من گوشیم 5sهستش به هرکی میگم آپدیت کنم میگه برا گوشیت مشکل پیش میاد دیگه بیشتر از این ساپورت نمیکنه میگن بهم iosمن در حال حاضر 10.3.3هسش میسه راهنماییم بکنینین آپدیت کنم یانه ???

  2. با سلام من اپدیت کردم به ای او اس۱۱.۲.۵ولی موقعه باز کردنش یه گیر کردنی داره زیادم به چشم نمیاد ولی مث ای او اس۱۱نیست اون مشکلشم مال موقعه ایه که با پسورد بازش میکنم….باتشکر راهنماییم کنین

  3. سلام
    کد ایران رو نداره
    باید چه کار کرد!!؟؟

  4. من فایل ای او اس را با دانلودر دانلود کردم
    میخوام ببینم چه جوری میشه اپدیت کرد
    هر کاری میکنم تو ایتونز شیفتا نگه میدارم چک فور اپدیت نمیاد

  5. برای phone number کد ایرانو نداره چیکار کنم ؟

  6. من اپدیت کردم اما نوت من اسکن نمیکنه
    مبایل من ۶s کسی میدونه علتش چیه ؟

  7. ب هدفون هم وصل میکنم با بلوتوث اونم یکییشون میخونه کلا هنگه
    مدل گوشیمم ایفون ٧ ،١٢٨

  8. سلام من ابدیت کردم فقط باند کنار دوربین جلو موقع اهنگ میخونه اون باند کنار شارزر قطع شد ه فقط موقع زنگ میزنی وصل میشه چکارش کنم لطفا راهنمایی کنید ???

    • سلام وقتتون بخیر
      نگران نباشید چون اخیرا تو فروم اپل مشاهده کردم که بعضی از کاربرا چنین مشکلی واسشون پیش اومده. یکی از اونا چنین راه‌کاری رو پیشنهاد داده و گفته که مشکلش رو حل کرده:
      یک) یکی، دو بار حتما آیفون خودتون رو ریستارت کنید.
      دو) بعضی وقت‌ها بلوتوث ممکنه باعث بروز مشکل بشه. پس بلوتوث گوشی‌تون رو روشن و خاموش کنید.
      سه) اگر می‌بینید که مشکلات صدا توی یه اپلیکیشن خاص رخ می‌دن، حتما اون رو به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.
      چهار) حتما به دقت محل اسپیکر رو نگاه کنید و مطمئن بشید که مسیرش توسط چیزی مسدود نشده باشه. اگه چیزی وجود داشت، به آرامی و با احتیاط خارجش کنید.
      پنج) در نهایت اگه دیدین مشکل پابرجاس، گوشی خودتون رو یه بار کاملا ریست کنید.
      شش) در نهایت در صورت از بین نرفتن مشکل دو تا راه دارید؛ یا صبر کنید که اپل رسما بیانیه بده؛ یا این‌که به آی او اس ۱۰ دانگرید کنید.
      موفق باشید

  9. واسه گوشی خانومم آورده 2.3 گیگ … ولی واقعا سرعت سرورهاش پایینه … میکشه آدمو تا همشو دانلود کنه!!!

  10. همین الان آپدیت کردم پیشنهاد میکنم شما هم هر چه زودتر آپدیت کنید چیزهای جالبی اضافه شده

    • سلام دوست عزیز من ایفون خود را بروز رسانی کردم و ios 11 شد ولی در پایان مرحله verification code خواسته که شش رقم است ولی چند بار اقدام کردم نیومد ،علت چیست؟