تراشه A11 Bionic

نتایج بنچمارک گیگ‌بنچ تراشه A11 Bionic اپل قدرت بسیار بالای آن را نشان می‌دهد

تراشه A11 Bionic اپل (Apple) که در گوشی‌های جدید این کمپانی به کار رفته‌اند، آن‌ها را تبدیل به سریع‌ترین اسمارت فون‌ های بازار می‌کنند.

تراشه A11 Bionic که اپل از آن در پرچمداران جدیدش استفاده کرده، توانسته‌اند امتیازاتی عالی در بنچمارک گیگ‌بنچ به دست آورند و در صدر این بنچمارک جای‌ گیرند. این موضوع تراشه یاد شده را به سریع‌ترین تراشه بازار تبدیل می‌کند. البته گفتنی است که نتایج تست بنچمارک‌ها را نمی‌توان به عنوان پایه و اساس برای سریع‌بودن یک تراشه معرفی کرد و باید موارد دیگری مثل تست عملی و … را نیز در نظر گرفت. با این حال تفاوت بین امتیازات تراشه A11 Bionic با سایر رقبا بسیار قابل‌توجه است و نمی‌توان ساده از کنارش گذشت.

امتیازات کسب شده توسط A11 تقریبا دو برابر تراشه قبلی اپل، یعنی A10 است و این موضوع، پیشرفت فوق‌العاده‌ای به حساب می‌‌آید. این موضوع A11 Bionic را بالاتر از Snapdragon 835 و Exynos 8895 Octa در صدر جدول سریع‌ترین تراشه‌های موبایلی حال حاضر دنیا قرار می‌دهد؛ نکته جالب توجه این است که تراشه جدید اپل بالاترین امتیاز حالت چند هسته‌ای در تاریخ را دریافت کرده و این موضوع، اولین بار است که برای این کمپانی اتفاق می‌افتد.

نتایج حالت چند هسته‌ای تراشه A11 Bionic

(بیشتر، بهتر است)

نتایج حات تک هسته‌ای تراشه A11 Bionic

(بیشتر، بهتر است)

تراشه ای 11 اپل از شش هسته بهره می‌برد که دوتای آن‌ها هسته‌های قدرتمند اصلی هستند و چهارتای باقی‌مانده، هسته بهره‌وری به حساب می‌آیند. وجه تمایز این پردازشگر قدرتمند با A10 در این است که تراشه A11 Bionic توانایی این را دارد که به صورت همزمان، هر شش هسته‌اش را به کار گیرد.

گوشی موبایل آیفون 10 به لطف داشتن این تراشه و 3 گیگابایت رم، تجربه کار با iOS را بیش از پیش روان می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. آیفون قدرت یک لپ تاپ رو داره.
    سامسونگ با بالاترین سی پی یو هنوز هم لگ میزنه تو خوندن پیامها یا اسکرول کردن.
    از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق.

  2. با اون سیستم عامل بسته و محدود این امتیازات کم هم هست