منتظر نمايشگر هاي متنوع LG در رويداد CES2013 باشيد

شرکت ال جی با کیفی پر از صفحه نمایش های متنوع و با رزولوشن بالا وارد رویداد CES 2013 خواهد شد، صفحه نمایش هایی که تقریبا در هر سایزی وجود خواهند داشت. از ۴.۷ اینچی برای اسمارت فون ها گرفته تا ۸۴ اینچی مخصوص تلویزیون ها، صفحه نمایش هایی که دارای حاشیه یا لبه بسیار باریک و رزولوشنی فوق العاده هستند.

اولین صفحه نمایش سایزی ۴.۷ اینچی دارد که دارای حاشیه یا لبه ای تنها ۱ میلیمتری است، بنابراین اسمارت فون هایی که از این صفحه نمایش بهره ببرند به مراتب جمع و جورتر از دستگاههای فعلی خواهند بود.

بعد از آن نوبت به سایز ۵.۵ اینچی می رسد، صفحه نمایش هایی که دارای چگالی پیکسلی ۴۰۳ppi و بسیار شبیه به صفحه نمایش های ۵ اینچی فول اچ دی هستند. سال آینده می بایست منتظر استفاده از این صفحه نمایش در نسل جدید فبلت ها باشیم.

صفحه نمایش بعدی ۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. چگالی پیکسلی آنها ۳۲۴ppi می باشد. همچنین صفحه نمایشی ۱۲.۹ اینچی QSXGA (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۷۰۰ پیکسل) برای الترابوک ها توسط ال جی به نمایش گذاشته خواهد شد، محصولاتی که در آنها از تکنولوژی AH-IPS استفاده شده است (همانند صفحه نمایش فبلت ها و تبلت ها).

سایز بعدی ۱۳.۳ اینچی است که دارای حاشیه باورنکردنی تنها ۲ میلیمتر است. احتمالا از آنها برای مانیتورهایی با رزولوشن بالا استفاده خواهد شد.

در بخش تلویزیون ها، ال جی سایزهای ۵۵، ۶۵ و ۸۴ اینچی را برای تلویزیون های الترااچ دی (UHD) در نظر گرفته، محصولاتی که در آنها از تکنولوژی FPR 3D این شرکت استفاده شده است.

یک مانیتور پی سی ۳۰ اینچی آنها ۴K2K خواهد بود یعنی رزولوشنی برابر با ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل، ضمن اینکه یک مانیتور ۲۳ اینچی آنها از سری Neo-Blade نیز در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

یک مدل جدیدتر از تلویزیون ۵۵ اینچی WRGB OLD که امسال در رویداد CES به نمایش گذاشته شد هم توسط ال جی نشان داده می شود، محصولی که علاوه بر داشتن مشخصاتی فوق العاده، دارای تنها ۴ میلیمتر حاشیه و تنها ۳.۵ کیلو وزن است (تقریبا هم وزن یک لپ تاپ ۱۷ اینچی).


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*