گلکسي نوت 2 مشکي در راه است !

اگر رنگ آبی و یا سفید گلکسی نوت ۲ دقیقا آن چیزی نیست که بدنبالش بودید، شاید رنگ مشکی آن بتواند شما را راضی نماید. با توجه به شايعات و تصوير لو رفته  از اين فبلت گويا سامسونگ قصد تغيير رنگ اين محصول خود را دارد .

AndroidSlash تصویری با کیفیت بالا از گلکسی نوت ۲ با رنگ مشکی بدست آورده است. با توجه به آنکه این تصاویر هیچ تفاوتی با نمونه اصلی ندارد شاید بتوان گفت که این اولین بار است که گلکسی نوت با این رنگ جدید دیده می شود. تقریبا می توان این موضوع تغییر رنگ را در مورد اسمارتفون های سامسونگ یک عادت جدید دانست چرا که معمولا بعد از مدتی که از عرضه آنها می گذرد این شرکت اقدام به عرضه دوباره آنها با رنگ های جدیدی می کند. خب چرا این عمل را در مورد فبلت های خود انجام ندهد؟

اطلاعات بیشتر دراین باره تاکنون منتشر نگردیده است ولی انتظار می رود در کنفرانس CES 2013 شاهد این مدل جدید از نوت ۲ باشیم.


منبع : androidslash

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام رنگ سیاه نوت 2 وجود داره؟

  2. شما خیلی در این خبر عقب افتاده هستید من الان 1 ماه که نوت2 را با رنگ مشکی دارم 

  3. دوست عزیز به احتمال زیاد شما یا رنگ مشکی رو خوب تشخیص نمیدین و یا نوت 2 شما قاب اصلی روش نیست چرا که طبق منابع رسمی هنوز رنگ مشکی این فبلت از طرف سامسونگ تولید نشده.منابع بسیاری هم در اینترنت برای جستجو وجود داره از جمله منبع همین خبر