عرضه اوپل موکا ایکس در ایران

عرضه اوپل موکا ایکس در ایران توسط شرکت ساپرا موتور منتفی شد

عرضه اوپل موکا ایکس در ایران منتفی شد. قرار بود شرکت ساپرا موتور این شاسی بلند آلمانی را در کشورمان عرضه کند اما ظاهرا مجوز آن لغو شده است.

پیش از این در خبرها داشتیم که شرکت ساپرا موتور قرار است خودروی شاسی بلند اوپل موکا ایکس (Opel Mokka X) را در بازار ایران عرضه کند اما گویا مجوز حضور این محصول در کشومان لغو شده است. تا همین چند هفته پیش نام این خودروی شاسی بلند در لیست سایت ثبتارش دیده می‌شد و پیش فروش آن نیز انجام شده بود اما حالا دیگر نام این خودرو در این لیست وجود ندارد و باید دید شرکت ساپرا موتور برای تمدید مجوز واردات اوپل موکا ایکس چه اقداماتی را انجام می‌دهد.

عرضه اوپل موکا ایکس در ایران

مجوز عرضه اوپل موکا ایکس در ایران لغو شد

اخیرا اعلام شد که پیش فروش موکا X توسط شرکت ساپرا موتور غیرقانونی است و این شرکت نمی‌تواند بدون اخذ مجوزهای لازم، پیش فروش محصولاتش را در ایران انجام دهد و به این ترتیب تا اطلاع ثانوی، عرضه اوپل موکا ایکس در ایران منتفی است.

قرار بود این شاسی بلند جمع و جور آلمانی با طراحی ظاهری جسورانه و زیبا، طیف متنوعی از محصولات و قیمت حدودی 145 تا 190 میلیون تومان در بازار کشورمان به فروش برسد تا بتواند با خودروهای کره‌ای و ژاپنی رقابت کند و اکنون باید دید سرنوشت این محصول چه می‌شود.

عرضه اوپل موکا ایکس در ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*