داستان طراحی شیائومی می میکس 2

داستان طراحی شیائومی می میکس 2 از زبان طراح آن (ویدیو)

در ویدیویی که اخیرا توسط شیائومی منتشر شده، داستان طراحی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) از زبان طراح آن، فیلیپ استارک (Philippe Starck) و مدیر این شرکت نقل می‌شود.

فیلیپ استارک یکی از طراحان مشهور در سطح جهانی است که از کار روی هتل‌های لوکس تا کشتی‌های تفریحی در کارنامه او دیده می‌شود. در حوزه تکنولوژی نیز کاربران این مهندس فرانسوی را با طراحی گوشی شیائومی می میکس و می میکس 2 می‌شناسند.

پس از گذشت مدتی کوتاه از معرفی گوشی جدید شیائومی، حالا فیلیپ استارک و مدیر ارشد اجرایی این شرکت یعنی لی جون (Lei Jun)، در ویدیویی جدید در رابطه با این گوشی هوشمند صحبت کرده‌اند. تمرکز استارک روی الهام‌گیری‌های خلاقانه بوده و لی جون نیز ترجیح می‌دهد در رابطه با سخت افزار آن و تکنولوژی های به کار رفته در می میکس 2 سخن بگوید. در حقیقت می‌توان وجه اشتراک این صحبت‌ها را کمال‌گرایی و تلاش مهندسان برای خلق محصولی بی‌نقص عنوان کرد.

جون و استارک، بدنه یک‌پارچه سرامیکی پرچمدار جدید خود را با یکی از جواهرات محبوب در شرق، یشم سبز، مقایسه می‌کنند. هرچند، این گریز به گذشته و موضوعات سنتی با چشم‌اندازی به آینده همراه است؛ شیائومی می‌خواهد جلودار طراحی‌های جدید در حوزه اسمارت فون ها باشد.

داستان طراحی شیائومی می میکس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*