زمان عرضه و قیمت آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل ؛ iPhone 8 and 8 Plus Price

زمان عرضه و قیمت آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مشخص شد

زمان عرضه و قیمت آیفون 8 (Apple iPhone 8)‌ و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) همزمان با معرفی از نسل جدید گوشی های آیفون توسط اپل اعلام شد.

اپل دقایقی پیش رسما از اعضای خانواده آیفون 8 خود در سالن کنفرانس استیو جابز پرده برداری کرد؛ این دو محصول شامل مدل اصلی آیفون 8 و همچنین آیفون 8 پلاس هستند که به لطف رونمایی از یک مدل سوم، شاهد افزایش قیمت زیادی در این دو مدل به‌روزشده نخواهیم بود.

قیمت آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

قیمت آیفون 8 اپل از 699 دلار آغاز می‌شود و آغاز قیمت آیفون 8 پلاس نیز 799 دلار خواهد بود. شما با این هزینه می‌توانید صاحب نسخه‌ی 64 گیگابایتی گوشی‌های جدید اپل شوید.البته هر دو مدل حاوی یک نسخه 256 گیگابایتی نیز هستند. آیفون 8 از یک نمایشگر 4.7 اینچی و برادر بزرگ‌تر آن نیز از نمایشگر 5.5 اینچی، درست مشابه نسل گذشته خود برخوردارند.

این گوشی‌های جدید به جای قاب پشتی فلزی، از جنس شیشه‌ای همراه با فریم فلزی برخوردارند که حتی در برابر آب نیز مقاوم خواهند بود. هر دو محصول به یک نمایشگر HD Retina جدید، اسپیکرهای استریو با باس عمیق‌تر به لطف چیپست A11 Bionic، پردازشگر داخلی اپل و دوربین قدرتمند (دوربین دوگانه در مدل پلاس) تجهیز شده‌اند. اما از همه این قابلیت‌های جدید مهم‌تر، آیفون های جدید هم اکنون دیگر می‌توانند از شارژ بیسیم پشتیبانی کنند و شما می‌توانید با تهیه یک پد شارژ بیسیم، آن را بدون نیاز به اتصال به هرگونه سیم شارژ کنید.

رنگبندی و زمان عرضه آیفون 8

گوشی های جدید اپل در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی وارد بازار خواهند شد. اپل پیش فروش این دو گوشی را از 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) آغاز خواهد کرد و فروش قطعی آن‌ها نیز از 22 سپتامبر (31 شهریور ماه)‌رسما آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*