https://gadgetnews.net/wp-admin/post.php?post=207548&action=edit

بررسی ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 ؛ کامپیوتر جیبی ایسوس را بشناسید

کامپیوترهای جیبی چند سالی است که به پلتفرم های محبوبی تبدیل شده‌اند و تنوع بالاتری در ساخت آنها دیده می‌شود. ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 (Asus VivoStick PC TS10) که توسط ایسوس تولید شده است، یکی از این مینی کامپیوترهای جذاب است.

فهرست

با کلیک کردن بر روی هر عنوان می‌توانید به آن بخش از بررسی اختصاصی ویوو استیک PC TS10 دسترسی پیدا کنید:

مقدمه

بررسی کامپیوتر جیبی ایسوس ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 - (Asus VivoStick PC (TS10

سری stick PC به خانواده‌ی کامپیوترهای جیبی کمپانی ایسوس اطلاق می‌شود و ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 جدیدترین عضو این خانواده است. کامپیوترهای جیبی همانطور که از اسمشان مشخص است، دقیقا یک کیس کامل را در جیب شما جای می‌دهند و با خریداری آنها می‌توانید به یک کامپیوتر در ابعاد کوچک دسترسی داشته باشید.

برای آن دسته از کاربرانی که علاقه دارند سیستم عامل ویندوز را به طور کامل و بر روی یک گجت هوشمند بسیار کوچک در اختیار داشته باشند، این کامپیوتر جیبی گزینه‌ی ایده‌آلی است. شما در اداره، مدرسه و حتی خانه می‌توانید ویوو استیک پی سی را به هر مانیتوری که از پورت اچ دی ام آی برخوردار است، متصل کنید و در عرض چند دقیقه، آن نمایشگر را به کامپیوتر اختصاصی خودتان تبدیل کنید. پیش از این که به سراغ عملکرد این دیوایس جذاب برویم، بهتر است به مشخصات آن نگاهی داشته باشیم و در واقع کانفیگ سخت افزاری این کامپیوتر کوچک را متوجه شویم.

مشخصات ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر جیبی ایسوس مدل تی اس 10 را در لیست زیر مشاهده می‌کنید:

  • طول بدنه: ۱۳۵ میلی‌متر (۵.۳ اینچ) ضخامت: ۱۶.۵ میلی‌متر (۰.۶ اینچ) عرض: ۳۶ میلی‌متر (۱.۴ اینچ)
  • وزن: ۷۵ گرم
  • رنگ‌: مشکی
  • جنس بدنه: پلاستیک و فلز
  • پردازنده: چیپست اینتل اتم x5 سری Z8350 (به همراه پردازشگر گرافیکی اینتل اچ دی گرافیکس)
  • فرکانس پردازنده: ۱.۹۲ گیگاهرتز (فرکانس پایه ۱.۴۴ گیگاهرتز)
  • محتویات جعبه: ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 ، آداپتور برق ۱۸ واتی، کابل میکرو یو اس بی، کابل اچ دی ام آی، هولدر مخصوص برای چسباندن به بدنه‌ی نمایشگر، فرم خدمات پس از فروش و ۲ دفترچه راهنما به زبان‌های مختلف
  • تاییدیه‌های دریافت شده: CB/CE/FCC/UL/WiFi/RF
  • امکانات ارتباطی: بلوتوث ۴.۱ و وای فای 802.11 a/b/g/n/ac
  • سیستم عامل: نسخه‌ی هوم ویندوز ۱۰ مایکروسافت (۶۴ بیت)
  • حافظه رم: ۲ گیگابایت حافظه‌ رم از نوع پنل‌های LPDDR3 با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت داخلی: ۳۲ گیگابایت از نوع حافظه‌های فلش eMMC + میزان ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان ابری ایسوس تا یک سال
  • پورت‌ها: میکرو یو اس بی (ورودی برق)، یو اس بی ۳.۰، یو اس بی ۲.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون (و میکروفون) و اچ دی ام آی (خروجی)
  • نرم افزار‌های نصب شده بر روی سیستم عامل: آنتی ویروس (نسخه‌ آزمایشی رایگان)، Adobe Acrobat Reader، Remote GO، ASUS Business Manager، ASUS Product Registration Program، ASUS WebStorage، EZ Update، Media Streamer و نسخه آزمایشی رایگان آفیس

