ویدیوی تبلیغاتی آیفون ایکس

نخستین ویدیوی تبلیغاتی آیفون ایکس (آیفون 10) منتشر شد

نخستین ویدیوی تبلیغاتی آیفون ایکس (iPhone X) بلافاصله بعد از رونمایی رسمی آن منتشر شد. در این ویدیوی شگفت‌انگیز شاهد ویژگی های آیفون 10 (iPhone 10) اپل هستیم.

اپل در جریان رویداد بسیار بزرگ خود در روز بیست و یکم شهریور ماه، از محصولات جدیدش یعنی اپل واچ 3 و سه گوشی موبایل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس رونمایی کرد. به جرات جذاب‌ترین و مورد انتظارترین محصول این کنفرانس آیفون ایکس بود که به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی نخستین گوشی موبایل آیفون، با مجهز شدن به ویژگی‌های فوق‌العاده منحصربه‌فرد به دنیای تکنولوژی وارد شده است.

صبح امروز نخستین ویدیوی تبلیغاتی آیفون ایکس در تلویزیون منتشر شد که بدون شک هر کاربری را محو خود می‌کند. مدت زمان ویدیو حدود 70 ثانیه بوده و نام آن «آیفون ایکس را ملاقات کن» است. در این کلیپ ابتدا به حذف دکمه فیزیکی هوم اشاره می‌شود که اکنون جای خود را به یک ژست حرکتی داده است. به این منظور باید انگشت خود را از پایین‌ترین قسمت نمایشگر به بالا بکشید.

ویدیوی تبلیغاتی آیفون ایکس

در اولین ویدیوی تبلیغاتی آیفون ایکس به سایر قابلیت‌های منحصربه‌فرد این گوشی موبایل همچون امکان شارژ وایرلس، تراشه بسیار قدرتمند اپل A11، اموجی‌های سه بعدی متحرک و متد احراز هویت جدید فیس آیدی اشاره می‌شود.

فیس آیدی جایگزین تاچ آیدی (حسگر اثر انگشت در دستگاه‌های آی او اس) شده است و اکنون کاربر برای باز کردن قفل گوشی کافی است تنها به آن نگاه کند. اپل مدعی است این سیستم امنیتی حتی بین شبیه‌ترین دوقلوها تمایز قائل شده و درصد خطای آن 1 در 1 میلیون است! در این ویدیو به قابلیت‌های واقعیت افزوده آیفون ایکس نیز اشاره‌ای می‌شود که برای برخی کاربران شدیدا جذاب خواهد بود.

ویدیوی تبلیغاتی آیفون ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*