مراسم رونمایی از آیفون 8

پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی از آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس اپل

کاربران از طریق این پست می‌توانند پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی از آیفون 8 (iPhone 8)، آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) و آیفون ایکس اپل (iPhone X) را تماشا کنند.

تنها دو ساعت تا آغاز مراسم معرفی آیفون های جدید اپل باقی مانده و اهالی کوپرتینو قصد دارند برای نخستین بار در سالن همایش‌های استیو جابز، نسل جدید گوشی های خود را رونمایی کنند. گفته می‌شود علاوه بر سه گوشی موبایل، نسل جدید ساعت های هوشمند اپل با پشتیبانی از LTE نیز طی این مراسم معرفی خواهد شد.

اما چگونه می‌توان مراسم رونمایی از آیفون 8 را به صورت زنده و آنلاین تماشا کرد؟ علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 21:30 به وقت ایران، این مراسم را از طریق این لینک، تماشا کنند. البته محدودیت‌هایی وجود دارد که ذکر آنها خالی از لطف نیست.

اگر از دستگاه مجهز به آی او اس (آیپد، آیفون و آیپاد تاچ) استفاده می‌کنید، برای تماشای آنلاین مراسم معرفی آیفون های جدید به نسخه 7.0 یا جدیدتر از این سیستم عامل نیاز خواهید داشت. به علاوه، لینک قرار گرفته باید از طریق مرورگر سافاری اجرا شود.

اگر از کاربران مک هستید، تماشای آنلاین مراسم از طریق نسخه 6.0.5 یا جدیدتر مرورگر سافاری در OS X یا مک او اس 10.8.5 یا نسخه تازه‌تر، امکان‌پذیر خواهد بود.

برای تماشای اینترنتی مراسم معرفی آیفون 8 در کامپیوترهای ویندوزی نیز به مرورگر مایکروسافت اج و ویندوز 10 نیاز خواهید داشت. به واسطه نسل دوم یا سوم اپل تی وی با ورژن نرم افزاری 6.2 یا جدیدتر و یا نسل چهارم آن، تماشای آنلاین این مراسم امکان‌پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*