آپدیت iOS 11

آپدیت iOS 11 برای کدام محصولات ارسال می‌شود؟

حتی اگر قصد خرید آیفون‌های جدید را نداشته باشید، همیشه به همراه آنها نسخه جدیدی از iOS منتشر می‌شود تا کاربران قبلی از قافله عقب نمانند. اما آپدیت iOS 11 برای چه محصولاتی ارسال می‌شود؟

هر ساله شاهد معرفی نسخه جدیدی از سیستم‌عامل iOS به همراه قابلیت‌های جدید هستیم؛ نسخه جدید همیشه علاوه بر آیفون‌های پرچمدار برای کاربران محصولات نسل‌های قبل نیز ارسال می‌شود تا رضایت کاربران در این زمینه به دست آید.

شب گذشته مراسم رسمی اهالی کوپرتینو برای آیفون X اپل (Apple iPhone X)، آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) برگزار شد و در کنار این موضوع تاریخ انتشار آپدیت iOS 11 مشخص گردید. همان‌طور انتظار می‌رود، سه آیفون پرچمدار جدید کوپرتینو از این نسخه به صورت پیش‌فرض بهره می‌برند. طبق معمول با فرا رسیدن نسل جدید، پشتیبانی نرم‌افزاری اپل از برخی محصولات بسیار قدیمی خود به اتمام می‌رسد و خبری از انتشار آپدیت iOS 11 برای برخی کاربران نیست. در این زمینه توجه شما را به لیست دریافت‌کنندگان رسمی این آپدیت (آیفون، آیپد و آیپادها) جلب می‌کنیم:

آپدیت iOS 11

بنابراین گوشی آیفون 5 و نسخه‌های قدیمی‌تر و همچنین آیپد مینی دیگر آپدیت رسمی از سیستم‌عامل iOS را دریافت نخواهند کرد. اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که از گوشی‌های مذکور استفاده می‌کنید دیگر وقت آن رسیده تا به فکر خرید نسل جدیدی از محصولات کمپانی اپل (یا شاید دیگر سازندگان) باشید.

در نهایت قرار گرفتن برخی قابلیت‌ها در محصولات بستگی به پشتیبانی سخت‌افزاری و شرایط دیگر دارد. به عنوان مثال سرویس‌های Peer Payment و پرداخت اپل (Apple Pay) تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس کاربران قرار دارند. همچنین تنها محصولاتی که از این سرویس‌های پرداختی بهره می‌برند عبارتند از: آیفون SE، آیفون 6 و نسل‌های جدیدتر، آیپد پرو، آیپد نسل پنجم، آیپد ایر 2، آیپد مینی 3 به بالا و در نهایت اپل واچ (Apple Watch).

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*