سیستم عامل iOS 11

چگونه سیستم عامل iOS 11 را زودتر از موعد مقرر نصب کنیم؟

اپل (Apple) انتشار سیستم عامل iOS 11 (آی او اس 11) را برای 28 شهریور برنامه‌ریزی کرده است، اما چطور می‌توان این سیستم عامل را زودتر بر روی گوشی نصب کرد؟

اپل امروز سیستم عامل iOS 11 را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد تا آن‌ها به خوبی بر روی آن کار کرده و اپلیکیشن‌هایشان را بدون مشکل در اپ استور عرضه کنند. تاریخ عرضه رسمی آی او اس 11 برای هفته بعد تنظیم شده، اما اگر دوست ندارید یک هفته دیگر صبر کنید، می‌توانید با ثبت‌نام در وب‌سایت اپل، بتای عمومی این سیستم عامل را دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنید.

پس از ثبت‌نام در وب‌سایت اپل، کافی است وب‌سایت مربوط به این بتا را با مروگر سافاری در آیفون با آیپد خود باز کنید و به صورتی که در ادامه شرح می‌دهیم عمل کنید؛ در این وب‌سایت یک پروفایل بر روی دستگاه خود دانلود خواهید کرد که پس از دریافت آن، باید گوشی را ریستارت کنید. پس از روشن شدن، وارد بخش آپدیت در تنظیمات گوشی شوید (البته حتما قبل از این‌کار، از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید).

سیستم عامل iOS 11

پس از انجام این‌کارها، آی او اس 11 به راحتی بر روی دستگاه‌تان دانلود و سپس نصب می‌شود. بعد از آن، آیفون یا آیپد شما ریستارت خواهد شد و پس از بالا آمدن، باید در اکانت اپل خود Sign In کرده و برخی تنظیمات اولیه را انجام دهید. با بالا آمدن آی او اس 11 شاهد ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل نظیر کنترل سنتر بازسازی شده و موارد دیگری که قبلا در گجت‌نیوز به آن‌ها پرداخته‌ایم، خواهید بود.

پس از نصب سیستم عامل iOS 11 در صورتی که دیگر به آن علاقه نداشتید، می‌توانید به راحتی حذفش کرده و پروفایلی که قبلا دانلود کرده بودید را از گوشی پاک کنید؛ پیشنهاد ما به شما این است که در صورتی که از ورژن بتا خوش‌تان نمی‌آید، یک هفته دیگر صبر کرده و نسخه اصلی آن را نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*