قیمت اپل واچ 3

قیمت اپل واچ 3 (Apple Watch 3) اعلام شد

قیمت اپل واچ 3 (Apple Watch Series 3) بلافاصله بعد از رونمایی رسمی آن اعلام شد. ساعت هوشمند اپل در دو نسخه با قیمت های متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

در حالی که انتظار داشتیم تیم کوک بعد از سخنرانی در کنفرانس بزرگ اپل به سراغ معرفی سه گوشی آیفون جدید این شرکت برود، ناگهان با معرفی اپل واچ 3 غافلگیر شدیم. این سری جدید شباهت زیادی با مدل‌های سال‌ها قبل مخصوصا اپل واچ 2 دارد، اما امکان استفاده از آن به صورت مستقل و بدون نیاز به حضور گوشی هوشمند، یک تفاوت بسیار مهم محسوب می‌شود.

امکان اتصال به شبکه موبایل LTE و استفاده از ساعت بدون وصل کردن آن به گوشی موبایل، برای اولین بار در ساعت هوشمند اپل اتفاق می‌افتد. پس می‌توان در هر زمان به راحتی با دیگران تماس برقرار کرد. یکی دیگر از مزایای پشتیبانی از این اتصال، امکان گوش دادن به موسیقی به صورت آنلاین و بدون نیاز به ذخیره کردن فایل‌های صوتی بر روی حافظه داخلی ساعت است.

قیمت اپل واچ 3

به لطف بهبود تراشه و سایر قسمت‌های سخت افزاری ساعت، عملکرد آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. باتری اپل واچ 3 حین استفاده ترکیبی از آن به مدت 18 ساعت دوام می‌آورد. از آنجایی که اپل اعلام کرده عمر باتری ساعت هوشمند جدیدیش تفاوتی با نسل‌ پیشین ندارد، می‌توان انتظار داشت عملکرد جی پی اس نیز تغییری در مقایسه با قبل نداشته است.

قیمت اپل واچ 3

قیمت اپل واچ 3 بسته به نسخه آن متفاوت خواهد بود. نسخه پایه، که در آن خبری از پشتیبانی شبکه موبایل LTE نیست، به قیمت 329 دلار به فروش خواهد رفت. قیمت اپل واچ 3 دارای LTE با 70 دلار افزایش، به 399 دلار می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمت اپل واچ ۳ اکنون کمی پایینتر از ۵ ملیون است

  2. سلام. ایا از سیم کارت ایران هم پشتیبانی میکنه؟