قاب های آیفون 8

معرفی بهترین کاورها و قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل

اگر قصد خرید گوشی های جدید اپل را دارید، بهتر است از همین حالا با بهترین کاورها و قاب های آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) آشنا شوید.

باریک، سبک، شفاف و یا مقاوم، گزینه‌های مختلفی هستند که هنگام خرید قاب محافظ برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس پیش روی شما قرار دارند. از آنجایی که قیمت پایه آیفون 8 در حدود 699 دلار بوده و هزینه سرویس تعمیر اپل نیز گران‌تر از قبل شده است، احتمالا استفاده از قاب‌های مخصوص پیش از آسیب دیدن گوشی، تصمیمی عاقلانه خواهد بود.

همین موضوع باعث شده تا در میان انبوه محصولات موجود، بهترین کاورها و قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در ادامه معرفی کنیم.

برترین قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

قاب سیلیکونی آیفون 8 – iPhone 8 Silicone Case

قیمت: 35 دلار

قاب های آیفون 8

قاب پیش رو را می‌توان یکی از ارزان‌ترین وسایل جانبی محصولات اپل در نظر گرفت که با قیمتی پایین، از گوشی گران‌قیمت شما در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. به گفته سازندگان، کاربران بدون هیچ مشکلی می‌توانند از قاب سیلیکونی قبلی خود برای آیفون 7 و یا آیفون 7 پلاس همراه با گوشی های جدید اپل استفاده کنند.

قاب چرمی اپل – Apple Leather Case

قیمت: 49 دلار

قاب های آیفون 8

دیگر محصول رسمی اپل که کاربران با پرداخت 49 دلار می‌توانند آن را خریداری کنند، یک قاب چرمی زیباست که در رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد. در تولید این قاب از چرم اروپایی استفاده شده تا در طولانی‌مدت، آسیب نبیند.

Spigen Air Skin

قیمت: 14.99 دلار

قاب های آیفون 8

قاب های سری “Air Skin” شرکت اسپیگن که از پلی پروپیلن (چیزی که در ساخت ساک‌های خرید پلاستیکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد) ساخته شده‌اند، علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر عناصر بیرونی، ظاهری زیبا و جذاب را نیز پیش روی کاربران قرار می‌دهند.

Spigen Slim Armor

قیمت: 30 دلار

قاب های آیفون 8

اگر به دنبال قابی زیبا هستید که در عین مقاومت بالا، ظاهر زیبا و شیک گوشی را نیز حفظ کند، احتمالا محصولات “Slim Armor” مناسب شما خواهد بود.

به گفته اسپیگن، این قاب از سیستم محافظتی دولایه موسوم “Air Cushion” بهره می‌برد تا سلامت گوشی شما تضمین شود. لبه‌های شیب‌دار به منظور کنترل بهتر گوشی و وجود پایه‌ای کوچک در بخش پشتی، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این قاب محافظ هستند.

Ringke SLIM

فیمت: 7 دلار

قاب های آیفون 8

اگر می‌خواهید قابی ارزان اما از برندی شناخته‌شده را خریداری کنید، بهتر است به دنبال محصولات “Ringke SLIM” باشید.

محصولات سری Ringke SLIM که آنها را می‌توان از باریک‌ترین قاب‌های مقاوم برای گوشی های هوشمند در نظر گرفت، با قیمت تنها 7 دلار از طریق آمازون در دسترس کاربران بوده و سلامت دستگاه شما را در صورت سقوط از ارتفاع تضمین خواهد کرد.

Mujjo Leather Wallet Case

قیمت: 50 دلار

قاب های آیفون 8

قاب کیفی چرمی Mujjo یکی دیگر از بهترین قاب های آیفون 8 است که لبه‌های آن با 1 میلی‌متر ارتفاع بیشتر، از گوشی شما و نمایشگر آن محافظت خواهد کرد. جدای از برش دقیق برای سنسورها و کلیدهای اصلی، این قاب مقاومت زیادی در برابر عناصر بیرونی داشته و ظاهر کلاسیک و لوکس دستگاه شما را نیز حفظ می‌کند.

Otterbox uniVERSE

قیمت: 49.95 دلار

شرکت “Otterbox” عموما با محصولات سری “Defender” که به واسطه سیستمی سه لایه از گوشی محافظت می‌کند، شناخته می‌شود. هرچند، این قاب‌ها ضخامت دستگاه را تا حد زیادی افزایش می‌دهند که احتمالا برای کاربران خوشحال‌کننده نخواهد بود.

از سوی دیگر، محصولات سری uniVERSE، با مقاومت بالا اما ظاهری مناسب‌تر، به صورت ماژولار طراحی شده و سیستم ریلی آن، امکان اضافه کردن باتری، کارت‌خوان، لنزهای دوربین و دیگر ماژول‌ها را فراهم می‌کند. احتمالا uniVERSE تا زمان عرضه قاب مجهز به باتری Mophie نیاز شما را مرتفع خواهد کرد.

Tech21 Evo Wallet

قیمت: 49.95 دلار

قاب های آیفون 8

این اتفاقی نیست که اپل، برخی از محصولات Tech21 را در بخش وسایل جانبی شرکت‌های شخص ثالث وب‌سایت خود قرار داده است.

قاب جدید “Evo Wallet” از آیفون 8 شما در برابر سقوط از ارتفاع 10 فوتی (3 متری) محافظت کرده و از سیستم “FlexShock” به منظور تضمین ایمنی دستگاه نیز استفاده می‌کند.

Custom Zazzle

قیمت: 30 تا 50 دلار

قاب های آیفون 8

بهتر است معرفی بهترین قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را با محصولات “Zazzle” به پایان رسانیم؛ جایی که کاربران می‌توانند قاب‌های شرکت‌های مختلفی همچون اسپیگن، Case-mate و یا Incipio را با طرح‌ها و تصاویر اختصاصی خود دریافت کرده و حتی از سنگ‌های قیمتی و درخشان نیز برای آنها استفاده کنند. در این صورت، کاور شما از سایر محصولات مشابه، متمایز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*