جشنواره بزرگ «بازگشت به مدرسه» در دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از 10 شهریور تا 5 مهر با جشنواره‌ی بزرگ «بازگشت به مدرسه» با کلی جایزه، تخفیف و برنامه‌های هیجان‌انگیز همراه شماست.

دیگر چیزی تا پایان تابستان باقی نمانده و به روزهای مدرسه نزدیک می‌شویم. پس وقت آن رسیده که خود را برای نشستن سر کلاس آماده کنید. خیلی از دانش‌آموزان یا دانشجویان برای برگشت به مدرسه هیجان‌زده‌اند و بعضی‌ها هم استرس کارهای انجام نداده و تابستان از دست رفته را دارند. به‌ هرحال بهترین کار برای همه شما این است که لبخند بزنید و کیف مدرسه را آماده کنید. دیجی‌کالا برای شما برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

در این جشنواره هر چیزی که لازم دارید با تخفیف‌های عالی به فروش می‌رسد. انواع کیف و کوله مدرسه سبک و جادار، کفش‌های ورزشی و راحت، ماژیک و مداد رنگی، دفتر مدرسه و دفترچه‌های رنگارنگ با صدها طرح مختلف، در کنار ساعت و وسایل دیجیتال مثل فلش مموری، ماشین حساب مهندسی، هارد اکسترنال و تبلت، در یک مجموعه ویژه دانش آموزان و دانشجویان آماده شده است.

حتی اگر مدت‌ها از دوره دانشجویی شما گذشته بازهم می‌توانید از تخفیف‌های عالی این جشنواره بهره ببرید و وسایلی را که لازم دارید مثل ساعت، مانیتور، پرینتر، لپ‌تاپ یا لباس ورزشی تهیه کنید.

از دیجی‌کالا جایزه بگیرید

در کنار تخفیف‌های ویژه کالاهای دانش‌آموزی و دانشجویی، با خرید از جشنواره «بازگشت به مدرسه» دیجی‌کالا امتیاز بگیرید و جایزه ببرید.

با خرید از این جشنواره در قرعه‌کشی یک سفر هیجان‌انگیز شرکت داده می‌شوید و اگر از صفحه «20 بگیرید» 20 کالای مختلف بخرید یک امتیاز برای چرخاندن گردونه شانس دیجی‌کالا خواهید داشت. این گردونه پر از جایزه‌های شگفت‌انگیز، کارت هدیه و تخفیف است.

در کنار این، دیجی‌کالا از 18 تا 31 شهریور برنامه‌های جالب و هیجان انگیزی در برج میلاد، باغ کتاب و مراکز خرید بزرگ تهران دارد که با حضور در آن‌ها می‌توانید شانس برنده شدن گوشی موبایل، تبلت، دوربین چاپ سریع و جوایز جذاب دیگر را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد هشتگ #تراش_قرمز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

تخفیف و جایزه‌های جشنواره«بازگشت به مدرسه»هدیه دیجی‌کالا به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید است.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*