طراحی و ساخت

بررسی کامپیوتر جیبی ایسوس ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 - (Asus VivoStick PC (TS10

ایسوس یکی از بزرگ ترین کمپانی‌های بزرگ دنیای فناوری است که در شاخه‌های مختلفی در حوزه‌ی کامپیوتر و قطعات جانبی آن فعالیت می‌کند و به همین سبب، محصولات این برند تایوانی اهمیت بالایی در سبک زندگی روزمره‌ی کاربران دارند. چند سالی است که ایسوس سبک طراحی ذن (ZEN) را معرفی کرده که ریشه‌های فرهنگ شرقی و این فلسفه‌ی فکری نظیر سادگی، آرامش و هماهنگی در آن دیده می‌شوند.

ایسوس ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 نیز دقیقا همین سبک طراحی را دنبال می‌کند و از بدنه‌ی ساده و یک‌دستی برخوردار است. بدنه‌ی پلاستیکی این کامپیوتر جیبی از جنس مرغوبی برخوردار است و در دست گرفتن آن، حس خوبی به کاربر می‌دهد. با توجه به این که کوچک بودن، مهم‌ترین ویژگی‌ کامپیوترهای جیبی به حساب‌ می‌آید، این مدل نیز از ابعاد کوچکی برخوردار است و به راحتی می‌توانید آن را داخل جیب لباس، کوله پشتی و حتی کیف پول خودتان قرار دهید؛ درست مشابه این که یک حافظه‌ی فلش یو اس بی خریداری کرده‌اید، اما با طول و عرض و چاقی کمی بیشتر.

دکمه‌ی خاموش و روشن کردن ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 در بالای آن قرار گرفته و قسمت دیگر هم به پورت اچ دی ام آی اختصاص داده شده است. این قسمت با یک درپوش پلاستیکی محکم محافظت می‌شود که البته هنگامی که دیوایس را به یک نمایشگر متصل میکنید، میتوانید این درپوش را بر روی سمت دیگر آن قرار دهید تا از فشرده شدن اتفاقی دکمه‌ی پاور جلوگیری شود. بر روی سطح بدنه تنها لوگوی نقره‌ای رنگ ایسوس دیده می‌شود و در آن سمت نیز حفره‌های مخصوص خروج دما و جریان هوا، با طراحی خاصی که پیش‌تر آن را بر روی محصولاتی نظیر پروژکتور جیبی ایسوس ذن بیم ای وان زد نیز دیده بودیم، به چشم می‌خورد؛ شماره سریال دیوایس به همراه اطلاعات قانونی مربوط به ثبت و مجوزهای آن نیز در پشت این گجت درج شده است.

تمام پورت‌های ورودی و خروجی ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 بر روی دو لبه‌ی سمت راست و چپ آن قرار گرفته‌اند تا هنگامی که این مینی کامپیوتر را به نمایشگر یا تلویزیون متصل می‌کنید، مشکلی برای دسترسی به آنها نداشته باشید. بر روی لبه‌ی سمت راست پورت ورودی میکرو یو اس بی را مشاهده می‌کنید که برای اتصال کابل آداپتور شارژ تعبیه شده است و البته حفره‌ی مخصوص گره زدن بند محافظ نیز در همین قسمت است.

