شارژر وایرلس AirPower آیفون‌ها، اپل واچ و ایرپاد جدید اپل را شارژ خواهد کرد

شارژر وایرلس AirPower آیفون‌ها، اپل واچ و ایرپاد جدید اپل را شارژ خواهد کرد

شارژر وایرلس AirPower همزمان با رونمایی از آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس، برای شارژ دستگاه‌های جدید این اهالی کوپرتینو، معرفی شد.

با وجود استفاده از فناوری شارژ بدون سیم توسط کمپانی‌های رقیب اپل، این غول تکنولوژی تا قبل از رونمایی از پرچمداران جدیدش در رویدادی بزرگ، کاربران و علاقه‌مندان محصولاتش را از این فناوری جالب بی‌نصیب گذاشته بود؛ اما خوشبختانه پس از معرفی آیفون 8 (Apple iPhone 8)، آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) و آیفون ایکس (Apple iPhone X)، شارژر وایرلس AirPower هم که از شارژ بدون سیم Qi پشتیبانی می‌کند، رسما معرفی شد.

شارژر وایرلس AirPower که به صورت صفحه‌ای نسبتا کوچک طراحی شده است، علاوه بر قابلیت شارژ بدون سیم آیفون‌های جدید، اپل واچ و ایرپادهای این کمپانی را هم به صورت همزمان شارژ کرده و امکان قرار دادن هر سه وسیله بر روی صفحه AirPower وجود دارد.

شارژر وایرلس AirPower آیفون‌ها، اپل واچ و ایرپاد جدید اپل را شارژ خواهد کرد

البته مهم‌ترین اتفاق مربوط به این فناوری نسبتا جدید، پشتیبانی آیفون‌های تازه معرفی‌شده از شارژ بدون سیم است و شارژر وایرلس AirPower تا سال آینده به بازار عرضه نخواهد شد؛ نکته جالب‌توجه دیگر این صفحه عریض، قابلیت شارژ سریع آن است.

اپل اعلام کرده است که از این پس آیفون‌های جدید به وسیله تمام وسایل دارای گواهی Qi، شامل محصولات گواهی‌دار شرکت‌های Belkin و Mophie قابل شارژ هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*