سوبارو ایمپرزا 2018

سوبارو ایمپرزا 2018 (Subaru Impreza) معرفی شد؛ رقیب جدی فورد فوکوس در نمایشگاه فرانکفورت

سوبارو ایمپرزا 2018 (Subaru Impreza) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 به عنوان رقیبی برای فورد فوکوس معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این خودرو ژاپنی بیشتر آشنا می‌شویم.

نسل جدید سوبارو ایمپرزا، ویژه بازار اروپا به طور رسمی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 رونمایی شد. این خودرو که از چند ماه پیش، مشخصات و تصاویر اولیه آن منتشر شده بود به رقیبی جدی برای فورد فوکوس (Ford Focus) تبدیل خواهد شد.

سوبارو ایمپرزا 2018

سوبارو ایمپرزا 2018 دومین محصولی است که بر روی پلتفرم جهانی سوبارو ساخته شد. این شرکت خودروساز ژاپنی مدعی شده که شاسی محکم‌تر این خودرو، بهبود پاسخ‌دهی، هندلینگ و شتاب‌گیری آن را در پی دارد. نسل جدید ایمپرزا در آغاز عرضه به بازار اروپا با پیشرانه 1.6 لیتری باکسر در دسترس خواهد بود اما پس از آن، نسخه 2 لیتری باکسر نیز برای آن ارائه می‌شود. بر اساس اعلام شرکت سوبارو، 70 درصد قطعات پیشرانه 1.6 لیتری بازطراحی شده و این پیشرانه اکنون قدرت 112 اسب بخاری و گشتاور  150 نیوتن متر را در اختیار قرار می‌دهد. قدرت پیشرانه 2 لیتری نیز معادل 154 اسب بخار و گشتاور آن 196 نیوتن متر خواهد بود.

سوبارو ایمپرزا 2018

هر دو پیشرانه سوبارو ایمپرزا 2018 به گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک مخصوص سوبارو به نام Symmetrical متصل و مجهز شده‌اند. این خودرو مانند سایر مدل‌های این برند تمرکز زیادی بر روی ایمنی سرنشینان دارد. تکنولوژی کمک راننده EyeSight، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پیشگیری از برخورد خودکار و هشدار خروج خودرو از خطوط از جمله تجهیزات مربوط به ایمنی هستند. پلتفرم ایمپرزای جدید نیز قوی‌تر از قبل شده و می‌تواند بالاترین استانداردها را تا سال 2025 میلادی داشته باشد. بخش بزرگی از این موضوع به بهبود جاذب انرژی تصادف مربوط می‌شود.

سوبارو ایمپرزا 2018

سوبارو ایمپرزا 2018 از نظر طراحی ظاهری، تغییر چشمگیری نسبت به قبل نداشته و مهم‌ترین تغییرات آن به چراغ‌های جلو و عقب جدید و جلو پنجره به‌روز شده محدود می‌شود. این خودرو در بازار بریتانیا با پنج رنگ سفید، قرمز، نقره‌ای، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد و فروش آن در آمریکا از پاییز با قیمت 18 هزار و 495 دلار آغاز می‌شود.

گالری عکس های سوبارو ایمپرزا 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*