بررسی کامپیوتر جیبی ایسوس ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 - (Asus VivoStick PC (TS10

لبه‌ی سمت چپ اما قسمت مهم‌تری است که یک پورت یو اس بی ۳.۰، یک پورت یو اس بی ۲.۰ و پورت ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون که برای ورود میکروفون نیز به کار می‌رود، بر روی این لبه قرار گرفته‌اند؛ تعداد دیگری از حفره‌های مخصوص تهیه‌ی هوا بر روی هر دو لبه‌ی دیوایس نیز تعبیه شده‌اند تا علاوه بر انتقال سریع دمای تولید شده توسط پردازنده، صداهای هشدار نیز از طریق آنها به گوش کاربر برسد. البته در کنار اینها، طراحی مناسبی نیز برای هولدر مخصوص این دیوایس انجام گرفته است که ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 را از طریق آن می‌توانید بر روی هر سطحی قرار دهید؛ این قطعه دارای چسبی در پشت خود است که با کندن روکش محافظ این چسب، می‌توانید آن را بر روی لبه‌های نمایشگر، بر روی دیوار و یا حتی میز تلویزیون بچسبانید و کامپیوتر جیبی خود را به راحتی و با خیالی آسوده، درون آن قرار دهید.

سیستم عامل و امکانات نرم افزاری

کامپیوتر جیبی ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 از نسخه‌ی خانگی و ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت استفاده می‌کند و این سیستم عامل دقیقا همان است که شما بر روی کامپیوترهای دسکتاپ و یا لپ تاپ ها مشاهده می‌کنید. هنگامی که این گجت را از طریق پورت اچ دی ام آی و برای اولین بار به یک مانیتور یا تلویزیون متصل می‌کنید، ابتدا از شما درخواست می‌شود که ماوس و کیبورد را از طریق پورت یو اس بی به آن متصل کنید تا کامپیوتر آنها را بشناسد.

شما می‌توانید این کامپیوتر کوچک را از طریق هولدر مخصوص که بر روی بدنه‌ی نمایشگر یا تلویزیون چسبانده می‌شود، در جای خود محکم کنید تا اتصال و دسترسی به پورت‌های آن آسان‌تر باشد و البته فشاری نیز به هیچ‌کدام از کابل‌ها و لوازم جانبی وارد نشود. در این حالت اتصال را باید از طریق کابل اچ دی ام آی مخصوصی که در جعبه قرار گرفته است انجام دهید؛ این کابل نسبتا کوتاه است اما اگر هولدر را در جای مناسبی بچسبانید، قطعا به محل پورت اچ دی ام آی بر روی بدنه خواهد رسید.

پس از این، منوی اتصال به اینترنت وای فای باز می‌شود تا بتوانید ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 را به اینترنت متصل کنید؛ این کار برای دریافت آپدیت‌های ضروری انجام می‌گیرد و می‌توانید آن را در زمان دیگری و از داخل خود سیستم عامل هم انجام دهید. پس از طی کردن این مراحل، تنظیمات نصب ویندوز آغاز می‌شود. این تنظیمات تنها برای اولین باری که ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 را روشن می‌کنید، انجام می‌گیرد و درست مانند نصب یک ویندوز بر روی کامپیوتر رومیزی، می‌توانید ساعت و تاریخ، زبان سیستم عامل، دستیار هوشمند کورتانا، زبان کیبورد، رمزگذاری و ساخت پروفایل با نام خودتان را انجام دهید.

حالا دیگر کار تمام است و شما یک کامپیوتر جیبی به معنای واقعی کلمه در اختیار دارید که ورژن ۶۴ بیتی از دهمین نسخه‌ی سیستم عامل مایکروسافت بر روی آن نصب شده است و بعد از تنظیمات بهینه‌سازی که چند دقیقه طول می‌کشد، این سیستم عامل بوت می‌شود و بعد از بارگذاری صفحه‌ی بایوس، شما صفحه‌ی قفل ویندوز ۱۰ را مشاهده خواهید کرد.

در سیستم عامل این دیوایس علاوه بر نرم افزارهای پیش‌فرض این نسخه از ویندوز نظیر چند بازی و سری موبایل آفیس که مایکروسافت نسخه‌ی رایگان آنها را در این سیستم عامل قرار داده است، تعدادی اپلیکیشن دیگر نیز وجود دارد که در بخش مشخصات نام آنها را ذکر کردیم و می‌توانید از این اپلیکیشن‌ها به طور رایگان بهره ببرید. یک نرم افزار مخصوص نیز تحت عنوان VivoRemote Center در رابط کاربری این کامپیوتر جیبی تعبیه شده است که میانبرهایی برای دسترسی سریع به تنظیمات وای فای، بلوتوث، کنترل پنل، اطلاعات سیستم، مدیا پلیر، مرورگر اینترنت و سایت یوتیوب در آن وجود دارد. البته خودتان هم می‌توانید میانبر اپلیکیشن‌‌های پرکاربرد و فولدرهای پراستفاده را در این پنجره قرار دهید تا بعدا سریع‌تر به آنها دسترسی داشته باشید.

