قاب های آیفون 10

معرفی بهترین کاورها و قاب های آیفون 10 (آیفون ایکس)

محافظت از پرچمدار هزار دلاری اپل برای بسیاری از خریداران آن اهمیت دارد. به همین جهت، در ادامه به معرفی قاب های آیفون 10 (Apple iPhone 10) و کاورهای رسمی آن خواهیم پرداخت.

اگرچه پرچمدار اپل با قیمت پایه هزار دلار کیفیت و مقاومت بالایی دارد، اما خریداران حاضرند با پرداخت چند دلار بیشتر، از سلامت و ایمنی آن در برابر عناصر بیرونی مطمئن باشند.

اپل نیز تلاش کرده تا با معرفی کاورها و قاب های آیفون 10 ، در این خرید کاربران را یاری کند. به علاوه، از قاب‌های آیفون 7 و 7 پلاس برای آیفون 8 و 8 پلاس هم می‌توان استفاده کرد.

آشنایی با بهترین قاب های آیفون 10

قاب چرمی فولیو – iPhone X Leather Folio

قیمت: 99 دلار

قاب های آیفون 10

اگر شما برای خرید یک گوشی هوشمند حاضر به پرداخت هزار دلار هستید، احتمالا مشکلی در خرید یک قاب 100 دلاری نیز نخواهید داشت. حداقل این چیزی‌ست که اپل با طراحی این کاور چرمی در رابطه با خریداران تصور می‌کند.

کاورهای سری “Folio” به صورت تاشو طراحی شده و بخش‌های جلویی و پشتی دستگاه را می‌پوشانند. در صورت باز کردن کاور نیز صفحه نمایش دستگاه روشن خواهد شد. در ساخت این قاب از کلیدهای آلومینیومی ماشینی استفاده شده و پوشش میکروفایبر داخلی مقاومت آن را افزایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه قاب چرمی Folio هم می‌توان به پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم اشاره کرد.

قاب چرمی آیفون ایکس – iPhone X Leather Case

قیمت: 49 دلار

قاب های آیفون 10

قاب چرمی اپل برای آیفون ایکس یکی از لوازمی‌ست که کاربران احتمالا با آن آشنایی دارند. هرچند بر خلاف محصولات سری فولیو، این کاور تنها 49 دلار قیمت داشته و در رنگ‌های متنوعی همچون قهوه‌ای (saddle brown)، آبی (cosmos blue)، صورتی (pink fuchsia)، خاکستری (charcoal gray)، مشکی، قرمز و بیشتر به فروش می‌رسد.

به یاد داشته باشید طی زمان، به نوعی عمر قاب‌های چرمی افزایش پیدا می‌کند. هرچند به گفته اپل، آنها در ساخت این محصولات از چرم اروپایی استفاده کرده‌اند. به همین جهت نیازی به نگرانی در رابطه با جنس و کیفیت آن در طول زمان نخواهد بود.

قاب چرمی آیفون 10 از سیستم شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و برای استفاده از آن نیازی به خارح کردن دستگاه نخواهد بود.

قاب سیلیکونی آیفون ایکس – iPhone X Silicon Case

قیمت: 39 دلار

قاب های آیفون 10

قاب سیلیکونی قدیمی و مقرون به صرفه اپل برای آیفون ایکس نیز در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند آن را در رنگ‌های آبی (blue cobalt)، قرمز (rose red)، بنفش (ultra violet)، سفید، صورتی (pink sand)، مشکی و بیشتر خریداری کنند.

از ویژگی‌های قابل توجه این کاور نیز می‌توان به استفاده از میکروفایبر در بخش داخلی و پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*