Animoji آی او اس 11

Animoji آی او اس 11 ؛ ایموجی‌های متحرک با چهره و صدای خود بسازید

Animoji آی او اس 11 یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) است. با این قابلیت می‌توانید ایموجی‌های متحرکی با چهره و صدای خود بسازید.

کمپانی اپل ساعاتی پیش همراه با معرفی نسل جدید آیفون ها، از نسخه نهایی جدیدترین سیستم عامل آی او اس یعنی iOS 11 نیز پرده برداری کرد. اما شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن، Animoji‌ آی او اس 11 بود که در واقع نسخه‌ی متحرک تمامی ایموجی‌های قابل رویت در آیفون است. این قابلیت از سخت افزار Face ID تشخیص چهره گوشی آیفون ایکس برای ساخت نسخه ی سه بعدی ویرایش شده با توجه به حالات چهره‌ی شما استفاده می‌کند.

Animoji‌‌ آی او اس 11 به طور مستقیم در برنامه‌های پیام رسان در دسترس خواهد بود و قادر است بلافاصله حالات چهره را برداشته و آن‌ها را متحرک سازد. شما می‌توانید ایموجی را در یک پنجره تمام صفحه ویرایش کنید تا تمامی آن‌ها زمانی که برای دوستانتان ارسال می‌کنید، به شکل متحرک و جذاب به نمایش درآیند. گیرندگان این پیام‌ها آن‌ها را به عنوان حلقه‌های ویدیویی همراه با صدا دریافت خواهند کرد. بی‌تردید این می‌تواند فاز تازه‌ای از پیام رسانی موبایلی باشد.

اپل توضیح می‌دهد که ” Animoji آی او اس 11 به عنوان پیام‌های انیمیشنی سفارشی شناخته می‌شوند که از صدای شما استفاده کرده و حالات صورت شما را منعکس خواهند کرد. ”

Animoji آی او اس 11 به مرور زمان گسترده‌تر خواهد شد

اپل در حال کار بر روی وسیع‌تر کردن طیف مدل‌های ایموجی سه بعدی شامل میمون‌ها، گربه‌ها، سگ‌ها و البته ایموجی محبوب Poop است. بنابراین شما می‌توانید با آیفون ایکس جدید اپل یک ایموجی انیمیشن را بسازید که حالات چهره‌ی شما را به خود گرفته و صحبت‌هایی که انجام می‌دهید را به دوستانتان منعکس می‌کند. واقعا در ارسال پیام چه چیزی سرگرم‌کننده‌تر از این خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*