نحوه‌ی کار با کامپیوتر جیبی ایسوس چگونه است؟

بررسی کامپیوتر جیبی ایسوس ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 - (Asus VivoStick PC (TS10

همان‌طور که گفتیم، شما هنگام راه‌اندازی اولیه‌ی این دستگاه باید یک کیبورد و ماوس را از طریق پورت یو اس بی به آن متصل کنید. ویوو استیک پی سی TS10 از دو پورت یو اس بی بر روی بدنه‌ی خود برخوردار است که می‌توانید لوازم جانبی را به آنها متصل کنید. البته پیش از این نیز گفتیم که این کامپیوتر جیبی از بلوتوث ورژن ۴.۱ و وای فای نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما قادر هستید از کیبوردها و ماوس‌های بلوتوثی نیز برای کنترل آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که طبق اطلاعات کمپانی سازنده، هر وسیله‌ی جانبی خارجی که از طریق پورت یو اس بی به ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 متصل می‌شود و بیش از ۵۰۰ میلی‌آمپر (برای یو اس بی ۲.۰) و بیش از ۹۰۰ میلی‌آمپر (برای یو اس بی ۳.۰) جریان می‌کشد، باید از طریق یک یو اس بی هاب متصل به جریان برق، به این کامپیوتر جیبی متصل شود و نباید آن را مستقیما به پورت یو اس بی دیوایس متصل کنید.

نحوه‌ی استفاده از ماوس و کیبورد در محیط ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 دقیقا مشابه کامپیوترهای معمولی است و بعد از شناساندن وسیله به ویوو استیک، به راحتی می‌توانید از عملکردهای مختلف ماوس و دکمه‌های کیبورد خود بهره ببرید. البته از آنجا که قابل حمل بودن و اشغال کمترین فضا، دو ویژگی اصلی این کامپیوتر جیبی هستند، کمپانی سازنده روش جذاب دیگری را نیز برای استفاده از آن در نظر گرفته و آن هم کنترل ویوو استیک پی سی از طریق تلفن همراه هوشمند است.

برای این کار کافی است نرم افزار VivoRemote را بر روی اسمارت فون اندرویدی و آی او اسی خودتان نصب کنید و گوشی را به همان شبکه‌ی وای فای که ویوو استیک به آن متصل است، وصل کنید. سپس از طریق همین نرم افزار که بر روی سیستم عامل هم نصب است، به کنترل عملکردهای ویندوز بپردازید.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در محیط این نرم افزار به یک تاچ پد لمسی با قابلیت اسکرول، راست کلیک و کلیک و البته یک کیبورد کامل دسترسی خواهید داشت تا دیگر نیازی به حمل کیبورد و ماوس با خودتان نداشته باشید؛ البته اگر بخواهید متن‌هایی طولانی تایپ کنید و در نرم افزارهایی مانند ورد از آنها بهره ببرید، احتمالا داشتن یک کیبورد فیزیکی می‌تواند تجربه بهتری برایتان به وجود بیاورد، زیرا در این نرم افزار موبایل لازم است که متن را وارد و سپس دکمه‌ی Send را لمس کنید تا متن به کامپیوتر جیبی منتقل شود و قطعا این موضوع زمانی که شما لازم است تمام متن را مشاهده و آن را سریعا ویرایش کنید، می‌تواند بسیار حوصله‌سر‌بر باشد.

