تبلت مخصوص کودکان سامسونگ

تبلت مخصوص کودکان سامسونگ گلکسی Kids Tablet 7.0 رونمایی شد

تبلت مخصوص کودکان سامسونگ با نام کامل و بلند “Galaxy Kids Tablet 7.0 The Lego Ninjago Movie Edition” رونمایی شد. در ادامه نگاهی به تبلت جدید سامسونگ خواهیم داشت.

این محصول جدید به سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت مجهز شده و به نظر می‌رسد همان تبلت Galaxy Tab 3 Lite 7.0 VE باشد که در قابی بزرگ و شبیه یک اسباب‌بازی قرار گرفته است. به علاوه، نینجاهای سه‌بعدی که در بخش پشتی قرار گرفته‌اند احتمالا بچه‌های یک سن خاص را تحت تاثیر قرار خواهند داد. خوشبختانه امکان شخصی‌سازی و حرکت دادن نینجاها نیز فراهم شده تا کودکان احساس بهتری نسبت به تبلت خود داشته باشند.

شاید مشخصات فنی این محصول جدید اهمیت چندانی نداشته باشد، ولی نسخه اصلی این تبلت در سال 2015 با نمایشگر 7 اینچی، پردازنده چهار هسته‌ای، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی روانه بازار شده بود.

تبلت مخصوص کودکان سامسونگ صرفا از نظر ظاهری برای سنین پایین طراحی نشده و کودکان می‌توانند بازی‌ها و اپلیکیشن های آموزشی از پیش نصب‌شده شرکت‌های مختلفی همچون DreamWorks Animation ،Sesame Street و National Geographic را در آن پیدا کنند. علاوه بر این، خریداران 3 ماه اشتراک رایگان سرویس Samsung Kids را نیز دریافت خواهند کرد.

تصاویر تبلت مخصوص کودکان سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مطلبش جدیده ؟ اندروید ۴.۴ ؟