پیش فروش گلکسی نوت 8 سامسونگ

پیش فروش گلکسی نوت 8 سامسونگ در آمریکا هم رکورد زد

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد پیش فروش گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8)‌ علاوه بر کره، در آمریکا نیز رکوردها را جابجا کرده است.

این آسان است که بخوایم بگوییم سامسونگ نه تنها موفق شده بار دیگر خودش را با گلکسی نوت 8 پیدا کند، بلکه به نظر می‌رسد در هرچه محبوب‌تر ساختن پرچمدار جدیدش از سوی کاربران نیز موفق بوده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ در نخستین روز پیش فروش گلکسی نوت 8 خود نزدیک به 400 هزار دستگاه را به فروش رسانده است که می‌تواند حتی بسیاری از رکوردها در خارج از خاک کره را نیز جابجا کند.

یک گزارش جدید از سوی Korea Herald (با مشارکت SamMobile)‌ ادعا می‌کند که پیش فروش گلکسی نوت 8 در خاک آمریکا، رکوردشکنی کرده است. اینگونه به نظر می‌رسد که در بین تمامی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت، گوشی نوت 8 موفق به رکورد شکنی شده است. اگرچه حدس این موضوع چندان هم دشوار نبود و ما انتظار آن را داشتیم.

هنوز ارقام رسمی پیش فروش گلکسی نوت 8 در آمریکا منتشر نشده است

متاسفانه سامسونگ هیچ آمار رسمی از پیش فروش گلکسی نوت 8 در آمریکا را منتشر نکرده است، اما وقتی به نظر می‌رسد این میزان بیشترین نرخ در بین تمامی اعضای خانواده گلکسی نوت بوده است، ما حدس می‌زنیم که با اعداد بزرگی سر و کار داشته باشیم. این را می‌توان از بررسی‌های گسترده‌ای که از گلکسی نوت 8 منتشر شده نیز به راحتی حدس زد. پرچمدار جدید نوت با طراحی بی‌نظیر خود و دوربین دوگانه پشتی‌اش موفق شده تا حد زیادی نظرات خریداران سراسر جهان را به خودش معطوف کند.

ما انتظار داریم که سامسونگ برخی از آمار رسمی فروش و میزان تولید گوشی جدید خودش را تا چند ماه دیگر منتشر کند. بنابراین ما باید همچنان منتظر آن روز بمانیم.