دکمه‌های هوم، ویندوز، بک اسپیس و اینتر نیز دارای آیکون‌های جداگانه‌ای هستند تا به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. در تب دوم این اپلیکیشن نیز میانبرهای بیشتری نظیر دکمه‌ی خاموش کردن، کلید تب، کلیدهای پیمایش به چهار جهت و کلیدهای کنترل پخش موسیقی را مشاهده می‌کنید که تمام نیازهای شما برای جابه‌جا شدن در محیط ویندوز ۱۰ را برآورده می‌کنند و دیگر نیازی به لوازم جانبی دیگری نخواهید داشت؛ همچنین شما می‌توانید میزان حساسیت تاچ پد ماوس و سرعت اسکرول را نیز تنظیم کنید که البته طبق تجربه‌ی کاربری ما، مقادیر پیش‌فرض برای کار در این محیط مناسب هستند.

عملکرد سخت افزاری؛ ویوو استیک برای چه هدفی ساخته شده است؟

بررسی کامپیوتر جیبی ایسوس ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 - (Asus VivoStick PC (TS10

با ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 شما یک لپ تاپ جیبی در اختیار دارید که از ۲ گیگابایت رم و پردازنده‌ی اینتل اتم برخوردار است. اما به دلیل ابعاد بسیار کم، قطعا سازندگان مجبور به انجام بهینه‌سازی‌هایی شده‌اند که این موضوع بر روی عملکرد دیوایس تاثیر گذاشته است. هنگامی که دیوایس را برای اولین بار روشن می‌کنید، باید مدتی برای تنظیمات آن وقت بگذارید و چندین دقیقه را هم به بهینه‌سازی و دریافت آپدیت‌های ویندوز اختصاص دهید، اما بعد از آن دیگر این روند طولانی را در پیش نخواهید داشت و بعد از روشن کردن این کامپیوتر جیبی، حدودا یک دقیقه طول می‌کشد تا به صفحه‌ی قفل ویندوز برسید؛ با ورود به محیط ویندوز ۱۰، همه چیز برای شروع کار آماده است و خبری از پاپ آپ‌های آزاردهنده و بارگذاری‌های طولانی‌مدت نخواهد بود.

عملکرد ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 به عنوان یک کامپیوتر جیبی، روان و مناسب است و سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها در حد قابل قبولی قرار دارد. البته این موضوع هنگامی که وارد فاز مالتی تسکینگ می‌شوید، تغییر می‌کند و تا حد زیادی، سرعت عملکرد دستگاه کاهش می‌یابد. به سبب محدودیت‌های پردازنده‌ی اینتل اتم سری x5-Z8350 و البته حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی این محصول، هنگامی که بیش از یک تب را در مرورگر اینترنتی باز می‌کنید و یا چند اپلیکیشن را به طور همزمان اجرا می‌کنید، سرعت بارگذاری‌ها به شدت افت می‌کند و باید کند شدن رابط کاربری و عملکردهای مختلف ویندوز ۱۰ را تحمل کنید. البته بعد از مدتی کار با این گجت، متوجه سطح توانایی‌های آن خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید با انجام نوبتی کار‌ها، جلوی کند شدن بیش از حد آن را بگیرید.

فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی دیوایس بعد از راه‌اندازی ویندوز، دریافت به‌روزرسانی‌های ضروری و اجرای اپلیکیشن‌های مربوطه، به حدود ۱۶ گیگابایت می‌رسد و نکته‌ی منفی اینجاست که متاسفانه به دلیل عدم پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی جانبی، شما نمی‌توانید این ظرفیت را ارتقا دهید؛ البته ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان، امکانی است که ایسوس برای جبران این محدودیت در نظر گرفته است. استفاده از این فضا تا یک سال رایگان است و بعد از آن با توجه به طرح انتخابی شما، باید سالانه هزینه‌هایی را برای استفاده از آن بپردازید.

