سونی H4233

سونی H4233 با اندروید 8 اوریو و نمایشگر 6 اینچی در GFXBench رویت شد

یک گوشی موبایل سونی با اندروید 8 اوریو و صفحه نمایش 6 اینچی با نام سونی H4233 در بنچمارک GFXBench مشاهده شد. به نظر می‌رسد باید منتظر یک گوشی جدید سونی باشیم.

سونی از سه گوشی موبایل جدید خود، دو مورد را به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8 اوریو معرفی کرد که برای طرفداران پروپاقرص اندروید ملاک خرید بسیار جذابی خواهد بود. به نظر می‌رسد بعد از اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت باید تا مدتی دیگر، شاهد عرضه یک گوشی موبایل دیگر از این شرکت همراه با اندروید 8 اوریو باشیم.

سونی H4233 محصول جدید این شرکت ژاپنی است که چندی پیش در دیتابیس بنچمارک GFXBench ظاهر شد. رزولوشن صفحه نمایش 6 اینچی این گوشی موبایل جدید سونی فول اچ‌دی بوده و تراشه آن یکی از محصولات سری اسنپدراگون کوالکام خواهد بود. طبق اطلاعات فاش شده، این چیپست از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز تشکیل شده است.

سونی H4233

سونی H4233 به صورت پیش‌فرض با اندروید 8 اوریو عرضه خواهد شد

به عنوان دیگر مشخصات فنی سونی H4233 می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. دوربین اصلی این محصول 21 مگاپیکسلی بوده و دارای قابلیت فیلم برداری 4K است. همانند محصولات اخیر این شرکت، سونی H4233 با مجهز شدن به یک دوربین جلویی دارای وضوح تصویر بالای 15 مگاپیکسل، تبدیل به محصولی ایده‌آل برای طرفداران عکاسی سلفی خواهد شد.

سونی H4233

هنوز درباره نام تجاری این گوشی موبایل و همچنین زمان معرفی رسمی آن خبری در دسترس نیست، اما امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون آن منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*