تصویر پنل جلویی هواوی میت 10

تصویر پنل جلویی هواوی میت 10 طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

امروز تصویری از پنل جلویی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) منتشر شده است که طراحی این گوشی پرچمدار چینی را تایید می‌کند. 24 مهر ماه منتظر رونمایی از آن باشید.

همانطور که طی روزها و هفته‌های اخیر بارها به آن اشاره کرده‌ایم، هواوی 16 اکتبر (24 مهر ماه) قرار است از پرچمدار جدید خود گوشی میت 10 رونمایی کند. تا به امروز ما چندین تصویر و رندر مختلف از این گوشی را دیده بودیم، اما حالا یک تصویر از پنل جلویی هواوی میت 10 در دنیای واقعی می‌تواند آن چیزی که تا چندی دیگر ملاقات خواهیم کرد را به ما نشان دهد.

آن چه که ما در اینجا می‌بینیم، با طراحی نهایی گوشی که در تصاویر نشت کرده چند روز پیش قابل رویت بود یکسان است. در واقع به خوبی می‌توان گفت که ما در این تصاویر با یک نمونه اولیه میت 10 در حال تست سر و کار داریم.

تصویر پنل جلویی هواوی میت 10

تصویر پنل جلویی هواوی میت 10 نمایشگری تخت را نشان می‌دهد

در ابتدا حاشیه‌های بسیار باریک توجه ما را به خود جلب می‌کنند و یک لوگو کوچک هواوی نیز در زیر نمایشگر خودنمایی قابل رویت است. در این مدل میت، اسکنر اثر انگشت ظاهرا بر روی قسمت پشتی تعبیه خواهد شد، چرا که به جز لوگو هیچ چیز اضافی دیگری بر روی پنل جلویی هواوی میت 10 قابل مشاهده نیست. اما به طور قطع نمی‌توانیم بگوییم که این عکس مربوط به کدام مدل میت 10 است. هواوی در نظر دارد 2 نسخه مختلف از این گوشی را با نام‌های Mate 10 و Mate 10 Lite یا Mate 10 Pro روانه بازار کند. صرف نظر از نامگذاری که مورد استفاده قرار خواهد گرفت، مشخص است که پنل جلویی رویت شده مربوط به مدل بالارده این محصل است.

این گوشی به یک نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح 1440×2880 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9، چیپست هوش مصنوعی کایرین 970، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. یک دوربین دوگانه 12 + 20 مگاپیکسلی (با برند لایکا)  بر روی قاب پشتی میت 10 تعبیه خواهد شد و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی نیز در اختیار عاشقان سلفی قرار خواهد گرفت. ما شنیده‌ایم که ضخامت این گوشی تنها 7.5 میلی‌متر است و در آن یک باتری با ظرفیت 4.000 میلی‌متر نیز گنجانده شده است. مقاومت در برابر آب، گرد و غبار به لطف تاییدیه IP68 و رابط کاربری جدید EMUI ساخته شده بر روی اندروید 8 اوریو از دیگر قابلیت‌های احتمالی این گوشی چینی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*