اتصال به اینترنت و مرور صفحات، پخش تصاویر گوشی هوشمند بر روی نمایشگرهای بزرگ از طریق فناوری انحصاری ASUS HyStream، اجرای نرم افزارهای سری آفیس، استریم آنلاین فیلم و موسیقی تا رزولوشن فول اچ دی و پیش نمایش تصاویر و فایل‌های متنی، اعمالی هستند که همگی به راحتی بر روی ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 قابل اجرا هستند. کمپانی سازنده کاربردهای مختلف دیگری را نیز برای کاربران این وسیله در نظر گرفته است که در ادامه لیست آنها را مشاهده خواهید کرد:

  • انجام آسان و سریع کاربری‌های روزانه نظیر مرور وب و اخبار اینترنتی
  • تبدیل مانیتور و تلویزیون به یک هاب هوشمند برای نمایش فیلم و محتوا
  • استفاده در محیط‌های کاری، تجاری و اداری برای ارائه‌ی مطلب و آموزش
  • استفاده در فروشگاه‌ها برای اجرای نرم افزارهای حساب‌داری و مدیریتی
  • استفاده در بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی داخلی و بیرونی با امکانات بیشتر
  • استفاده به همراه ایکس باکس برای استریم و انجام بازی‌ها بر روی تلویزیون

تمام اینها در کنار بسیاری از کاربردهای دیگر، امکاناتی هستند که از طریق کامپیوتر جیبی جدید ایسوس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما در نهایت برای این که قدرت سخت افزاری این وسیله را متوجه شویم، بهتر است که به سراغ تست‌های بنچمارک نرم افزاری برویم تا عملکرد ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 در مقایسه با دیگر رقبا را بررسی کنیم؛ ما کامپیوتر جیبی جدید ایسوس را با سه محصول هم‌رده که رقبای اصلی آن هستند، مقایسه کرده‌ایم و در نمودار زیر شما می‌توانید امتیازاتی که TS10 ایسوس در مقابل لنوو آیدیا سنتر استیک ۳۰۰، کانگرو موبایل دسکتاپ پرو و اینتل کامپیوت استیک (مدل ۲۰۱۶ برخوردار از اینتل اتم ایکس ۵) در تست‌های مختلف گرافیکی و فنی کسب کرده‌ است را مشاهده کنید:

مزایا و معایب

مزایا

  • ابعاد بسیار کوچک و حمل آسان
  • امکان کنترل از طریق گوشی و بدون نیاز به ماوس و کیبورد
  • پشتیبانی از وای فای دو کاناله و بلوتوث
  • امکان اتصال مستقیم به تلویزیون و نمایشگر
  • سیستم عامل ۶۴ بیتی
  • نصب و راه‌اندازی آسان

معایب

  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی
  • نیاز به اتصال دائمی به جریان برق
  • عملکرد نسبتا ضعیف هنگام مالتی تسکینگ

قیمت و جمع بندی؛ ویوو استیک پی سی TS10 را چه کسانی بخرند؟

بررسی کامپیوتر جیبی ایسوس ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 - (Asus VivoStick PC (TS10

مدل جدید خانواده‌ی محصولات استیک پی سی‌های ایسوس، وسیله‌ی جذابی است و به خصوص اگر تا به حال با هیچ کامپیوتر جیبی کوچکی کار نکرده باشید، تجربه‌ی بسیار هیجان‌انگیزی از پیشرفت تکنولوژی را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر به دنبال این هستید که پروژه‌های خود را در یک گجت هوشمند کوچک ذخیره کنید و آن را به ادارات مختلف ببرید و یا می‌خواهید تلویزیون ۴۳ اینچی خود را به یک کامپیوتر کامل تبدیل کنید، ویوو استیک پی سی مدل تی اس 10 دقیقا همان محصولی است که به دنبال آن می‌گردید. البته حتما قبل از خرید به نتایج تست‌های بنچمارک و تجربه‌ی کار دیگر کاربران با این محصول نگاهی بیاندازید تا با فرض این که با خرید این گجت ارزان‌قیمت می‌توانید کامپیوتر دسکتاپ خود را کنار بگذارید، ناامید نشوید!

این کامپیوتر جیبی با قیمت حدودی ۶۵۰ هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد و تهیه‌ی آن از طریق نمایندگی‌‌های رسمی ایسوس و فروشگاه‌های معتبر امکان‌پذیر است.

loading…!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*