ریحون

سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون وارد شهر کرج شد

سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون وارد شهر کرج شد و اکنون شهروندان این شهر می‌توانند تنها با چند کلیک رستوران و غذای مورد نظر را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهند.

امروزه بسیاری از کارها به صورت آنلاین یا همان الکترونیکی انجام می‌شوند. از تراکنش‌های بانکی و خرید شارژ سیم کارت گرفته تا ثبت نام در کلاس‌های آموزشی و حتی دانشگاه‌ها، دیگر شکل سنتی خود را از دست داده و تبدیل به یک سری فرآیند آنلاین شده‌اند. از سوی دیگر، با پیشرفت فناوری و بیشتر شدن سامانه‌های آنلاین، بسیاری از کارهای روزمره هم به لیست این فرآیندها اضافه می‌شوند؛ برای مثال درخواست تاکسی یا پیک موتوری، از فرآیندهای جدیدی هستند که انجام آنها به صورت آنلاین امکان‌پذیر شده است. یکی از اتفاق‌های خوب این روند، اضافه شدن سامانه‌های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون است؛ به طوری که شما می‌توانید از طریق این سامانه‌ها، رستوران و غذای خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک، آن را به آسانی سفارش دهید.

ریحون

ریحون چیست؟

ریحون یک سامانه سفارش آنلاین غذا است که بیش از 1500 رستوران در سطح شهرهای تهران، دماوند و شهر ری را در خود جای داده تا شما تنها با چند کلیک، بتوانید رستوران و سپس غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. حال سوال اینجاست که چرا بهتر است غذا را به صورت آنلاین سفارش داد؟

سفارش غذا به صورت آنلاین فایده‌های زیادی دارد؛ از فواید سفارش غذا از ریحون می‌توان به عدم نیاز به داشتن منو و شماره تلفن همه رستوران‌ها و از سوی دیگر تماس یا مراجعه حضوری به رستوران‌ها اشاره کرد. همچنین به کمک ریحون، سرعت زندگی و انجام کارها بیشتر می‌شود، به طوری که شما در کمتر از 2 دقیقه، از منوی هزاران رستوران می‌توانید غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین، غذای خوشمزه خود را در محل مورد نظر دریافت کنید. از دیگر ویژگی‌های سامانه ریحون می‌توان به قابلیت تفکیک کردن رستوران‌ها بر اساس نوع غذا مثل غذای برنجی، فست فود و غیره اشاره کرد.

ریحون به کرج رسید

ریحون

یک خبر خوش برای کرجی‌ها (استان البرز)، راه‌اندازی سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون از 25 شهریور در شهر کرج است. پس از تهران، دماوند، گیلاوند و شهر ری، حالا نوبت به سفارش غذا در کرج رسیده تا صدها رستوران خوب این شهر، در لیست کلی ریحون قرار گیرند. از رستوران های خوب کرج که هم اکنون می‌توانید منوی آن‌ها در سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون مشاهده کرده و غذای مورد نظر خود را سفارش دهید، می‌توان به رستوران کارنو، خانه برگر، چیلیزوایلدلند، رفتاری، بشکه، چارکول، گیله وار، هات، بهروز و ژافه اشاره کرد.

هم اکنون می‌توانید بر اساس آدرس یا نوع غذا، رستوران مورد نظر خود را در کرج انتخاب و به آسانی، اقدام به سفارش آنلاین غذا کنید. با ریحون سر در آسمان‌ها و پا بر زمین داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*