عکس آیفون ایکس

گالری عکس آیفون ایکس (iPhone X) ؛ نگاهی نزدیک به آیفون ایکس اپل

بعد از مدت‌ها انتظار، در نهایت پرچمدار بی حاشیه اپل معرفی شد. در ادامه ضمن نگاهی نزدیک به این گوشی، گالری عکس آیفون ایکس (Apple iPhone X) را نیز آماده کرده‌ایم.

سپتامبر 2016 بود که اپل طی مراسمی رسمی از دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی رونمایی کرد.

حالا بعد از گذشت یک سال، بسیاری از خبرنگاران و علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی در سالن همایش استیو جابز جمع شده‌اند تا با آیفون های جدید اپل ملاقات کنند.

بر خلاف همیشه، امسال علاوه بر معرفی دو مدل اصلی از آیفون های جدید یعنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، نسخه‌ای ویژه از این اسمارت فون با نام آیفون ایکس نیز به مناسبت دهمین سالگرد آن توسعه پیدا کرده است که با طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های خاص، آماده به چالش کشیدن بسیاری از پرچمداران اندرویدی خواهد بود.

عکس آیفون ایکس

مهندسان با کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش و حذف کلید فیزیکی هوم، نمایشگری تمام‌صفحه را پیش روی کاربران قرار داده‌اند که در عین رقابت، اصالت و طراحی خاص گوشی های اپل نیز در آن دیده می‌شود. به علاوه، این نخستین باری‌ست که اهالی کوپرتینو از پنلی سوپر آمولد با وضوح 1125×2436 در پرچمدار خود استفاده می‌کنند.

شاید تصور کنید با حذف کلید هوم، حالا سنسور اثر انگشت به بخش پشتی منتقل شده است؛ ولی مطابق با اخبار و شایعات اخیر، بهتر است بدانید در آیفون ایکس خبری از تاچ آی دی نبوده و در عوض، سازندگان از سیستم تشخیص چهره Face ID بهره برده‌اند. البته بر خلاف سیستم‌های تشخیص چهره مشابه، دور زدن Face ID بسیار سخت‌تر از چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید.

عکس آیفون ایکس

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، تراشه جدید A11 بایونیک با پردازنده‌ای شش هسته‌ای در کنار 3 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات در نسل جدید آیفون را بر عهده خواهد داشت. در نتیجه، کاربران می‌توانند از سرعت بالای گوشی خود اطمینان داشته باشند.

توانایی دوربین دوگانه این گوشی با آرایش عمودی در ثبت تصاویر، تا حد زیادی افزایش پیدا کرده تا باز هم امکان ثبت عکس‌های باکیفیت وجود داشته باشد. هرچند، باید دید که عملکرد دوربین آیفون ایکس در مقایسه با دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 و ال جی وی 30 چگونه خواهد بود.

در پایان، از شما دعوت به تماشای گالری عکس آیفون ایکس می‌کنیم.

گالری عکس آیفون ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام و وقت بخیر
    من مدت هابود که آرزوی خرید این گوشی یعنی آیفونxروداشتم
    که بالاخره اونو خریدم
    و واقعا خوشحالم که دارمش
    فقط اینو میخوام به خواننده های این ایمیل بگم که انسان هرچه که اراده کنه میتونه داشته باشه
    و من خواستم و من تونستم
    لطفا لبخند بزنید
    ممنون

  2. هیچ حرفی در برابر ارباب تلفنها;نوت 8 نداره

  3. خیلی از این موبایل خوشم اومده … بیشتر از همه از ios 11 که تو این موبایله خوشم اومده .. ۲۸ شهریور ios 11 بروز میکنم .. اگه برام لذت بخش باشه ، احتمال اینکه ایفون جدید تهیه کنم کمه .. اما حتما نوت۸ تهیه میکنم .. چرا که یه سالی میشه نوت ندارم !

    حتما موقعیت شغلیم ارتقا میدم و بیشتر کار میکنم تا بتونم در ادامه آیفون x هم داشته باشم ?????

  4. درود بر کینگ اسمارت فون جهان