سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس چگونه می‌تواند عکاسی هر روزتان را متحول کند؟

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس چگونه عکاسی روزمره‌تان را متحول ‌می‌کند؟

در تبلیغات گوشی جدید هواوی بارها به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس اشاره شده است؛ اما این دوربین چه ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی از عکاسی خویش‌انداز را برای کاربران فراهم کند؟

قطعا برخورداری از مشخصات سخت افزاری فوق العاده، نقطه‌ی شروع مهمی است. هواوی نوا 2 پلاس از دوربین سلفی ویژه‌ای برخوردار است که سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی دارد. این سنسور تصاویر را با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۳۸۴۰ پیکسل ثبت می‌کند و خب این رقم برای یک گوشی موبایل، پیشرفت عجیب و غریبی محسوب می‌شود؛ این رزولوشون هنگام فیلم‌برداری به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد تا بتوانید کلیپ‌هایی فول اچ دی از سوژه‌های اطراف خود ضبط کنید.

با برخورداری از اف استاپ ۲.۰، کمپانی سازنده این اطمینان را به کاربران می‌دهد که دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس قادر به ثبت بهترین پرتره‌ها حتی در شرایط نوری نامناسب است. این میزان گشودگی دیافراگم بالا باعث می‌شود که دوربین تمرکز ویژه‌ای بر روی چهره‌ی مقابل خود داشته باشد و با محو کردن پس زمینه، عکس‌هایی حرفه‌ای با افکت بوکه ثبت کند.

سرعت و راحتی؛ مهمترین فاکتورها برای انتخاب یک دوربین مناسب

سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس چگونه می‌تواند عکاسی هر روزتان را متحول کند؟

اعداد و ارقام مربوط به دنیای سخت افزاری، قطعا جذاب و وسوسه‌کننده هستند، اما تا زمانی که امکانات نرم افزاری مناسبی برای آنها فراهم نشود، نمی‌توان از آنها لذت برد. در نوا 2 پلاس پردازنده‌‌ی هشت هسته‌ای کایرین ۶۵۹ که از سرعت کلاک ۲.۳۶ گیگاهرتزی و یک پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 تعبیه شده است که توان پردازشی لازم برای بهره بردن از امکانات این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی را فراهم می‌کنند.

این قطعات در پشت صحنه و با همکاری فناوری‌هایی نظیر تشخیص چهره به شکل سه بعدی و فوکوس خودکار با تشخیص نوع صحنه، به کاربران امکان می‌دهند که در سریعترین زمان ممکن، بهترین عکس‌های سلفی را از خود و دوستانشان ثبت کنند. احتمالا بارها شده‌ است که سوژه‌ی جذابی در اطراف خود داشته‌اید، اما عملکرد ضعیف و کند دوربین گوشی هوشمندتان باعث شده است که نتوانید سلفی باکیفیتی از آن موقعیت داشته باشید. حالا به لطف الگوریتم‌های هوشمند دوربین سلفی نوا 2 پلاس شما قادر خواهید بود نه تنها با سرعت بالا، بلکه بدون نیاز به انجام تنظیمات سخت و حوصله‌سربر، در بهترین شرایط ممکن، از خود و عزیزان‌تان عکاسی کنید.

مجموعه‌ای از امکانات متنوع در خدمت بهترین عکاسی سلفی شما

سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس چگونه می‌تواند عکاسی هر روزتان را متحول کند؟

اگر بخواهید با این دوربین قدرتمند در محیط‌های تاریک سلفی بگیرید، چه گزینه‌ای برایتان موجود است؟ اینجاست که فلش ال سی دی به کار می‌افتد، نور نمایشگر به طور هوشمند افزایش می‌یابد و با تنظیم شدن بر روی ۱۱ دمای رنگی متفاوت بسته به رنگ پوست شما و نور محیط، نقش یک فلش مجازی را ایفا می‌کند. عکاسی خودکار با لبخند زدن و یا تکان دادن دست شما مقابل دوربین، اجازه می‌دهد که حتی زمانی که دست‌تان روغنی است و یا فشردن دکمه برایتان سخت است، فرصت سلفی انداختن را از دست ندهید؛ در ضمن لمس اسکنر اثر انگشت نیز به عنوان دکمه‌ی شاتر عمل می‌کند که این هم یکی از قابلیت‌های انحصاری نوا 2 پلاس است.

حالت زیبا‌سازی (Beautification Mode) با برخورداری از ۱۰ سطح، به شکل کاملا هوشمند تمام زوائد پوستی، جای جوش و زخم، چین و چروک‌ها و ناهم‌گونی‌های چهره را به طور خودکار از بین می‌برد و با افزایش شفافیت پوست و روشن کردن چشم‌ها، کاری می‌کند تا زیبایی شما در عکس‌های سلفی‌تان بهتر نمایان شود.

حالت مخصوص عکاسی پرتره نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس شماست که در زندگی روزمره‌ و حتی کاریتان می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. در این حالت پس زمینه محو می‌شود و با تمرکز ویژه بر روی چهره، می‌توانید پرتره‌های باکیفیتی بگیرید که حتی در رزومه‌های شغلی شما نیز خواهند درخشید؛ فراموش نکنید که الگوریتم‌های هوشمند اینجا نیز فعال هستند و با آنالیز شرایط نوری محیط، زوایای چهره و توناژ رنگی پوست شخص در فضای سه بعدی، به طور کاملا خودکار بهترین تنظیمات را برای ثبت تصویری واقعی و زیباتر از چهره‌ی شما را انتخاب می‌کنند.

علاوه بر طراحی مدرن و خلوتی که در رابط کاربری EMUI 5.1 در تلفیق با اندروید ۷.۰ نوقا برای دوربین سلفی مدل پلاس نوا 2 فراهم شده است، امکانات نرم افزاری متنوع نظیر قابلیت ویرایش و زیباسازی شامل تغییر سایز چشم‌ها، سفید کردن دندان‌ها، روشن و شفاف کردن پوست، تغییر چاقی و لاغری صورت و تغییر رنگ و کنتراست چهره نیز در اختیار کاربران خواهد بود؛ اینها را بگذارید در کنار امکان اضافه کردن واترمارک، نقاشی و طراحی، افزودن بافت‌های سرامیکی و اعمال فیلترهای رنگی حرفه‌ای تا متوجه شوید که چه مجموعه‌ی کاملی برای کاربران فراهم شده است.

در مجموع می‌توان گفت که این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی یکی از بی‌نقص‌ترین تجربه‌های تصویربرداری سلفی با موبایل را ارائه می‌دهد و سرعت و راحتی آن به خصوص برای زندگی‌های شتابان کاربران در شهرهای شلوغ، در حد ایده‌آلی قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*