آئودی R8 V10 RWS

آئودی R8 V10 RWS ؛ معرفی یک سوپرکار دیفرانسیل عقب در نمایشگاه فرانکفورت

آئودی R8 V10 RWS ، یک سوپرکار دیفرانسیل عقب و نسخه‌ای جدید از خانواده R8 این کمپانی است که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 معرفی و رونمایی شد.

کمپانی آئودی در جریان نمایشگاه خودرو فرانکفورت از عضو جدید خانواده R8 خود رونمایی کرد. این سوپرکار تولید محدود، نام RWS یعنی مخفف خودروهای دیفرانسیل عقب را یدک می‌کشد. آئودی R8 V10 RWS در دو مدل کوپه و اسپایدر و تنها به صورت دیفرانسیل عقب عرضه خواهد شد. بنابراین در این نسخه باید با سیستم چهار چرخ محرک کواترو در نسخه‌های استاندارد خداحافظی کنیم.

آئودی R8 V10 RWS

استفان وینکلمن (Stephan Winkelmann)، مدیرعامل آئودی اسپورت در این باره می‌گوید:

مدل ویژه تولید محدود آئودی R8 V10 RWS حداکثر لذت رانندگی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. این خودرو با استفاده از پیشرانه 10 سیلندر قرار گرفته در میانه خودرو و همچنین سیستم دیفرانسیل عقب، به طور موفقیت‌آمیزی، مفهوم رانندگی با خودروی مسابقه‌ای لمانز R8 LMS را به خیابان‌ها آورده است.

آئودی R8 V10 RWS

در سینه آئودی R8 V10 RWS، پیشرانه تنفس طبیعی 10 سیلندر 5.2 لیتری مدل استاندارد با قدرت 532 اسب بخار و گشتاور 540 نیوتن متر قرار گرفته است. این خودرو با استفاده از پیشرانه مذکور، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 3.7 ثانیه را ارائه می‌دهد که سه دهم ثانیه کندتر از مدل کواترو و یک دهم ثانیه سریع‌تر از مدل اسپایدر خواهد بود. حداکثر سرعت خودرو نیز با مدل چهار چرخ محرک برابر است.

آئودی R8 V10 RWS

آئودی آر 8 وی 10 دیفرانسیل عقب 50 کیلوگرم از مدل استاندارد کواترو سبک‌تر است. دلیل این کاهش وزن، حدف قطعاتی مانند کلاچ چند صفحه‌ای و دیفرانسیل مرکزی حذف شده بوده و اکنون این خودرو 1590 کیلوگرم وزن دارد. بر اساس اعلام کمپانی آئودی، تنها 999 دستگاه از این سوپرکار تولید و در سراسر جهان عرضه خواهد شد. همچنین قیمت آن در بازار بریتانیا از 110 هزار پوند آغاز می‌شود.

گالری عکس های آئودی R8 V10 RWS

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*