اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8

اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8 احتمالا خیلی زود عرضه می‌شود

اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8 (Nokia 8) زودتر از بقیه دستگاه‌های این برند منتشر خواهد شد. پس باید به زودی شاهد عرضه نسخه جدید اندروید برای پرچمدار نوکیا باشیم.

اچ ام دی گلوبال بعد از معرفی شدن اندروید 8 اوریو به صورت رسمی اعلام کرد تمامی گوشی های موبایلی که این شرکت با برند نوکیا به بازار عرضه کرده است، سیستم عامل موبایل جدید گوگل را دریافت خواهند کرد. حال انتظار داریم در بین چهار گوشی موبایل نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 8، جدیدترین مدل معرفی شده زودتر از بقیه این به‌روزرسانی سیستم عامل را دریافت کند.

نوکیا 8 پرچمدار اندرویدی این برند است که با اختلاف زمانی قابل توجه و بعد از معرفی سه گوشی موبایل میان‌رده دیگر در نمایشگاه MWC 2017، چند هفته پیش به صورت رسمی رونمایی شد. بر اساس لیستی که توسط گوگل درباره پرچمداران اندرویدی دریافت‌کننده نسخه جدید سیستم عامل آن در Geekbench منتشر شده است، پیش‌بینی می‌کنیم به زودی اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8 منتشر شود.

اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8

زمان دقیق عرضه اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8

این تصویر نشان می‌دهد توسعه نسخه جدید اندروید برای پرچمدار نوکیا مدتی است آغاز شده است، اما نمی‌توان زمان دقیقی برای انتشار آن اعلام کرد. البته همین که کاربران می‌دانند این گوشی موبایل در آینده نزدیک اندروید 8 اوریو را دریافت خواهد کرد، بیشتر به خرید این پرچمدار رغبت پیدا می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*