تلویزیون اپل تی وی 4K با پشتیبانی از تکنولوژی HDR معرفی شد

تلویزیون اپل تی وی 4K با پشتیبانی از تکنولوژی HDR معرفی شد

دقایقی پیش و در کنفرانس سالانه اپل در سالن استیو جابز، تلویزیون اپل تی وی 4K رونمایی شد. در ادامه، با طراحی، مشخصات فنی و قیمت تلویزیون جدید اپل همراه باشید.

تلویزیون اپل تی وی 4کا نسل جدید تلویزیون های اپل است که سرانجام از رزولوشن تصویر 4K و تکنولوژی HDR پشتیبانی خواهد کرد.

طراحی

اندازه قاب تلویزیون اپل تی وی 4K همانند مدل‌های پیش از خود بوده و تغییری در این زمینه ایجاد نشده است؛ طراحی زیبایی که به خانه شما جلوه‌ای خاص می‌دهد.

سخت‌افزار

تلویزیون جدید اپل تی وی 4K به پردازنده A10X فیوژن مجهز بوده و که به این تلویزیون قدرتی برابر با آیپد پرو خواهد داد. این پردازنده به همراه یک رم 3 گیگابایتی، قادر به پردازش ویدیوهای 4K بوده که با پشتیبانی از تکنولوژی HDR، همه رنگ‌ها را به خوبی به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون اپل تی وی 4K با پشتیبانی از تکنولوژی HDR معرفی شد

فیلم‌های 4K

گویا اپل مذاکراتی را با استودیوهای بزرگ فیلم‌سازی انجام داده تا نسخه‌ای از فیلم‌های 4K خود را بدون تغییر قیمت نسبت به نسخه HD، در اختیار اپل قرار دهد. همچنین، کاربران با خرید تلویزیون اپل تی وی 4K می‌توانند نسخه 4K فیلم‌های HD خود را بدون پرداخت هزینه اضافی به تماشا کنند.

قیمت تلویزیون اپل تی وی 4K

مدل 32 گیگابایتی این تلویزیون با قیمت 179.99 دلار به فروش خواهد رسید در حالی که قیمت نسخه 64 گیگابایتی آن، 199 دلار خواهد بود. شما همچنین می‌توانید نسخه معمولی و بدون پشتیبانی از 4K این تلویزیون را با قیمت 150 دلار بخرید. تلویزیون جدید اپل از تاریخ 15 تا 22 سپتامبر (24 تا 31 شهریور) قابل سفارش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه