اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس (آیفون 10) ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس (آیفون 10)،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس کمی بعد از معرفی این پرچمداران جدید اپل منتشر شدند؛ در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت، سه آیفون جدید معرفی‌شده در تازه‌ترین رویداد کمپانی اپل دوربین‌های ارتقا یافته‌ای نسبت به مدل‌های پیشین خود دارند و همین اتفاق باعث هیجان‌زدگی بسیاری از طرفداران محصولات اپل و علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل شده است. البته مهم‌ترین نکته در مورد دوربین آیفون ایکس (iPhone X) یا آیفون 10 همراه بودن آن با چاشنی واقعیت افزوده (AR) است؛ دوربین آیفون 8 (iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) هم مجهز به سنسورهای جدیدی هستند.

در پشت آیفون ایکس یا همان آیفون 10، همانند فبلت جدید 8 پلاس اپل، دوربین دوگانه‌ای تعبیه شده است که دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی از نوع F1.8 (مناسب برای تمام شرایط محیطی) بوده و یک لنز telephoto با رزولوشن 12 مگاپیکسلی دیگر از نوع F2.4 با زوم 2X هم دارد؛ هر دو ماژول دوربین دارای تثبیت کننده تصویر نوری (لرزشگیر اپتیکال) هستند و همانطور که انتظار می‌رفت، در آن‌ها حالت پرتره و حالت‌های نوردهی مختلفی که امکانات جالبی را به دوربین این گوشی افزوده‌اند، تعبیه شده‌ است.

تست دوربین آیفون 10 (دوربین‌های پشت و دوربین سلفی) نتایج جالبی را به همراه داشت؛ برای اولین بار مد پرتره برای دوربین سلفی آیفون 10 در نظر گرفته شده است و دوربین TrueDepth و استاندارد تعبیه‌شده قابلیت تفکیک سوژه از پس‌زمینه را دارد؛ به این ترتیب امکان اعمال افکت‌های جالب‌توجهی بر روی تصویر ایجاد می‌شود. در ادامه برخی از تصاویر مربوط به تست دوربین آیفون ایکس را مرور خواهیم کرد.

نخستین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس (iPhone X)

اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

پس از تست دوربین آیفون ایکس نوبت به پرچمداران دیگر اپل،‌ یعنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس می‌رسد؛ طبیعتا با وجود متمرکز شدن تمام توجه‌ها به دوربین آیفون 10، فراموش کردن این نکته که سنسورهای دو اسمارت فون جدید دیگر هم نسبت به گذشته ارتقا یافته‌اند،‌ راحت می‌شود. در نگاه اول می‌توان دید که مشخصات فنی دوربین‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس شبیه به یکدیگر هستند و سنسورهای پشت و جلوی آن‌ها به ترتیب رزولوشن 12 و 7 مگاپیکسل دارند؛ تفاوت اصلی میان دوربین پشت این دو اسمارت فون پیشرفته هم به ماژول پشتی فبلت 8 پلاس مربوط می‌شود که با استفاده از یک دوربین با زوم 2X، همانند فبلت 7 پلاس، به صورت دوگانه است.

اپل مدعی شده است که سنسورهای به کار رفته در آیفون 8 و 8 پلاس کاملا جدید هستند و نرم افزار به‌ کار رفته برای کنترل آن‌ها هم به میزان قابل‌توجهی ارتقا یافته است؛ به عنوان مثال با افزودن حالت جدیدی به نام «نورپردازی پرتره» (Portrait Lighting)، در هنگام ثبت تصاویر با دوربین فبلت آیفون 8 پلاس اپل امکان بهبود رنگ‌بندی به میزان قابل‌توجهی نسبت به پرچمداران سایر کمپانی‌ها وجود خواهد داشت.

ثبت ویدیو هم در این سری از آیفون‌های اپل به میزان زیادی بهبود یافته است؛ به واسطه‌ی استفاده از سیستم کدگذار ویدیویی جدید اپل که هر فریم ثبت‌شده در هنگام تصویربرداری را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و هرکدام را به صورت جداگانه آنالیز می‌کند، امکان ارتقای کیفیت ویدیو ضبط‌شده فراهم می‌شود. همچنین، ویدیوی دوربین‌های آیفون‌های سری 8 به صورت 1080p و با نرخ فریم بر ثانیه 240 fps خواهند بود.

نخستین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین تصاویر رسمی تست دوربین آیفون ایکس ،‌ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*