کانسپت بی ام و X7 iPerformance

کانسپت بی ام و X7 iPerformance در نمایشگاه خودرو فرانفکورت رونمایی شد

کانسپت بی ام و X7 iPerformance در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 رونمایی شد. در ادامه با ویژگی‌های این شاسی بلند بزرگ و سه ردیفه آشنا می‌شویم.

سرانجام شرکت خودروسازی BMW پس از انتشار تصاویری از مدل مفهومی ایکس 7، پیش نمایشی از این شاسی بلند لوکس را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 رونمایی کرد. کانسپت بی ام و X7 iPerformance یک شاسی بلند بزرگ و سه ردیفه است که از دو سال پیش بحث تولید آن بر سر زبان‌ها افتاد.

کانسپت بی ام و X7 iPerformance

در طراحی کانسپت بی ام و X7 iPerformance سبک و سیاق سایر شاسی بلندهای این کمپانی خودروساز آلمانی دیده می‌شود اما جلوپنجره بسیار بزرگ و رینگ‌های 23 اینچی، این مدل را به عنوان بزرگ‌ترین خودروی سری ایکس بی ام و متمایز می‌کند. فاصله کف این شاسی بلند از سطح زمین بیشتر شده و جلوپنجره کلیوی شکل معروف BMW حالا خشن‌تر و بزرگ‌تر از قبل شده است. البته نمای جلویی خودرو در این مدل مفهومی کمی به دور از واقعیت به نظر می‌رسد و احتمالا در نمونه نهایی شاهد تغییراتی در این بخش خواهیم بود. چراغ‌های باریک با تکنولوژی لیزری از دیگر ویژگی‌های نمای روبروی خودرو است.

کانسپت بی ام و X7 iPerformance

کانسپت بی ام و X7 iPerformance از پیشرانه هیبریدی استفاده می‌کند که متاسفانه طبق انتظارات چندان قدرتمند نیست. اما دو توربوشارژ نیز بر روی موتور دیزلی قرار گرفته که در کنار موتور برقی در مجموع قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن متر را تولید می‌کند. در واقع این پیشرانه همان نمونه‌ای است که هم‌اکنون در مدل X5 xDrive40e نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته انتظار می‌رود در نسخه نهایی ایکس 7 شاهد ارائه طیف متنوع‌تری از پیشرانه‌ها با قدرت‌های بیشتر باشیم. به تازگی شایعاتی نیز در مورد عرضه نسخه هیدروژنی این شاسی بلند سه ردیفه به گوش می‌رسد که شاید پس از معرفی نسخه معمولی آن رونمایی شود.

کانسپت بی ام و X7 iPerformance

تاکنون کمپانی باواریایی بی ام و جزئیات بیشتری در مورد این SUV اعلام نکرده است. احتمالا X7 در سال آینده میلادی به صورت رسمی رونمایی شود و به عنوان مدل 2019 وارد بازار خواهد شد.

گالری عکس های کانسپت بی ام و X7 iPerformance

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*