مشخصات اچ تی سی اوشن مستر

مشخصات اچ تی سی اوشن مستر و دو گوشی دیگر تایوانی‌ها لو رفت

یکی از اعضای انجمن HTC با انتشار برخی مشخصات اچ تی سی اوشن مستر (Ocean Master)، اوشن هارمونی (Ocean Harmony) و اوشن لایت (Ocean Lite)، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

اوایل سال جاری میلادی بود که مدیر بخش تلفن هوشمند اچ تی سی اعلام کرد که امسال این شرکت تایوانی بیشتر از 6 یا 7 موبایل را روانه بازار نخواهد کرد. حالا کورن چن (Corn Chen)، اسامی رمز و برخی مشخصات کلیدی این گوشی های هوشمند را از طریق توییتر در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

اگرچه اطلاعات در رابطه با مشخصات اچ تی سی اوشن مستر بسیار محدود است، ولی این دستگاه با صفحه نمایشی 6 اینچی و دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی توسعه پیدا خواهد کرد که احتمالا این ارقام، به ترتیب مربوط به دوربین‌های پشتی و جلویی باشند. به علاوه، کاربران می‌توانند فبلت اچ تی سی را در دو نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند.

اوشن لایت و اوشن هارمونی دیگر محصولاتی هستند که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با نمایشگرهای 5.2 و 6 اینچی عرضه می‌شوند. گفته می‌شود این دو گوشی در ماه نوامبر (آبان) رونمایی خواهند شد، در حالی که اوشن مستر آخرین ماه از سال 2017 میلادی و درست پیش از آغاز کریسمی از راه می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*