خودرو منحصر به فرد لافراری اپرتا 2017 (LaFerrari Aperta 2017) رکورد حراج خودرو را شکست!

اتومبیل منحصر به فرد لافراری اپرتا 2017 (LaFerrari Aperta 2017) رکورد حراج خودرو را شکست!

لافراری اپرتا 2017 اتومبیلی جالب‌ توجه از شرکت فراری است که به تازگی با قیمتی فراتر از انتظار، رکورد جدیدی را در حراج خودرو به ثبت رسانده است.

همانطور که کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند، اتومبیل لافراری اپرتا 2017 (LaFerrari Aperta 2017) رکورد حراج خودروهای مدرن و همچنین رکورد بیشترین قیمت پرداخت‌شده برای یک خودرو قرن بیست و یکمی را به نام خود ثبت کرد؛ در روز شنبه گذشته (نهم سپتامبر – هجدهم شهریور) حراجی “Leggenda E Passione” که توسط کمپانی معروف RM Sotheby برگزار می‌شود، شاهد فروش یکی از جدیدترین خودروهای کمپانی فراری به قیمت باورنکردنی 8.3 میلیون پوند (معادل 9.99 میلیون دلار) بود.

خودرو منحصر به فرد لافراری اپرتا 2017 (LaFerrari Aperta 2017) رکورد حراج خودرو را شکست!

این ماشین که در میان محصولات سال 2017 کمپانی فراری قرار دارد، هنوز به صورت کامل ساخته نشده است و به عنوان دویست و دهمین و تنها لافراری اپرتایی که هنوز فروخته نشده، به حراج گذاشته شد. برآوردهای انجام‌شده قیمت احتمالی این خودرو پیشرفته و زیبا را چیزی بین 3 تا 4 میلیون پوند تخمین زده بودند که با رسیدن پیشنهاد خریداران به عدد 8.3 میلیون، رکورد پیشین، متعلق به پانصدمین اتومبیل لافراری موجود از کمپانی فراری، شکسته شد.

با تمام این تفاسیر و با توجه به مبالغ نجومی رد و بدل شده، دانستن این موضوع که تمامی درآمد کسب شده از فروش این سوپرخودرو به بنیاد خیریه صندوق نجات کودکان (Save the Children Fund) اهدا خواهد شد، جای خوشحالی و امیدواری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*